Predpokladám že ten úbytok tlaku si zistil tak že si znovu naskrutkoval na ventil pumpu ....
Tlak je menší preto, lebo určité množstvo tlaku z objemu v komore naplní objem hadičky a manometra na pumpe a preto ti ukáže menej ako keď si pumpu predtým odpojil. Nie je to žiadna závada, kľudne si to vyskúšaj ...natlakuj to na tých 115 PSi, odpoj pumpu a hneď ju tam zas našróbuj a uvidíš že hneď ti ukáže menej ... nemusíš sa ísť ani odviezť.
No a to že v pozitívnej klesne len o 5 PSi a v negatívnej až o 15 PSi je spôsobené tým že pozitívna komora je väčšia ako negatívna a tak je tam väčší objem vzduchu. Takže tlakom by som sa netrápil, ak máš dobrú pumpu tak tlak v komore ti zostane taký ako ho nafúkaš.
Čo sa týka množstva olejov ... ak by si mal málo oleja v tlmení, tak by sa
vidlica nedala zamknúť. Je dobré skontrolovať aspoň každých 1000 km stav
olej na vzduchovom pieste tak, že vyšróbuješ krytku pozitívnej vzduchovej komory. Na pieste by si mal mať trochu oleja, ... pri servise sa tam dáva cca. 5 ml. Ten olej je tam potrebný kôly mazaniu piestu. No a ešet je olej v spodných - vonkajších nohách ktorý je potrebný na mazanie púzdier. Ten je dobré tiež aspoň raz za 1000 km vymeniť, takže sa povoz a potom si vidlicu prekontroluješ ... nevidím dôvod prečo by tam malo byť od výroby málo oleja.