Este prispejem, konecne bolo aj cosi technickejsie, terenejsie a narocnejsie. zatial som sprevadzal priatelku po asfalte na nasich vyletoch a spustal sa strmakmi dole z hradze... su miesta kde to ma gule a sklon je hodne prudky (hranice Berg, hradza od Hamuliakova dalej na Kyselicu)
ale aj na tom asfalte mam pocit ze nekmitam nohami ako hampelman a po rozbehnuti a udrziavani tempa to proste ide, rozbehy - akcekeracia su trosku citelne narocnejsie, ale potom to uz ide.
vcera som pojazdil v terene, tak ako sa mi teraz uzasne prechadzaju rozryte kolaje zo strany na stranu nema chybu, taktiez ked sa rozbehne tak leti a hlta... daleko viacej mozem sediet v sedle, je to jednoznacne pohodlnejsie.
Niekto to tak porovnava, ini tvrdia ze to je blbost, ze 29" HT je cosi na rozmedzi 26" HT a 26" Full. Musim sa k tomu vsak priklonit, aj ked je to asi blizsie k tomu HT.
Miera pohodlia je ovplyvnena samozrejme aj pruznostou a makkostou lacnejsich
kolies a ich vypletov a taktiez tucnym
sedlom od WTB Pure V Sport. V zasade vybava je OK, pruzinova novinka od RS XC32 je vyborna a hlavne nemusim uz vlacit pumpu a elaborovat tak ako pri Rebe, Foxke ci R7cke...
Udrzbu taktiez vyzaduje, klzaky lestim po kazdej jazde.
Casom mozno nahodime lahke rychle kolesa, XT kazetu (Deore je tazka ako prasa) a pri pohlade na sedlovku a samotne
sedlo to vymenou musi tiez schudnut. Zvazujem aj prechod na dvojplatnu, tak ako mam na Zaskarovi.
Karakoram ma udajne geometriu Zaskaru, ked som nan sadol, citil som sa ako doma.
Elixir 1 su zatial v zabehu, kusu uz ale riadne. Hlavne su spolahlive podla vsetkeho co som pocul po servisoch a predajcoch. Elixir 3 ma jediny rozdiel a to v objimke - je otvoritelna (pri demontazi nemusi madlo a radenie dole).