hmm dnes som jeden cannon stretol v lese.. full to bol určite, ale bolo to v zjazde takže si niesom istý, design ale cca v rýchlosti sedel.. tá lefty sa proste neprehliadne už z dialky tak človek zaostrí :)....


Také RZ ako je vyššie zavesený odcudzený sú v okolí Žiliny aspoň tri. Ale zas o ich pôvode netreba diskutovať .... :)
25.05.2010 - 12:01:50
00
Ja len tak moj nazor: ja povazujem bicykel za prostriedok na presun z bodu A do bodu B, takze ked si kupim bicykel v bode A a pokazi sa mi v bode B, tak asi budem mat smolu a do bodu A ho budem musiet tlacit. A si myslim ze vyrobca ked si stanovuje svojich autorizovanych servisov tak sa snazi byt co najblizsie k svojmu zakaznikovi, lebo zijeme v civilizovanezglobalizovanom svete. A teraz este k tomu servisu kradnutych bicyklov, neservisoval by som biky bez vyrobneho cisla. A tiez som mal jeden bicykel ukradnuty ale nastastie po necelom roku sa nasiel tretej osobe, ktoru v podstate aj kus lutujem.
25.05.2010 - 23:41:20
00
Podobne v bledomodrom:
http://klimo.blog.sme.sk/c/229939/V-Nitre-sa-neoplati-servisovat-bicykel.html
27.05.2010 - 11:31:29
00
v tom článku na klimovom blogu ma celkom zaujal tento príspevok v diskusii:
Som velmi prekvapeny, pretoze polozka "sluzby" je naviac profitabilna polozka. Na diely si mozes dat len aku taku marzu, ale ked si zakaznik donesie svoje vlastne diely, tak odpadnu problemy s reklamaciami a vyrobnymi chybami a sluzba je cista pridana hodnota, ziadne vstupne naklady okrem mzdy, ktoru musim tomu zamestnancovi vyplatit ci caka, alebo nieco robi. ktovie kde sa dotycne firmy ucili podnikat, ale zrejme to dobre nevedia. Bez obav mozes uverejnit nazov tej firmy v Hlohovci a nazvy firiem co ta poslali prec - je to objektivne informovanie.

a potom ešte tento:
bicykel kupujes 1x za X rokov, servisujes ale stale. Tak nech si to kazdy zrata, ci mu stoji zato zarobit len jednorazovo za predaj, alebo zarabat pravidelne, aj ked mensie ciastky...

ale objektívne posúdiť čo je rentabilnejšie budú vedieť len majitelia obchodov
27.05.2010 - 15:36:07
00
Podobnu skusenost mam aj ja. V mojom okoli mi styria z piatich servisov oznamili, mam ist tam, kde som kupil. Naucil som sa teda servisovat bike sam a setrim rocne nie male peniaze. Vsak ked ich servisy nepotrebuju ;-)

Posobil som dlhe roky v zahranici, zakupil som si tam na dochadzanie do prace city bike a pravidelne servisoval. Nikdy sa mi vsak nestalo, ze by ma v niektorom odmietli, ci kladli mi nejake otazky.

Kradeze sa takymto sposobom neodstrania a takyto pristup je zly a nespravny. Staci si len pozriet statistiky, kolko nasincov pracuje v zahranici, pripadne studuje. Nemaju pravo si tam kupit bicykel??

Na podobne pripady ako je opisany v danom blogu doporucujem len bombardovat vyrobcu staznostami, dovtedy, pokial predajca nepride o konkretnu znacku. Vsak ak uz ma medak, vilu a "povestnu aroganciu slovenskych podnikatelov", tak uz sa mu asi podnikat nechce.
24.08.2012 - 07:06:36
00
keyboard_arrow_up