mtm999 napísal:
Takže moja vyreklamovaná
brzda je už na ceste ku mne. Trochu ma sklamala dĺžka vybavovania reklamácie.
1.6. oznámenie zo strany
Canyonu, že brzda pôjde na reklamáciu.
5.6. vyzdvihnutie brzdy kuriérom
7.7. sa pýtam v akom štádiu je reklamácia kedže ubehlo 30 dní - odpoveď, že práve dnes im prišla naspäť z reklamácie (chcem tomu veriť)
9.7. dodanie opravenej brzdy...
Brzda práve došla, reklamácia neuznaná. Vraj sa závada neprejavila, pritom mi došla naspäť celá zamastená! Dátum vystavenia reklamačného protokolu 24.6.!!!
Tak aby som to nemal len samé negatíva. Shimano reklamáciu brzdy absolútne neuznalo. Zástupca
Canyonu pre SK/ČR mi ešte chcel pomôcť a skúsil vybaviť novú
brzdu priamo z
Canyonu. Síce odpoveď prišla po mesiaci alebo dvoch už ani neviem (svoju brzdu som si dal medzitým opraviť na vlastné náklady), ale pošlú mi novú brzdu na ich náklady a starú, pokazenú chcú naspäť.
Ak odhliadnem dĺžku vybavenia celej záležitosti, tak ochota a serióznosť
Canyonu je na vysokej úrovni, kedže aj napriek neuznanej reklamácii v Shimane to zobrali na vlastné triko...