Jedine co tak je tam mozny problem so sedlovou trubkou. Sice si zmenil sedlovku za dlhsiu a predpokladajme ze je v rame zasunuta dostatocne - stale ale mas dlhsiu paku ktora na tu trubku posobi a to je nieco s cim mozno vyrobca nepocital a mozno ak by s tym pocital tak mozno by pouzil trubku s hrubsou stenou. Je tam vela mozno - mozno sa nestane nic, mozno ti to casom praskne. Su biky co pojmu dlhe sedlovky a maju vyrazny sloping, ale uz vopred je tam s tym pocitane a tie trubky su vacinou o dost hrubsie ako na xc-ckach.
Celkovo s mensim
bicyklom len so zmenovu sedlovky budes posunuty taziskom viac nad zadne koleso co bude znamenat vacsiu nepohodu v stupaniach = viac sa budes musiet naklanat nad predne koleso a tym napriklad i minat o nieco viac energie. Zaroven tym ze to bude kratsie a tazisko vyssie a viac vzadu tak ten
bicykel bude o nieco menej stabilny ako pri vhodnejsej velkosti = to znamena ze budes musiet viac udrziavat smer co bude znatelne este viac vo vyssich rychlostiach. Na druhu stranu bude bicykel "hravsi" a agilnejsi aj ked s tym posedom viac vzadu nemusi byt ten rozdiel v zatacani vyrazny - mozno to bude i o nieco horsie ako pri spravnej velkosti a tazisku viac nad prednym kolesom.
Je vysoko pravdepodobne ze ked po rokoch prejdes na spravnu velkost tak si budes hovorit aky si bol blbec ze si do toho mensieho ramu vobec siel. A mozno ti ta velkost/geometria sedi a len mas dlhsie nohy. Toto su veci co sa bez fotky na biku tazko radia.