najlepšie by bolo kúpiť odmastnovač na to určený..


:lol:
16.04.2013 - 21:02:37
00
ale musim ten ventil povolovat či ne
16.04.2013 - 21:04:25
00
skús si preštudovať ten článok, ktorý som dal k dispozícii v predošlých príspevkoch..
16.04.2013 - 21:06:21
01
ok
16.04.2013 - 21:11:07
00
Napada niekoho nejaka rada, co sa tyka problemu s hydrauickou brzdou, detaily .. Ked je brzda studena, ide pekne potichu, nic neskrka. Po akomkolvek zjazde, ak sa brzda co i len trochu zahreje zacne skrkat, po vychladnuti je zasa OK.

Brzdy maju vymenene brzodve platnicky, kotuc ma par kilometrov, od servisu ( vycistenie, odvzdusnenie, nova kvapalina ) je cca 250 km, robilo to aj pred servisom, myslel som, ze servis pomoze, nejake rady ? Dik
26.04.2013 - 22:33:16
00
podbone skusenosti na viacerych brzdach, neriesil by som, pravda zalezi aj od velkosti kotuca.
26.04.2013 - 22:51:42
00
pred servisom 160 ( XT ), teraz 185 Avid, brzdy su XTR-kove, este dodatok kotuce su samozrejme odmastene. Ked je brzda zohriata a prudsie stlacim brzodvu packu tak este aj neskutocne piskaju :)
26.04.2013 - 23:12:47
00
Pravdepodobne sa teplom pokrutia kotuce a robia bordel, mozno by pomohli plavajuce kotuce.
26.04.2013 - 23:20:01
00
Neriesil by som to, pokial to nema vplyv na brzdenie...
27.04.2013 - 10:14:06
00
Ja mam zase taky problem, ze brzdu musim az moc stlacit aby efektivne zabrzdila. Moze to byt tym ze som piestiky odtlacil moc daleko od seba po tom, co som stlacil brzdu naprazdno? Predpokladam, ze keby som mal brzdu zavzdusnenu nebrzdila by vobec...

A este jedna otazocka trochu z ineho sudka: kedy uz si zacinate mysliet, ze je vhodne vymenit brzdovy kotuc? Ja uz mam minimalne 0,5 mm z oboch stran zodraty. Je to este v norme?
13.06.2013 - 09:49:05
00
Znamena to, ze mas zrejme malo kvapaliny v brzde, preto ma packa dlhy chod. Nie je to celkom tak, ze by nebrzdila vobec, keby bola zavzdusnena, ale doraz paky by nebol tvrdy, ale taky gumeny a ano, brzdilo by to slabsie, kedze bublina vzduchu je stlacitelna, tak by si dosiahol nizsi tlak na piesty.
13.06.2013 - 10:31:26
00
Mas pravdu, ten doraz brzdiacej packy je taky gumeny ako pises. To znamena ze musim odvzdusnit brzdy?
13.06.2013 - 11:16:27
00
Ja mam zase taky problem, ze brzdu musim az moc stlacit aby efektivne zabrzdila. Moze to byt tym ze som piestiky odtlacil moc daleko od seba po tom, co som stlacil brzdu naprazdno? Predpokladam, ze keby som mal brzdu zavzdusnenu nebrzdila by vobec...

A este jedna otazocka trochu z ineho sudka: kedy uz si zacinate mysliet, ze je vhodne vymenit brzdovy kotuc? Ja uz mam minimalne 0,5 mm z oboch stran zodraty. Je to este v norme?

treba pozriet na kotuc, sh ma tucim minimum 1,65mm kedy sa odporuca výmena..odmeraj si kotuce na brzdných plochach
13.06.2013 - 12:13:18
00
chcel by som si sam vymenit brzdove dosticky na SHM445. Stiahol som si navod z netu (http://techdocs.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/SI_8J50A/SI-8J50A-002-SLK_v1_m56577569830754220.pdf) a tam sa pise, ze po namontovani brzdovych dosticiek mam namontovat rozpery dosticiek a tie nemam. Neviem ci sa daju kupit, alebo je aj ine riesenie? Ako menite dosticky vy? Musi sa potom robit nieco aj s celym hydraulickym systemom? A ked chcem potom iba pozriet ci su dosticky opotrebovane, treba to demontovat ako ked sa menia? Diky za rady!
14.06.2013 - 12:37:32
00
Mám Shimano M596 brzdy a chcel by som sa opýtať či je normálne keď po kontakte platničiek s kotúčom páčka síce stvrdne ale s väčšou silou ju pretlačím až na raidy.
Keď som skracoval hadičku tak som použil aj odvzdušňovaciu sadu s tým žltým lievikom a podľa návodu som to nechal pretiecť horom dole,potom striekačkou pretlačil do nádobky poklepal po všetkom postláčal páku a všetko bolo tvrdé až pokým som nevytiahol ten žltý blok na odvzdušnenie a nedal tam platničky,vtedy sa charakteristika brzdy zmení a zas je taká "gumová", keď pokračujem v stláčaní po kontakte platiničiek s kotúčom.
neviem či to je len flex v celej páčke alebo je to "vlastnosť" bŕzd a tak sa chovať majú ale celkovo mi to vadí,že musím ju potom stláčať dosť ďaleko. - nastavenie platničiek bližšie ku kotúču( vizitku tou medzerou neprestrčím) tomu trošku pomohlo ale stále je to také gumové... s brzdným účinkom nemám problém ale ten "feeling" z brzdenia je taký ako keby som brzdil gumenou páčkou.
14.06.2013 - 12:43:25
00
keyboard_arrow_up