ako klobuk dole ak na tomto biku jazdis po nasich cestach a pri urovni drzosti nasich vodicov ... inak neboli ta z toho krk ? som si na videach nevsimol zeby mali nejak podopretu hlavu ....
10.10.2011 - 20:35:45
00
janosik napísal:
ako klobuk dole ak na tomto biku jazdis po nasich cestach a pri urovni drzosti nasich vodicov ... inak neboli ta z toho krk ? som si na videach nevsimol zeby mali nejak podopretu hlavu ....


Mám pružnú karbónovú opierku pod hlavu od poľskej firmy Velokraft. Pri dlhších cestách je to podľa mňa užitočná vec, ale niektorí bentisti ich nepoužívajú vôbec a v pohode dajú za deň 300+ km.
10.10.2011 - 21:17:43
00
300+ urobí za deň len magor
10.10.2011 - 22:16:22
00
pri tej priemerke s prstom v zadku :)cize v pohode ....
11.10.2011 - 02:20:46
00
slavkic napísal:
Pani jeden 19 a druhy 27 rokov....jazdide dobre priemery.Co my,dedkovia skoro,nam musi stacit 28-30.Minule som isiel cez Jazero smerom na Slanec s kamosom,isli sme okolo tridsat.Predbiehal nas manik,ten isiel okolo styridsat,mozno i viac.Ze vraj to bol dopravak,polda,ale ani sa nepozdravil.Asi Jaro sa vola.Stale jazdi take priemerky okolo 35-40.Klobuk dolu.

Je to Jaro Chovanec a v tej rychlosti ste si asi nevsimli jeho stehna a lytka. Je to byvaly cyklista-pretekar a je bachar a nie dopravak. Zopar krat som s nim isiel (len v haku :tmi: ) v silnom protivetre a mal som co robit aby som sa ho vobec udrzal. Jazdi na ciernej carbonovej Meride a "loukotovimi" carbonovymi kolesami. Byva v Niznej Mysli takze ho mozete castejsie stretnut v tomto okoli.
11.10.2011 - 07:08:48
00
Padas sice z mensej vysky, ale nemas pred sebou prazdno. Pride mi to ako keby si sedel v aute/motokare. Cize pri naraze mas pred sebou "prekazku", do ktorej narazis. Pricom na obycajnom bicykli nemas pred sebou nic, tak vyletis dopredu. A ci pri tom rekumbente to prave nemusis chytit medzi nohy, na to som narazal :D
11.10.2011 - 07:50:06
00
no zase raz platí: sto ľudí sto chutí :)

Omnes viae Romam ducunt.
Est modus in rebus, sunt certi denique fines

11.10.2011 - 09:14:06
00
http://www.youtube.com/watch?v=TKC65jyXCzM&feature=mfu_in_order&list=UL

Toto video podľa mňa najkrajšie ukazuje, aký je rozdiel medzi klasikou a kvalitným bentom. Autor videa jazdí na karbónovom highracer-i od holandskej firmy M5. Všimnite si ľahkosť, s akou dosahuje tieto rýchlosti, pri ktorých už chlapi na klasike musia trochu makať. Rýchlosť highracer-a je možné ešte o pár percent zvýšiť pridaním tzv. "fairing-u", ktorý znižuje turbulencie za bikom, zlepšuje obtekanie vzduchu. Na týchto bikoch potom amatéri jazdia 45-50 km na hodinových timetrialoch. Na tomto biku by ktokoľvek z vás stíhal spomínaného Jara Chovanca... ;)
11.10.2011 - 12:10:04
00
martink napísal:
Padas sice z mensej vysky, ale nemas pred sebou prazdno. Pride mi to ako keby si sedel v aute/motokare. Cize pri naraze mas pred sebou "prekazku", do ktorej narazis. Pricom na obycajnom bicykli nemas pred sebou nic, tak vyletis dopredu. A ci pri tom rekumbente to prave nemusis chytit medzi nohy, na to som narazal :D


Zatiaľ som nespadol a ani som nevidel žiadny taký pád na bente, takže neviem ti povedať. Ale ako som už napísal vyššie, čo najskôr chcem urobiť upgrade na velomobil Quest, ktorý mi umožní jazdiť po rovinke rýchlosťou 45-60 km/h (z kopca do 130 km/h), budem v ňom úplne chránený pred počasím, nebudem z neho môcť spadnúť (má to tri kolesá a ťažisko veľmi nízko položené) a budem chránený karbónovo-kevlarovou kapotážou.
A asi najvačšie plus oproti klasickému bajku je, že môžete jazdiť celú zimu (celý rok) a máte tam asi 90 litrový kufor, vďaka ktorému sa môžete vydať aj na dlhšie výlety. Jeden taký výlet veľkej skupiny velomobilov sa uskutočnil nedávno. Bolo to tuším 5500 km naprieč sev. Amerikou. Akcia má názov ROAM 2011 a niektoré videá na youtube sú fakt pekné.
11.10.2011 - 12:36:05
00
Cougar napísal:
Zatiaľ som nespadol a ani som nevidel žiadny taký pád na bente, takže neviem ti povedať. Ale ako som už napísal vyššie, čo najskôr chcem urobiť upgrade na velomobil Quest, ktorý mi umožní jazdiť po rovinke rýchlosťou 45-60 km/h (z kopca do 130 km/h), budem v ňom úplne chránený pred počasím, nebudem z neho môcť spadnúť (má to tri kolesá a ťažisko veľmi nízko položené) a budem chránený karbónovo-kevlarovou kapotážou.
A asi najvačšie plus oproti klasickému bajku je, že môžete jazdiť celú zimu (celý rok) a máte tam asi 90 litrový kufor, vďaka ktorému sa môžete vydať aj na dlhšie výlety. Jeden taký výlet veľkej skupiny velomobilov sa uskutočnil nedávno. Bolo to tuším 5500 km naprieč sev. Amerikou. Akcia má názov ROAM 2011 a niektoré videá na youtube sú fakt pekné.



vies ale ja by som toto zaradil skor k autam ako k bicyklom :)

Nikdy neraď tomu kto si nechce dať poradiť.

11.10.2011 - 21:38:33
00
Vodicsky netreba? Predsalen, uz to nie je jednostopove vozidlo (aj ked to s dovodom vlastnit vodicak nic nema samozrejme).
12.10.2011 - 17:32:50
00
neviem ja sai nikdy nepridem na chuť takymto velomobilom.

Nikdy neraď tomu kto si nechce dať poradiť.

12.10.2011 - 20:23:33
00
uwww napísal:
neviem ja sai nikdy nepridem na chuť takymto velomobilom.


Chceš tým naznačiť, že už si skúšal zajazdiť si na velomobile a on ťa nijako neoslovil? :o
Neviem o nikom, kto by si kúpil velomobil a po čase prešiel späť na klasiku. Čo je zlé na tom, keď:
1. nemôžeš spadnúť z bicykla (myslím velomobil)
2. nemôžeš zmoknúť
3. môžeš jazdiť celoročne (aj po snehu)
4. po rovinke sa bez námahy pohybuješ rýchlosťou 40-45 km/h
5. žiadne úzke sedlo sa ti nezarýva do rozkroku
6. chráni ťa obal z karbónu a kevlaru

Okrem toho, možno o tom neviete, ale v zahraničí sa našlo pár vynaliezavých velomobilistov, ktorí prenajímajú plochu na svojom velomobile na reklamu. Ide hlavne o velomobil Quest. Za celoplošnú reklamu berú od firiem 5000 EUR za rok. Platí VÁM niekto za to, že jazdíte na svojich bajkoch? :)
12.10.2011 - 21:04:23
00
Cougar napísal:
http://www.youtube.com/watch?v=TKC65jyXCzM&feature=mfu_in_order&list=UL

Toto video podľa mňa najkrajšie ukazuje, aký je rozdiel medzi klasikou a kvalitným bentom.
Všimol som si, že jazdci na klasických bicykloch išli pohodový kolotoč, na záver si to trochu rozdali do malého stúpania a rozvešali sa. Na cestičku sa pohode vošli dve lajny veľa seba. Jazdec na zmrde išiel omnoho ťažší prevod (nízky posed to umožňuje) a pri každom šliapnutí sa vychýlil z priameho smeru. Keď si zašpurtoval, tak hádzal riadne vlny, skoro mu cestička nestačila...

Cyklistika je len jedna. Sú len rôzne bicykle a rôzne formy jazdenia na nich.
Keď ide Bratislavčan domov, tak ide do Bratislavy. Keď ide domov Blavák, tak odchádza z Bratislavy.
Wilier = W Italia Libera e Redenta

12.10.2011 - 23:21:24
00
ale zasa nezerie to naftu benzin takze ja to kvitujem :)
12.10.2011 - 23:35:07
00
keyboard_arrow_up