V bajku problem nie je. Velkost ramu je na Tvoju vysku OK a keby si mal mensi a teda aj kratsi ram, tak sa Ti do kopca pojde este horsie. A okrem toho, rozdiel vo vyske ramu 2,5 cm (rozdiel medzi 19" a 20") je zanedbatelny, nema to v podstate ziadny vplyv na jazdne vlastnosti. Na skusku mozes otocit
predstavec dole hlavou a uvidis o kolko sa zlepsi stupavost do kopca. Ak malo, mozes pripadne namontovat dlhsi predstavec, ktory ale nebude dvihat
rajdy vyssie. V kazdom pripade je to viac-menej o technike jazdy - v strmsich stupaniach sa musis pritiahnut rukami k riadidlam/naklonit nad predstavec a posunut sa na sedle co najviac dopredu aby si presunul tazisko vpred a slapat plynulo a rychlejsou frekvenciou (nie trhane - vtedy dviha koleso), v zakrute sa zas skus co najviac naklonit k vnutornej strane zakruty (pokojne daj nohu na vnutornej strane dole z pedalu a isti sa nou) a hlavne asi treba ist o nieco pomalsie ak to nie si schopny vytocit v tej rychlosti alebo ak je to velmi ostra zakruta, tak musis potrenovat ten prejazd smykom zadneho (opät odporucam sa vnutornou nohou istit voci podsmyknutiu).
EDIT: A vyska sedla nezavisi od vysky riadidiel - sedlo ma byt nastavene v takej vyske, ze ked polozis na pedale päty, tak mas dokazat slapat uplne vystretymi nohami a nesmies sa este naklanat v panve, aby si na pedale pätou dociahol. Toto zabezpeci, ze pri normalnej polohe noh na pedaloch budu nohy v dolnej polohe pedalov mierne pokrcene (uplne vystrete nohy by znamenali, ze mas sedlo privysoko).