Lokalizácia
Formulár sa odosiela
na kartone schudneš tak max 400g, za si nefandi že sú take lahke kartony , napr ibis HT rám važi až 1500g, ako moj lacný gajbajk HT AL ram v 19ke :D
Zobraziť komentár 27.12.2018 - 19:13:47
00
Trepes az sa prasi jak sa hovori. Mam to uz pozistovane takze viem ocom hovorim, ghost lector, jeden z najtazsich cca 1200g, tak isto cube reaction a vacsina zakladnych karbonov v rozmedzi 300-500€, scott scale... Cube reaction c:62 cca 1050g, taktiez bmc teamelite, ale to uz cena stupa 500-1000€. A potom pod 1kg, cca 800-900g epic ht, scott scale rs, canyon exceed, ale to uz je cena uplne mimo, 1500€+... 1400-1500g ma tak zakladny trek procaliber s isospeed :-)
Zobraziť komentár 27.12.2018 - 19:39:16
00
:D never všetkomu čo íše výrobca....
Zobraziť komentár 27.12.2018 - 19:53:54
03
Kludne si mysli co chces, ale ani jedna hmotnost nieje udaj vyrobcu ;-) Teda z tych o ktore sa zaujmam, v rozmedzi 1000-1200g. To ze si tu uviedol hadam najtazsi ht karbon ram na trhu, alebo z doby davno prekonanej len tebe skresluje povedomie ;-)
Zobraziť komentár 27.12.2018 - 20:05:00
03
500g na ráme nepocítiš, ako napr 500g dole na kolesách, ak prejdeš na karbón, nebude to výrazne väčšia raketa ako teraz...
Zobraziť komentár 27.12.2018 - 21:26:01
00
Tak to nepopieram, ale za aku cenu by tie 1030g kolesa boli ze... ;-) Proste najvasci prinos vzhladom k ostatnemu a cene bude vymena ramu, to je bez debaty.. To sa dostanem na cca 9,5kg s este planovanymi zmenami ktore teraz spravim(predstavec, pedale) a potom mozu byt dalej na rade kolesa... Ale to uz teoretizujem...
Zobraziť komentár 27.12.2018 - 21:42:17
01
...keď sa ráno výborne vysereš, tak asi tak to pocítiš😂😋 Skôr pocítiš zmenu geo k lepšiemu ako hmotnosť rámu ;)
Zobraziť komentár 27.12.2018 - 22:55:51
08
Tak ono to pojde ruka v ruke, natiahnutejsia geo, nizsia hmotnost... ked sa do toho este vyborne vyseriem ako si povedal, to este len bude zazitok jazdit... ;-)
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 09:29:34
00
pol kila na chrťom HT určite cítiť bude.
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 09:48:02
02
Teploši
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 10:40:19
00
arrow_leftSupafly666 napísal:
...keď sa ráno výborne vysereš, tak asi tak to pocítiš😂😋 Skôr pocítiš zmenu geo k lepšiemu ako hmotnosť rámu ;)

nj, ked sa rano poriadne vykakas, tak sa ti zmeni tazisko.
Napriklad aj pred jazdou na kolobezke je velmi dolezite sa rano dobre vykakat, pretoze je tam tazisko dost vysoko a je potrebne ho znizit.
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 11:59:47
01
Njn, a ked v dany den nepotrebujes byt rychly, alebo nejdes na kolobezku, tak v taky den neseres.
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 12:50:39
03
Jaiub mňa len zaujíma,ako budeš spokojný s tými DT Swiss xr 361 ráfkami. Tiež som o nich uvažoval,ale vraj je to strašný alobal. Tak sa postupne zmierujem s tým,že xrká nebudú:/

Pekný bajk inak
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 14:10:13
00
Tak myslim ze na moju aktualnu vahu budu ok, ak sa nemylim tak sa pouzivaju aj na xr1501 kolesa a na tie som zle recenzie teda necital... Vzdy treba hlavne vyberat rafky podla toho na co su urcene a zohladnit svoje proporcie ;-) potom by vznikalo omnoho menej famov o papierovych rafikoch... uvidime po prvych jazdach v terene, zatial derem plaste po cestach :-)
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 14:52:22
01
Stanlee neviem kde si toto čítal, ale ak sú 361 alobal tak potom neviem čo sa považuje za pevný maratónsky ráfik :D. Jazdím rok na 391 (trošku širšie) a pri mojich 85kg ani náznak nejakého poškodenia....
Zobraziť komentár 28.12.2018 - 15:17:31
01
keyboard_arrow_up