Ahojte, posielam len moju skúsenosť s reklamovaním vidlice Fox Performance 32 ktorú mám na Nerve 8.0. Na konci sezóny som zistil že mi nefunguje nastavovanie odskoku, nedalo sa tým červeným nastavovaním vôbec potočiť. Písal som na canyon support, odpoveď bola že je to spôsobené nesprávnou údržbou, špinou atď (pravdupovediac ani netuším ako to udržiavať). Boli ochotní zabezpečiť servis vidlice avšak s informáciou že si ho uhradím. Na základe toho som teda napísal do Fox servisu s tým, že koľko by mohla oprava stáť nech viem či sa mi to vôbec oplatí. Na moje prekvapenie mi napísal technik z Fox že ak im pošlem faktúru z Canyon a je vidlica v rámci 2 ročnej záručnej doby tak mi to spravia v rámci reklamácie. Dnes mi akurát prišla opravená, napísali že to celé namazali kvalitnou vazelínou. Pýtal som sa ešte čo mám robiť aby sa mi to nestalo do budúcna, odpoveď bola že už sa to nestane, ono to vraj malo byť takto namazané už z fabriky, bohužiaľ nebolo .. hádam príde táto info niekomu praktická :)
09.01.2018 - 17:29:06
04
By som tuto informaciu "hodil do ksichtu" tomu dementovi co ta odpalkoval ze je to tvoja vina s kopiou na DE zastupenie, najlepsie nejakeho vyssie postaveneho menezerisa
09.01.2018 - 18:35:06
00
komunikoval si priamo s DE alebo si siel cez niektoru z lokalizovanych stranok/miestnu podporu?
09.01.2018 - 18:36:53
00
stanos4 napísal:
komunikoval si priamo s DE alebo si siel cez niektoru z lokalizovanych stranok/miestnu podporu?


Cesky support to bol
09.01.2018 - 21:18:22
00
aha, na ten tu dost vela ludi uz nadavalo pricom a potom nemecka podpora poriesila. Nechapem preco ich tam uz nekopnu do rite konecne alebo aspon nenaucia svojej zakaznickej politike. Takto si kazit reputaciu zbytocne :(
09.01.2018 - 21:23:20
01
Včera so pisal do Canyonu Sk že som odtrhol spodnu krytku z plastu, ako su bowdeny a lanka ma to take osadenie. Ze kde to mam objednať, ked to nemaju v ponuke na stranke Canyon. Odpoved dnes rano, že mi to pošlu aj s poštou cena 6€ :y:

Prílohy:

IMG_5514.JPG
IMG_5514.JPG 694.09 KiB thumb_up3thumb_down

09.01.2018 - 23:13:38
00
pred chvíľou som volal s pánom Kocourom ohľadom kúpy dvoch bicyklov, strive za 3.5 a spectral za 4.7 oba označené "NEURAD/RAHMEN IN EINWANDFREIEM ZUSTAND", prepáčte, ale ten prístup je naozaj zlý, telefonát začal vyjadrením, že už spolu telefonujeme 6x, a že on nemá čas, a že ho zdržujem... nevie zistiť v akom stave sú spomínané bicykle, mám mu poslať mail, bla bla bla, rovnako nevie kde je bike ktorý som vrátil, ani kedy prídu nazad peniaze... nové spectraly nie sú, staré sú len v outlete, takže kupujete mačku vo vreci. sorry, canyon robí skvelé bicykle, ale zákaznícka podpora je na tri bodky, zrejme to vzdám a skúsim inú firmu.
10.01.2018 - 10:10:44
02
S tou zákazníckou českou ,,podporou´´ mám tiež zlé skúsenosti, nejaký pán na telefóne vyslovene arogantný a od zdvihnutia telefónu mi dal najavo hneď že ho len otravujem. A to bol môj prvý telefonát(aj posledný) keď som mal jednoduchú otázku ohľadne cesťáku, ktorú mi chat nezodpovedal. Po jeho nepríjemnom výstupe som bez slova zložil a kúpil bajk inde.
Canyon má fajn bicykle ale kvôli pár ľuďom prichádzajú o (možno pre nich zanedbateľnú) časť predaja.
10.01.2018 - 10:39:20
02
bmprsvz777 chod na canyon.com, ZRUS SI SVK/CZ lokalizaciu, chod do factory outlet, mtb/gravity, tam si vyfiltruj ktory model chces a v kazdom mas v detail. Popise ze je to bud "new in pristine condition" alebo nafotene poskodenie. Svk lokalizacii toto neviem preco chyba. Nemas zaco
10.01.2018 - 10:46:25
01
Jednoducho treba napísať Nemcom (oni ho zamestnávajú), že ten Garfield robí problémy, stažovať sa, možno by to pomohlo...
10.01.2018 - 12:11:35
04
fericki ta dlzka je 42cm
10.01.2018 - 17:34:21
00
Asi 52cm si chcel napisať.sa mi to zda malo.teraz mam na HT 55,5,ale to je predstavec 100.na neurone je 80?
10.01.2018 - 18:29:44
00
Mozno sme sa len nepochopili. Meral som to takto Vid obrazok. (foto je ilustracne :)

Edit: myslim ze toto ti pomoze.
https://www.vitalmtb.com/product/guide/Bikes,3/Canyon/Neuron-AL-7-0,19323

Prílohy:

13264_potrebujem-poradit-medzi-canyon-neuron-69-alebo-scott-950_59d541fbdfb95.jpg
13264_potrebujem-poradit-medzi-canyon-neuron-69-alebo-scott-950_59d541fbdfb95.jpg 132.05 KiB thumb_up1thumb_down

11.01.2018 - 13:02:38
00
Ja mam s DE podporou az na dlhsie cakacie doby len dobre skusenosti. Snazia sa vzdy vyhoviet zakaznikom. Ta CZ podpora no comment, naozaj by to bolo posunit do DE, nech ho vyhodia.
A k tomu "novemu" bmprsvz777 biku. Canyon robi aj servis, predpokladam, ze len niekto pomiesal krabice a poslali bike, ktory mali zoservisovat :) Urcite nepredavaju nieco v takom stave.
11.01.2018 - 21:10:52
00
dík,ked to každy meria po svojom.no budem sa musieť rozhodnuť,kym mi nezrušia objednavku.
12.01.2018 - 09:23:53
00
keyboard_arrow_up