Hmm. Alebo mozno do tak dalekej krajiny by som mozno fakt siel na mechanickych kotucoch. Ale mozno by som namontoval aj VBrake na
rám aj na vidlu, V prípade nejakej HOWAREYOUU by som len lanko prehodil, ci???
A co by sa malo stat z tymi kotucovkami? Moze sa pokrivit alebo zlomit kotuc. Ale nahradny kotuc neni problem viest niedke. Platnicky - pri tak dlhej ture by som viezol nahradne. Lanko = detto. A k tomu predratiu - lahsie viest brzdovy disk ako rafik (nehovoriac o montáži v púšti)
Teraz ma napadlo, ze na taku trasu by som si so sebou vzal aj plny pocet nahradnych spicov a niplov. Ale urcite by som si stanovil max. hmotnost co bude na bicykli (vsetky tasky, bágle, vodu a zivu vahu v komplet zbroji). Rozlozil by som veci na vahu a vyberal "zbytocnosti" alebo veci, bez ktorych sa zaobidem. Ale
naradie by som si vzal na komplet rozbor biku, bez debaty. Min. 2ks nahradnych kotucov + platniciek, príp. brzdovych gumiciek. Asi aj 2x brzdove a 2x prevodove lanko, 4m bowdenu a nejake "stipačky". Dve duše, 4náhradné šále, mrtne bateriek do blikačiek a možno aj nahradnu prednu aj zadnu blikačku. Jo a ešte venčeky a konusy do nabojou, poskladane 2x plaste.
Totto je cisto technicka cast vystroja, co by som si určite vzal aj keby co bolo. Nech to je dokopy 4kg a to by tych bateriek muselo byt veela.