mm, zdá sa, že sa dual u mtb "stráca" v slepej uličke :roll:
značky to už nemontujú, zákazníci to akosi "nemusia"
a komentuj biky, nie radenie
07.03.2008 - 22:16:16
00
mm, zdá sa, že sa dual u mtb "stráca" v slepej uličke :roll:
značky to už nemontujú, zákazníci to akosi "nemusia"
a komentuj biky, nie radenie


LoL, neviem kto zacal omielat radenie, ale ja som to nebol...

OK, k tomu tvojmu vyberu

GT:
- slabsia vidlica
- horsie naboje
- slabsie kluky, Shimano FC-M311 ani nie su urcene na 27 prevodov!!!
- vyssia hmotnost
+ SPD
+ lepsi menic
? popis u DB rafikov som absolutne nepochopil (CNC brake surface :roll:)


KONA:
- slabsia vidlica
- horsi menic
- horsie naboje
? vahu som nenasiel

O predstavcoch, sedlovke, kormidle a rafikoch - u GT a KONY len tolko, ze kvalitativna uroven bude asi podobna ako Ritchey u tej Demy
07.03.2008 - 23:37:12
00
JA sa v brzdach nevyznam mohli by ste mi vysvetlit rozdiel medzi dualmi a rapidfire lebo ani nemam sajnu oco tam ide
08.03.2008 - 19:59:11
00
Dual máš radenie s brzdami v jednom celku,rapidfire je páčkové radenie a brzdy si dáš aké chceš :wink:
09.03.2008 - 09:30:43
00
Dual Control: http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cycle/products/component.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524441763161&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302049775&ASSORTMENT%3C%3East_id=1408474395181667&CONTENT%3C%3Ecnt_id=10134198673250059&bmUID=1205051759938
klasika (brzdova paka je zvlast, nie je sucastou radenia): http://cycle.shimano-eu.com/catalog/cycle/products/component.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524441783531&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302049785&ASSORTMENT%3C%3East_id=1408474395181667&CONTENT%3C%3Ecnt_id=10134198673250059&bmUID=1205051759938
09.03.2008 - 09:44:06
00
[quote=""][/quote] brzdy si si nevšimol?
09.03.2008 - 11:45:39
00
takze to je vlastne jedno ci su to dualy alebo rapidfire
09.03.2008 - 13:06:36
00
A co teda hovorite na tie brzdy na brzdny ucinok a tak pripadne ake maju nevyhody
09.03.2008 - 15:37:37
00
brzdy si si nevšimol?


Vsimol, ale co k nim napisat?

Mal som moznost jazdit na Rydoch, ktore su o nieco lepsie ako Deore 535, ktore vozim na zimaku, ale ze by to bol do neba volajuci rozdiel, to zasa nie a tie Tektra si nemyslim ze budu nejak predbiehat ci uz Deore a uz vobec nie Ryde... bezproblemove zastavit sa da na vsetkych a ked bude buduci majitel s vykonom nahodou nespokojny, moze casom upgradeovat predny kotuc na 180mm...


A celkove resume odo mna je take, ze co sa tyka komponentovej vyvazenosti a funkcnosti (vid moj post vyssie) je na tom najlepsie ten Deor - staci dokupit SPDcka a hotovo.


MiCHaLk: ano preradovat a brzdit sa da absolutne v pohode jak s dualami tak aj rapidmi a samostanymi brzdami - je to len o vyskusani a na jedny ci druhe si zvyknes hned pri prvom vyjazde :wink:
09.03.2008 - 17:17:36
00
a co je to SPD :)
09.03.2008 - 17:37:05
00
a co je to SPD :)


Ehm no to je system naslapanych pedalov od Shimana, a obcas tak byvaju vseobecne oznacovane naslapne pedaly - ale vidim, ze pre zaciatok ti asi budu stacit aj obycajne :wink:
09.03.2008 - 17:41:48
00
a co je to SPD :)
http://the.mtbiker.sk/index.php?modul=slovnik&slovo=
09.03.2008 - 17:44:39
00
no to asi budu ja nesom ziaden extremny biker len po cestach sem tam po hore nejaky zjazd a tak
09.03.2008 - 17:45:19
00
ozaj a je az taky velky rozdiel medzi 160mm a 180mm kotucmi?a o kolko sa asi lisi cena tychto kotucov
09.03.2008 - 17:46:12
00
ozaj a je az taky velky rozdiel medzi 160mm a 180mm kotucmi?a o kolko sa asi lisi cena tychto kotucov


Rozdiel tam samozrejme je, rozdiel ceny u nejakych obyc 160 a 180 je radovo 100-200 SKK
09.03.2008 - 17:51:36
00
keyboard_arrow_up