pre zaciatocnicku aj pokrocilu, ba ja proficku jednoznacne panska kostra /moze byt trocha slopova, ale to je uz o geometrii, ktora ti sadne najlepsie/ kôli pevnosti.
Vobec to neni jednoznacne, dolezite je o aky druh biku, ramu ide - ci je to HT alebo FS, naco je to urcene atd. Myslim ze casy ked bol damsky
bike "ten s tou trubkou az uplne dole" su uz prec, samozrejme rozdiely tu su a napr. pri HT by som moc zeensku geo neriesil. Sedlo a podobne prkotiny (zvacsa farba, aj ked pre damy je to niekedy dost dolezite) su malickosti a myslim ze ten skutocny rozdiel nie je prave v tej trubke hornej (sak je mnoho konstrukcii takze to moze byt hocijako), ak si clovek pozrie rozdiely tak ten skutocny rozdiel je najma v trosku inych velkostiach (resp. sa robia aj mensie ako u muzskych modelov) a trosku inej geometrii - predovsetkym je to trochu kratsie. Vsetko su to ale podla mna rozdiely ktore sa daju pomerne jedniducho dosiahnut aj na obdobnom panskom
biku (sedlo,
predstavec atd.) Ale koniec koncov ked je ten bike zensky dobre postaveny, je vemlmi podobny prave muzskym modelom tak preco si nedopriat nejaku peknu farbu
- viem co hovorim, priatelka tiez mala jeden "zensky" bike v oku padnuty a farba krasna, bohuzial financie nevysli a bude "len" muzsky
A k tomu ze na com jazdia zeny zavody - no to je jasne ze na bikoch jak muzi. Ten vymysel so zenskym bikom netkvie ani tak v tych skutocnych rozdieloch (ktore sa daju docielit pomerne jednoducho na kazdom biku) ale skor ako marketingovy tah ze nieco "specialne pre zeny". Pri zavodoch sa neriesi vymyslena specialnost ale vykon. Aj napriek tomu musim povedat ze ak je zensky bike dobre spraveny a vyzera dobre a je za porovnatelnu cenu tak preco nie? - samozrejme nie ako primarny ciel ale ak sa vyskytne...