mam otazku, kolko vas priemerne stoji servis vasho (vzduchoveho) Fox tlmica a kde si ho davate servisovat? Ja ho musim zaslat priamo do Slovkolexu pretoze potrebujem vymenit jeden diel aby som si ho mohol servisovat neskor sam, ale ta cena ma celkom dviha zo stolicky (108 Euro).. Hadam to bude jednorazova investicia.
resp. ak by mal niekto doma pokazenu/zlomenu dhx 5, odkupil by som ju na nahradne diely
posledný komentár: 22. 11. 2025 o 21:37
posledný komentár: 17. 8. 2025 o 12:31
Postupom casu by nebol problem urobit aj tie.
S ovalitou puzdier byva problem vtedy ked je ovalne sedlo puzdier v nohach. Puzdro sa jazdenim prisposobi ovalnemu tvaru osadenia a potom vidlica nechodi hladko. To dokaze opravit asi malo kto.
Pred tym ako budes robit burnishing tak si vyskusaj ako hladko idu vnutorne nohy.
Samotne vnutorne nohy bez tlmica a airshaftu skus zasunut do vonkajsich noh idealne bez gufier. Idealny stav je ked sa zasunu pod vlasnou vahou.
Musis mat ale zalozeny naboj aby boly nohy v rovine, idealne samotny nie cele koleso.
Idem to objednavat z nemcka. Postovne je 15€, ak by niekto chcel tak si to vieme rozdelit, najlepsie Zilina a okolie. Maju skladom dve verzie, micro za 25€ a velku za 40€. Na Manitou vidliciach s Dorado AIR sa s tym da po malej uprave aj znizit/zvysit zdvih pri dlhych vyslapoch.
http://reset-racing.de/product/air-port-micro/
Lebo velakrat to je vzduch z tlmica. Skus 10 krat po sebe odsrobovat a nasrobovat pumpu (+dofukat potom tlmic na povodny tlak) a znacit si rozdiel v tych tlakoch. Potom porovnaj tie hodnoty rozdielu, ci su cca. konstatne. Neskusal som, ale zaujma ma to
Btw. Jazdis rigid bike alebo ...
A keď tou tvojou pumpou Fox s digitálnym manometrom® kontroluješ tlak, tak sa nemusí minimálne hadička + objem zvyšku pumpy (až po piest, pokiaľ držíš madlo hore, aby sa nevysunulo tlakom) nafúknuť po jej pripojení k ventilu?
Keby si chcela natoľko presne zistiť tlak po pripojení, tak ti nepomôže ani tvoja pumpa Fox s digitálnym manometrom®, ani koncovka, ale tlakomer s minimálnym objemom komory, čiže ideálne bez hadičky, naskrutkovaný priamo na ventil vidlice.
Tento argument čo si napísala je proste blbosť.
Jedine v com moze byt problem je to, ak je v koncovke pumpy trn prilis dlhy a zatlaci na jadro ventilu skor ako ho koncovka staci utesnit. Ja som sa vsak s takouto "nekvalitnou" pumpou ale nestretol.
tomtom7, presne tak
Navyse na vidlici bude ten rozdiel mensi ako na tlmici kedze je tam mensi tlak a vasi objem vzduchu.
Aj vyskozita oleja sa dosť mení, pri minerale viac.
A tesnenia, pneumatiky tie tiež reagujú.
Keby si chcela natoľko presne zistiť tlak po pripojení, tak ti nepomôže ani tvoja pumpa Fox s digitálnym manometrom®, ani koncovka, ale tlakomer s minimálnym objemom komory, čiže ideálne bez hadičky, naskrutkovaný priamo na ventil vidlice.
Tento argument čo si napísala je proste blbosť.
"Pre blbého je všetko blbosť". Mám to odskúšané a roky to využívam. Samozrejme, že piest pumpy je stlačený nadoraz. Ty naskrutkovávaš hlavu pumpy na tlmič a vytiahneš predtým piest pumpy. Alebo prečo sa sa pýtaš? Naskrutkujem hlavu Reset tak aby gumička utesnila systém. Potom zaskrutkujem ihlu, aby sa stlačil ventil vidlice/tlmiča. Tlaky sa vyrovnajú a manometer ukáže hodnotu. Keď dofúknem na pôvodný tlak a zopakujem tak mi manometer ukáže rovnakú hodnotu. To, že ty tomu neveríš je mi fuk (pun intended). Napísala som iba svoje vlastné skúsenosti a ty zase svoju teóriu. Snáď si niekto vyberie čomu bude viac vyhovovať.
Ktosi ma svoju pravdu a nechce pochopit o com toci ten druhy,vsak Kristina?
Ide len o to,ze ta hodnota co Ti ukaze manometer neni tak uplne hodnota na aku mas nastavene pruzenie.(po opätovnom pripojeni pumpy).Keby len zapajas a odpajas pumpu a spravis to 100 krat po sebe bez dofuknutia si bez tlaku... Len o to tu ide