Turbi takze na Palo Mina mas zarucak?
09.04.2010 - 15:33:51
00
a pokud chceš řešit kradené kolo - souhlas je to potřeba, je mnohem jednodušší kolo přijmout vše zdokladovat včetně majitele podle čísla rámu kolo nechat prolustrovat a pak případně řešit.
Neviem ci existuje databaza ukradnutych bikov, ale toto je jediny spravny sposob ako bike zadokumentovat aj s nacionaliami majitela. Policia ma potom ovela jednoduchsiu robotu pri hladani. Dam otazku. Ak by dotycny doniesol na servis demontovanu vidlu tak co ? Bude si autorizovany servis ziadat doklad o kupe? Jazdim na aute dovezenom zo zahranicia a nikto ma este nepytal v servise doklad o kupe, vzdy im stacili udaje ako SPZ, VIN.
A nakoniec jeden OT. Pred cca min 10 rokmi sa riesila dost velka kradez televizorov. Na pachatelov prisli na zaklade cisiel televizorov ktore sa objavili v servise.
09.04.2010 - 16:27:56
00

osobně za tím vidím něco jiného spíš buzeraci za to že zákazník koupil jinde :finger:


no vidis, a mne ide hlavne o to, aby ludia rozmyslali, ked im niekto ponukne 150 tisicovy bicyk, bez papierov, samozrejme.

pisal som aj s brandmanagerom Cannondale a pytal som sa ho, ci mam nejaky zavazok k cloveku co pride s cannonom bez papierov a zatial neodpovedal, sam som zvedavy, lebo ja k takym typkom necitim ziadny zavazok
09.04.2010 - 22:14:52
00
nič v zlom a je mi to jedno veď je to váš obchod vaša tržba vaše zisky a vaše meno takže kľudne tam môžete zákazníkov ktorí sa vám nepáčia aj do ***** posielať ale..je tu reč o bikoch za cca 5000 € a papieroch k nim a trošku odbočím k autám.sú drahšie dajme tomu že si kúpiš ojazdené auto za 10000 € a čuduj sa ale servisnú knižku k nemu možno nedostaneš lebo už neexistuje.prídeš s tým autom do servisu a pošlú ťa preč?no tak to asi ťažko.vymyslel si pravidlo ktoré môžte dodržiavať ale dobré meno vám robiť nebude.padli tu rady ako sa dajú riešiť zlodeji aj keď skôr na to doplatí ten čo to od zlodejov kúpil.riešenie že nevezmem do servisu ja dosť krátkozraké.možno máte tých zákazníkov naozaj veľa ako tu niekto písal a je to vaša vec ako sa k niektorým staviate ale na zamyslenie to určite je.a je smutné že sa radšej nehľadá cesta ako čo najviac pomôcť pri hľadaní zlodejov ale hľadá sa cesta ako poslať preč zákazníka (ktorý celkom pravdepodobne nič neukradol) ešte aj písaním manažérovi..
09.04.2010 - 22:47:34
00
V papírech Co mám k Cannonu neni ani slovo ze bych měl do servisu nosit Waranty Card nebo jiný doklad.
Naopak ma kazdy majitel možnost svého Cannona přes nett zaregistrovat, takže postupujes naprosto špatně. Pokud si bude par majitelů na tvůj postup u Cannonu stěžovat asi to pro tebe moc příjemné nebude.
09.04.2010 - 23:04:17
00
zlodeji kradnu, pokial to niekto od nich kupuje.....................
09.04.2010 - 23:31:00
00
dalsi z dovodov preco kupovat drahy znackovy bajk - ved predsa u takychto znaciek musi servis fungovat ako hodinky - staci napisat liebesbrief do firmy a vsetci budu stat v pozore :rofl:
(aspon tak to tvrdia ti co to este nepochopili)

len tak na porovnanie - pred 3 dnami som riesil problem s mojim cestakom od kellysu - mam znicene loziska na integrovanom hlavovom zlozeni.. kedze som sa nevedel vysomarit z roznych typov a rozmerov hlavovych zlozeni zavolal som priamo technikovi do mammy (vyrobcovi kellysa) - jeho pristup mi vyrazil dych. povedal doslovne: "nadiktujte mi vasu adresu a ja vam to poslem zadarmo" ..
nemusel som mu predkladat ani rodny list, ani doklad ze som ho neukradol - jednoducho nic ..
podotykam ze bajk mam uz po zaruke

dufam ze ten kosicky suplikant coskoro skrachuje, pri tomto pristupe si ani nic ine nezasluzi
09.04.2010 - 23:46:26
00
jano ale takto posielate preč aj ľudí ktorí nič neukradli ani nič kradnuté nekúpili..

ferenc popriať niekomu krach je naozaj zaujímavý spôsob riešenia nejakého problému a hlavne je klasicky slovensky ľudský však?okrem toho poznám ten obchod a so 'šuflíkarmi' nemá nič spoločné.určite sa však budú správať tak ako každý obchodník a zákazníkov ktorý im robia najväčšie tržby si určite budú vážiť viac pretože oni tiež žijú z peňazí a nie z ďakujem.aj keď to bazírovanie na papieroch od bike..je to aj mne divné ale je to ich obchod a ich rozhodnutie.či je to najlepší spôsob boja proti kradnutiu bicyklov to už nech si prehodnotia oni.
10.04.2010 - 02:44:01
00
zlodeji kradnu, pokial to niekto od nich kupuje.....................
Tak daj vseobecny navod ako si zistit povod bike pri nakupe napr. cez Ebay. Alebo sa z druhej ruky predavaju len kradnute biky ? Tomu urcite sam neveris.
Vymyslim si fikciu : Ak bol dotycny bike ukradnuty, mohol si ho zaevidovat aj s majitelom a ak by po nom niekto patral, takymto sposobom by sa mu vratil, lenze si dotycneho odvelil do preč, a on si našiel ine riešenie. Dal si mu navod ako sa ma spravat a tvoja idea chytila obrovsku dieru. Kradnutie bikov treba riesit uplne inym sposobom, alebo si myslis ze takymto postupom tomu zabranis ? Zijeme na Slovensku a na Slovensku je to tak.
10.04.2010 - 06:42:57
00
Netusim, ako by som sa v tej chvili zachoval ja, ale ak by niekto co i len trocha zapochyboval o povode mojich bikov a co i len naznakom by mi dal pocitit, ze som zlodej, u mna skoncil. Nadobro a navzdy.
Tymto smerom cesta k obmedzeniu kradezi urcite nevedie.

Netusim, preco je tato tema v pieskovisku, urcite tu nepatri. S doverou zakaznikov sa nesranduje.
10.04.2010 - 08:00:06
00
Dufam, ze sa na mna nezosypete, ale nemam dobre skusenosti s pokladanim obsahu blogov za hodnoverny material. Nechcem to tymto spochybnit, ale mal sancu sa vyjadrit aj niekto z druhej strany? Netusim kto robi v Kosiciach Cannondale. Niekedy totiz pocit krivdy vie trocha posunut fakty do inej polohy. Pripada mi to cele dost nepravdepodobne alebo su mozno niektore detaily vynechane alebo upravene.
10.04.2010 - 08:34:12
00
jano ale takto posielate preč aj ľudí ktorí nič neukradli ani nič kradnuté nekúpili..

ferenc popriať niekomu krach je naozaj zaujímavý spôsob riešenia nejakého problému a hlavne je klasicky slovensky ľudský však?okrem toho poznám ten obchod a so 'šuflíkarmi' nemá nič spoločné.určite sa však budú správať tak ako každý obchodník a zákazníkov ktorý im robia najväčšie tržby si určite budú vážiť viac pretože oni tiež žijú z peňazí a nie z ďakujem.aj keď to bazírovanie na papieroch od bike..je to aj mne divné ale je to ich obchod a ich rozhodnutie.či je to najlepší spôsob boja proti kradnutiu bicyklov to už nech si prehodnotia oni.


lenze to 'dakujem' sposobilo ze ked budem rozmyslat o novom bajku tak budem mat uplne jasno kde ho kupim. zakaznika si najprv treba ziskat, s tou doverou si zakaznik mozno nieco kupi, ale nie naopak - kup si a uvidime ..
suplikant je nie kvalitou sortimentu, ani velkostou obchodu, ale kvalitou myslenia ..
naozaj si nic ine nezasluzi, dufam ze to pride co najskor
10.04.2010 - 08:35:53
00
nepravdepodobne? Ved Ja?No! to viacmenej priznal...Nikdy som nedaval bike do servisu, len tlmic a vidlice v zaruke. Vzdy som kupoval legalne ramy aj komponenty, ale takyto pristup by ma normalne nasral. Pokladat potencionalneho zakaznika v prvom rade za zlodeja je uz trochu moc. Tych moznosti ako zachytit kradnuty ram je viacero a o jednu svojim pricinenim sam prisiel. Zvrtol by som sa na opatku a viackrat by som tam nevkrocil.
10.04.2010 - 08:41:36
00
pista, stačí čítať od prvej strany (a to sú tu zatiaľ len dve)

clanok je to zaujimavy, ale kazdy sa na tu vec pozrie asi z inej strany.
tu podmienku som vymyslel ja :)
brasko ju predniesol a panko si ju vylozil po svojom.
ak sa mu ulavilo napisanim clanku o tom, ze jazdi na bicykloch bez dokladov o zakupeni.......
40% obyvatelov Slovenska mu bude rozumiet.
ved je to predsa na Slovensku normalne :(
posledny nech zhasne svetlo
10.04.2010 - 08:43:05
00
Dufam, ze sa na mna nezosypete, ale nemam dobre skusenosti s pokladanim obsahu blogov za hodnoverny material. Nechcem to tymto spochybnit, ale mal sancu sa vyjadrit aj niekto z druhej strany? Netusim kto robi v Kosiciach Cannondale. Niekedy totiz pocit krivdy vie trocha posunut fakty do inej polohy. Pripada mi to cele dost nepravdepodobne alebo su mozno niektore detaily vynechane alebo upravene.
Asi v ramci objektivity by sa mal vyjadrit aj autor clanku Peter Korbelak alebo user Dimitrij. Jano sa za Isako vyjadril, hoci dost nestastne, ale ich podnikatelsky zamer a obchodnu strategiu poznaju len oni sami. Hoci prezumpcia neviny stale plati, aj v tomto pripade.
10.04.2010 - 10:02:28
00
keyboard_arrow_up