Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Čo tak zverejniť zoznam ,,preverených" obchodov :)
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 08:40:54
13
Dobre, kaslite na to, nema zmysel vysvetlovat nechapavym ...
Nabuduce ked mi zas pri velkom, znamom a etablovanom svk eshope vypise tuto hlasku ze parafrazujem ziadost neprijimame ani na posudenie, lebo je to neovereny pochybny web, tak celu objednavku, nie len tú jednu polozku, spravim v nom ... tak ako som to uz spravol aj v pondelok 🤷‍♂️😀
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 09:07:20
01
vlastoch napíš mi prosím, v pohode aj PM shopy, ktoré ti to neberie nech sa na to pozriem. A dik za spätnu väzbu....

Všeobecne ešte k téme doplním trocha z iného súdka. Cenové tornádo sa nám opäť rozbieha a jeseň zatiaľ z pohľadu biznisu nevyzerá vôbec ružovo - to nevravím (len) za MTBIKER ale na základe informácií z mnohých zdrojov v rámci nášho aj iných biznisov. Ako sme už písali niekedy dávno, na nete skrz internety je takmer 100% istota, že nájdeš niečo niekde lacnejšie a my musíme pozerať na svoju profitabilitu, lebo tu chceme byť aj na jar, či takto o rok. Viem, že niektorých ľudí môžeme naštvať a nakúpia inde, keď bude dobrá ponuka u nás nakúpia u nás. Chápem, rozumiem, nemusíme si tu nakladať resp vymieňať podrážedné či útočné správy na jednu či druhú stranu - píšem vo všeobecnosti. Ako napísal cervo automatizácia procesu dorovnania je jedným z našich krokov, kde vidíme priestor na zlepšenie efektivity/rýchlosti a zníženia nákladov v podobe ľudskej kapacity na to potrebnej. Systém je živý a vieme ho upravovať a meniť aj na základe feedbackov ako je tento.

Čo ma z dlhodobejšieho hľadiska teší je fakt, že sa cenami dokážeme približovať konkurencii zo západu, ktorá je rádovo niekde inde čo sa týka objemu a možností. Aj pre budúci rok sme urobili dealy, kde ideme do lepších podmienok. Ak si spomínate, tak som rok/dva dozadu nechápal ako robia na západe SRAM. Medziročne sme SRAM posunuli o obrovský kus dopredu a aktuálne sme na viacerých produktoch najlacnejšia ponuka na trhu (teda v rámci toho, čo sledujeme a patrí tam aj b24, BD, tradeinn....). na veľkej skupine best sellerov sú rozdiely v cenách drobné. Skrátka našli sme zdroje, našli sme cestu ako sa priblížiť.
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 10:14:35
05
Mame nastavenu strategiu dorovnania tak, aby nam to davalo ekonomicky zmysel. Dorovnavame take obchody, ktore povazujeme za relevantnu konkurenciu a ten zoznam doplname aj podla toho, ake obchody sa snazia nasi zakaznici dorovnavat (mame k tomu statistiky a viem si pozriet, ake obchody si sa pokusal dorovnavat). Ak vidime, ze je dany obchod popularny v statistikach dorovnania, zvazime jeho pridanie. Takto sme uz viacere doplnili, ale zaroven sme sa aj pri viacerych rozhodli, ze na zoznam nepojdu (napriklad rozne zahranicne marketplaces, ktore typicky sprostredkuvaju predaj od roznych neznamych zahranicnych predajov; pripadne vyslovene necyklisticke eshopy). Zoznam ale zostava neverejny, kazdopadne ta najvacsia relevantna konkurencia z EU tam je.

NB to, ze obchod nie je na whiteliste pre dorovnanie, neznamena ze je pochybny. Znamena to len, ze nie je na nasom zozname a je na zakaznikovi, ci uprednostni nas alebo iny obchod, tak ako si urobil aj ty Vlasto - to je uplne v poriadku. To manualne preverovanie a dorovnavanie nas stalo 50% casu jedneho cloveka a vidite ako nam v tejto republike vsetko drazie, takze toto je naklad, ktory potrebujeme usetrit.

A este na margo dorovnania ako principu - nepredstavujte si to tak, ze vsetci v EU mame rovnake nakupne podmienky, rovnake naklady a rovnaku situaciu. Najma posledne roky boli nakupne podmienky velmi divoke, velki hraci poskupovali vela skladovych zasob z overstockov a maju vdaka tomu ovela lepsie marze aj pri nizsej predajnej cene. Naopak, vela mensich hracov alebo necyklistickych hracov sa aktivne zbavuje starych skladovych zasob, aby z nich vytiahli cash a akceptuju (musia), ze predavaju casto hlboko pod nakupne ceny, lebo neplanuju v sortimente pokracovat. Potom je tu tretia skupina eshoperov, ktori tovar nemaju a nakupia ho u dodavatela az po objednavke a nechaju ho poslat k zakaznikovi. My chceme dalej fungovat a rozvijat sa, prinasat aj dalsiu pridanu hodnotu nasim zakaznikom (mame velku skladovu zasobu, rychle dorucenie, 6 retailov, tvorime kvalitny content, ponukame komunitne funkcie na webe) a to nieco stoji; nemozeme za kazdych okolnosti dorovnavat vsetky relevantne e-shopy a ani zvazovat dorovnanie kazdeho eshopu, ktory ma skladom / v ponuke nejaky produkt, ktory predavame.
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 10:29:56
09
Pri poslednej objednávke ktorú som vyklikaval v mobile som nemohol vybrať doručenie Packetou, pretože nefunguje pop-up selektor dorucovacieho miesta. A pri pokuse o zmenu už existujúcej objednávky sa to správa ešte cudnejsie, viem vybrať Packetu, ale odkaz na seleķciu odberného miesta vôbec nevidno ... pri pokuse potvrdiť zmenu sa objaví element "vyplňte toto pole" ktorý ukazuje nikam ...
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 21:12:26
00
To bude asi chyba Packety, tiez mi to neslo, ale v inom eshope.
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 21:43:57
00
teraz rano to na PC islo zmenit ...
Zobraziť komentár 30.10.2025 - 08:15:53
00
Ahoj, ivast, mrzi ma, ze si mal tieto problemy, sme v tomto zavisli na Packete, ten widget na vyberanie dorucovacieho miesta je ich, my ho len vkladame k nam na shop, a ked oni maju problem/vypadok/bug, alebo ma vypadok sluzba, na ktorej je ich nastroj zavisly, tak s tym spravit nevieme nic.
Packeta sama tlaci ich widget, aby ho eshopy pouzivali, ale v nasej roadmape mame v plane ho nahradit vlastnym riesenim kombinujucim vsetkych prepravcov a boxy.
Zobraziť komentár 30.10.2025 - 08:22:03
11
arrow_leftcervo napísal:
Mame nastavenu strategiu dorovnania tak, aby nam to davalo ekonomicky zmysel. Dorovnavame take obchody, ktore povazujeme za relevantnu konkurenciu a ten zoznam doplname aj podla toho, ake obchody sa snazia nasi zakaznici dorovnavat (mame k tomu statistiky a viem si pozriet, ake obchody si sa pokusal dorovnavat). Ak vidime, ze je dany obchod popularny v statistikach dorovnania, zvazime jeho pridanie. Takto sme uz viacere doplnili, ale zaroven sme sa aj pri viacerych rozhodli, ze na zoznam nepojdu (napriklad rozne zahranicne marketplaces, ktore typicky sprostredkuvaju predaj od roznych neznamych zahranicnych predajov; pripadne vyslovene necyklisticke eshopy). Zoznam ale zostava neverejny, kazdopadne ta najvacsia relevantna konkurencia z EU tam je.

NB to, ze obchod nie je na whiteliste pre dorovnanie, neznamena ze je pochybny. Znamena to len, ze nie je na nasom zozname a je na zakaznikovi, ci uprednostni nas alebo iny obchod, tak ako si urobil aj ty Vlasto - to je uplne v poriadku. To manualne preverovanie a dorovnavanie nas stalo 50% casu jedneho cloveka a vidite ako nam v tejto republike vsetko drazie, takze toto je naklad, ktory potrebujeme usetrit.

A este na margo dorovnania ako principu - nepredstavujte si to tak, ze vsetci v EU mame rovnake nakupne podmienky, rovnake naklady a rovnaku situaciu. Najma posledne roky boli nakupne podmienky velmi divoke, velki hraci poskupovali vela skladovych zasob z overstockov a maju vdaka tomu ovela lepsie marze aj pri nizsej predajnej cene. Naopak, vela mensich hracov alebo necyklistickych hracov sa aktivne zbavuje starych skladovych zasob, aby z nich vytiahli cash a akceptuju (musia), ze predavaju casto hlboko pod nakupne ceny, lebo neplanuju v sortimente pokracovat. Potom je tu tretia skupina eshoperov, ktori tovar nemaju a nakupia ho u dodavatela az po objednavke a nechaju ho poslat k zakaznikovi. My chceme dalej fungovat a rozvijat sa, prinasat aj dalsiu pridanu hodnotu nasim zakaznikom (mame velku skladovu zasobu, rychle dorucenie, 6 retailov, tvorime kvalitny content, ponukame komunitne funkcie na webe) a to nieco stoji; nemozeme za kazdych okolnosti dorovnavat vsetky relevantne e-shopy a ani zvazovat dorovnanie kazdeho eshopu, ktory ma skladom / v ponuke nejaky produkt, ktory predavame.


A spraviť možnosť, že z overených eshopov to bude zautomatizované, zároveň mať aj "blacklist", z ktorých to nepôjde a táto informáciu pôjde aj zákazníkovi "z tohoto eshopu nedorovnávame" o a potom nejaký šedý stred, ktorý by spadol na jedného človeka, ktorý bude tieto ponuky riešiť priebežne a zákazník bude informovaný "odpoveď bude zaslaná do 3 pracovných dní". Zároveň zistíte, z akých eshopov ľudia chcú nakupovať a či má význam daný eshop zaradiť do white- alebo black-listu. Zároveň to asi nebude 50% času daného človeka, ak budú pribúdať eshopy na liste, jeho náplň s touto problematikou bude klesať.
Zobraziť komentár 30.10.2025 - 09:18:43
01
Toto v principe robime, kedze zaznamenavame vsetky ziadosti (aj tie co sa automaticky odmietnu). Ak tam najdeme eshop s vacsim mnozstvom ziadosti a berieme ho ako porovnatelny, ide na whitelist. Tych shopov v "sedej zone" su stovky, vacsina zahranicne, alebo cisto preposielaci a preverovat ich je casovo narocne. Najma ked ludia skusaju dorovnavat vselico mozne, co najdu na internete, aj ked odtial realne nemaju zaujem nakupit, lebo tomu obchodu (casto opravnene) nedoveruju, alebo vobec nedorucuje na Slovensko a podobne.
Zobraziť komentár 30.10.2025 - 10:50:36
03

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up