Osobne som sa nikdy netrafil do tabuľkových hodnôt Foxu. Na vidlicu viac, na tlmič menej...riaď sa podľa SAGu. Rovnakú vidlu na dvoch rôznych bikoch budeš fúkať inak, iný hlavový uhol a inak položené ťažisko robí svoje. Neboj sa prifúknuť.
11.09.2014 - 10:47:49
00
jj, kaslat na tabulky
11.09.2014 - 11:22:37
00
no to je pekné kašlať na tabuľku, ale keď sadnem na bajk a vidla sa zanorí skoro na doraz tak SAG nezistím
11.09.2014 - 11:30:35
00
tak fúkaj dovtedy kým sag nebude správny
11.09.2014 - 11:34:09
00
immortal pruzinu na Teba, mas vzduchovu vidlu a je ti zatazko sa s tym chvilu pohrat ? :o
11.09.2014 - 11:42:45
00
stále hovoríš o tom istom dookola. Nafúkaj to na tých 125 a keď sa zanorí tak máš problém s vidlou. Ak nie tak pomaly odfukuj po nejakých častiach kým sa nedostaneš na správnu hodnotu. Pozor, pri odpojení pumpy môže uniknúť trochu vzduchu. Max 5PSI.
11.09.2014 - 11:43:45
00
Sice sa to tyka skor RS, ale... neviete aky je rozdiel medzi RS olejom pitstop 0W-30 a klasickym motorovym olejom 0W-30, ci je mozne aj ten motorovy pouzit na mazanie v spodnych nohach


Naposledy upravil kamov dňa 11.09.2014 - 12:25:05, celkovo upravené 1 krát.

11.09.2014 - 12:22:25
00
whitemamut
Alebo zas pumpa co zle ukazuje tlak. :)
11.09.2014 - 12:23:26
00
kamov, motorový olej by som do nôh určite nepoužil :) Fork suspension motorkový, to áno. Rozdiel je, pokiaľ mi je známo, v zložení a agresivite ku gume, v motore sa ti moc gumených tesnení nenachádza :)
11.09.2014 - 12:30:23
00
ešte ak môžem jednu otázku (a neurazí to vás profíkov) keď naskrutkujete pumpu na nafúknutú vidlu ukazuje vám výchylku na tlakomery, lebo mne nie a keď stlačím ventil tak vzduch odfúkne
11.09.2014 - 12:30:50
00
Teraz asi presne nerozumiem, ale u mňa funguje fúkanie asi takto:

- naskrutkujem pumpu zhruba do 3/4, tzn. tesne pred bod, kde sa mi otvorí ventil na vidle.
- jemne zapumpujem, aby som tlak v hadičke vyrovnal zhruba na hodnotu, ktorá má byť vo vidle (ručička už ukazuje :) )
- dotiahnem maticu šlauchu, aby sa ventil otvoril
- vďaka natlakovanej pumpe je menší rozdiel tlakov medzi pumpu a vidlou, tzn. že meranie je presnejšie (keby som ju nepredfúkal, strata môže byť pri otvorení 5psi alebo aj viac.
- nafúkam na požadovaný tlak
- odskrutkujem maticu (pokiaľ viem, tam sa žiadny tlak nestratí, určite nie 5psi)
11.09.2014 - 12:55:48
00
Tlmicovy olej nie je urceny na mazanie, na mazanie noh by som ho urcite nepouzival. Mam s tym skusenosti, konkretne s tlmicovym olejom Castrol. Neviem preco by motorovy olej mal pozierat tesnenia, ale pokial clovek chce by kludny, nech pouzite silikonovy olej. Ten maze aj tlmi :) Napr. RedRum od RS.
11.09.2014 - 13:07:25
00
Moja chyba, myslel som, že sa bavíme o tlmení :) Na mazanie mám prevodovkový olej a ten maže dobre (a zatiaľ nič nespapal).
11.09.2014 - 13:13:40
00
Tlmičový olej podľa mňa aj maže. V motorkách sa nerobia žiadne čachre s dvojími olejmi, je tam len jedna náplň. MZ 44 RC3 mi tiež predpisujú rovnaký olej do tlmenia aj do spodných nôh.

V motore nie sú gumenné tesnenia? To napíše akurát niekto, čo videl motor zakrytovaný v aute (sorry Erik). Čo všetky tie guferá, O-krúžky a ďalšie gumenné diely.
11.09.2014 - 13:27:20
00
O to samé som sa zaujímal aj ja a hlavný rozdiel bol vo viskozite. Aspoň u Foxiek.

O tej druhej veci sa hádať nejdem a dám ti za pravdu, lebo motor som rozobratý nemal (jedine tak v škole a gumu som v ňom nevidel :-D ).
11.09.2014 - 13:55:16
00
keyboard_arrow_up