chcem poprosit o radu skusenych bikerov.. mam zaujem kupit HT bike na maratony-
SCOTT SCALE-40
TREK 8000
CUBE REACTION RX
SPECIALIZED STUMPJUMPER HT
vsetky su v cene cca1350-1600e.
vlastnim specialized stumpjumper fsr 2010, zdvihy 130/140.. s tym asi sa moc neda? ci ano?poradite ktory?
20.09.2010 - 16:45:22
00
Preco by Stump nebol na maratony? Ak chces ist na bednu tak ries HT abo light fulla 100 mm, ale ak si chces maraton prejst len ako spestrenie sezony, tak HT nema vyznam.
20.09.2010 - 17:08:55
00
Pridávam sa k Jezusovi. Keď už kupovať druhý bajk, tak by som kúpil napr. cesťáka. Proste niečo na úplne iné jazdenie ako je ten stumpjuper fsr. Načo mať doma dva stroje určené na prakticky rovnaké použitie?
20.09.2010 - 17:30:34
00
chcel som to miesto cestaka nakolko mi nebolo odporucene ho kupit, nakolko som robil kulturistiku, mal som 107kg, teraz 100kg a chcem na buduci rok odjazdit aj zopar maratonov, ten HT mam v umysle pouzivat na cestu a spevnene cesty-napr. v case ked sa neda ist do terenu trenovat pre velke blato a dazde..
ako to riesite vy?
co by ste ohladom toho poradili? diki!
20.09.2010 - 20:18:08
00
Tak ako píše Jezus ak chceš isť na bednu o čom ale pochybujem tak ber to HT ale ináč je ti to zbytočne kúp cesťáka.
20.09.2010 - 20:26:39
00
Ja si myslím že bežný cesťák musí 100 aj 107 kg zvládnuť bez väčších problémov. Možno by som sa zameral na nejaké odolnejšie kolesá (lacnejšie rady). Ale v tomto by ti poradil skôr niekto kto má s cesťákmi skúsenosti. :D
20.09.2010 - 20:28:07
00
odolnejsie kolesa lacnejsie rady ? snad zartujes
zozen poriadne rafiky s maximom dier a nechaj si ich vypliest co najpevnejsimi spicami
na kolesa bezne montovane na cestaky v tvojej cenovej kategorii rovno zabudni, to dolames po par kilakoch - hlavne riedke vyplety shitmano wh-rs10, wh-rs20 a pod.
20.09.2010 - 20:47:02
00
Nežartujem. Vychádzal som z toho čo aj ty popisuješ. Vysoké rady kolies mávajú dokopy možno 5 špíc, čo nepôsobí zrovna dôveryhodne. Naopak tie najnižšie rady sa často podobajú na MTB kolesá. Ale ako píšem, nemám s tým skúsenosti. Tiež teraz rozmýšľam nad nejakým cesťákom, takže si v tomto rád nechám poradiť ;)
20.09.2010 - 21:00:18
00
chlapi, toto je ten problem s tym cestakom, vyplety, odolnost atd.. ked ku tomu pridate nase cesty-tankodromy , ma co robit aj auto nieto este cestak, preto som myslel skor HT ..mozte mi napisat ako to riesite vy? myslim trening ked je take pocasie ako bolo posledne tyzdne? a tereny su nezjazdne? teraz to riesim zhadzovanim plastov na hladke sliky,ale zhadzovat pred kazdou jazdou nema zmysel.. uvazujem aj o celych kolesach,jedny na cestu jedny teren..len ta cena je dost vysoka na kolesa.. to potom doplatit a mat HT s ktorym potrenujem aj dlhe cesty aj maratony..
rad si precitam vase typy-resp. skusenosti ako riesite treningy vy? a ktory s uvedenych bike by ste brali a preco?
VDAKA!
20.09.2010 - 21:32:27
00
ale 100 kilov pre cestak nie je ziaden problem, len fakt pozor na kolesa - daj si fakt vypliest poriadne pevne kolesa s co najviac dierami, hod si na to 25-ky gumy a nemas ziaden problem. kazdy normalny ram ta bez problemov unesie ..
ak chces jazdit cestu tak kazde ine riesenie ako cestak bude radovo horsie, to mi ver.
teraz asi naseriem zarytych mtb-ckarov, ale cesta ma buducnost - pri pocasi ktore vladne v nasich koncinach tento rok o chvilu mtb zanikne ... ;)
20.09.2010 - 21:39:35
00
Kup toto: http://www.dema-bicycles.com/index.php?page=bicycle_detail&id=80

Na to co potrebujes asi idealne a za tie peniaze nie je o com. Alebo potom klasicky cestak s baranmi kludne aj z bazaru.
20.09.2010 - 23:47:48
00
hybrid bude stale iba hybridom, fitness bajk je pre baby a na kratsie vyjazdy po cestach .. barany maju svoje vyhody, mas tam variabilitu uchopu, treba si uvedomit ze to ma svoju historiu, je to overene skusenostami, ten tvar nevznikol len tak niekedy vcera ..
len smelo chod do cestaku, hovorim ti, nebudes lutovat
21.09.2010 - 11:23:17
00
takze vacsina z vas vlastni jeden MTB a jeden cestak?? a trenujete oboje? s toho co pisete si teda nemam brat HTcko..hmmm..ja som skor bol za ten HT.. ale ma to logiku ,ze naco mat doma dva stroje podobne.. ja len kvoli stavom nasich ciest, skuste viacery napisat ako to riesite vy? ak teda cestak.. su tu vybavy SORA-TIAGRA ULTEGRA SHIMANO 105, moc tomu nerozumiem .. aku by ste odporucili mne na tych 100kg..ktory s tychto by bol vhodny,,

CUBE STREAMER ´10
Zobraziť v plnej veľkosti


CUBE STREAMER ´10
Cena: 1 359,00 €
1 087,20 €
Ušetríte: 271,80 €

Spýtajte sa na tento produkt
Rám : Alu Superlite 7005 Double Butted, RFR-Geometry
Vidlica : Dedacciai Black Blade Carbon
Kľuky : FSA Gossamer Megaexo 50x34Z., integrated BB
Brzdy : FSA Gossamer
Kolesá : FULCRUM RACING 7
Sedlo : RFR Natural Shape 0.1 R
Sedlovka : FSA SL280 31.6mm
Velovložka : none
Pedále : none
Sedlová objímka : Scape close 34.9mm
Ráfiky : Schwalbe Ultremo 23x622
Hlavové zloženie : FSA No.10 semi-integrated
Predstavec : FSA OS190 Oversized
Zad.prehadzovač : Shimano Ultegra RD 6700GS
Prešmykač : Shimano Ultegra FD-6703BL 3-fach, clamp 34.9mm
Radenie : Shimano Ultegra ST-67003 10-speed
Kazeta : Shimano Ultegra CS-6700 12-27Z., 10-speed
Reťaz : Shimano Ultegra CN-6700 108 links

alebo


SPECIALIZED ALLEZ ELITE INT C2 ´10
Zobraziť v plnej veľkosti


SPECIALIZED ALLEZ ELITE INT C2 ´10
Cena: 1 139,00 €
911,20 €
Ušetríte: 227,80 €

Spýtajte sa na tento produkt
Veľkosti rámov 49,52,54,56,58,61cm
Rám Specialized Allez A1 Premium aluminum, fully manipulated tubing, smooth weld compact race design, integrated headset
Vidlica Allez carbon, carbon fiber legs, aluminum crown and steerer
Hlavové zloženie Cage bearings integrated w/ headset, 20mm of spacers w/ top cap
Predstavec Specialized Elite-Set, 3D forged alloy, 4-position adjustable, 4-bolt 31.8mm clamp
Riaditka Specialized Comp Ergo, 6061 alloy
Gripy Specialized S-Wrap, cork ribbon w/ gel Predná brzda Shimano Tiagra
Zadná brzda Shimano Tiagra
Brzdové páčky Shimano Tiagra STI, flight deck compatible
Prešmykač Shimano Tiagra
Prehadzovač Shimano Tiagra
Radenie Shimano Tiagra STI, flight deck compatible
Kazeta Shimano HG-50, 9-speed, 12-25t
Reťaz HG-73
Kĺuky Shimano Tiagra
Prevodníky 50 x 34T
Stredové zloženie With Crankset
Pedále Silver cage/black body, w/ black toe clips and strap
Ráfiky Mavic CXP-22 N, aluminum triple-wall, sleeve joint, CNC machined sidewalls
Predný náboj Forged aluminum, 32h sealed ball bearings, QR
Zadný náboj Forged aluminum, 32h double sealed ball bearings, cassette, QR
Špice Stainless 14g
Predný plášť Specialized Mondo Sport, 700x23c, wire bead, 60TPI, w/ Flak Jacket protection
Zadný plášť Specialized Mondo Sport, 700x23c, wire bead, 60TPI, w/ Flak Jacket protection
Duše Standard presta valve
Sedlo Body Geometry Rival road, w/ Cr-Mo rails
Sedlovka Carbon wrapped, two-bolt clamp, 27.2mm
Sedlová objímka Alloy, 31.8mm
Príslušenstvo Chain stay protector, chain catcher, derailleur hanger, clear coat, owners manual

vdaka za rady!
24.09.2010 - 11:04:45
00
hlasujem za "kocku"
24.09.2010 - 11:24:24
00
takze vacsina z vas vlastni jeden MTB a jeden cestak?? a trenujete oboje?


je to individuálne....napríklad ja vlastním jeden "MTB", jeden HT a jeden "cesťák"...na "MTB" jazdím bežne...HT (lacnejší) používam keď je blato alebo je napršané a nechcem si zadrbať "MTB" a na "cesťáku" jazdím, keď mám chuť sa povoziť po ceste, alebo keď sa zúčasňujem nejakej cestnej špecialitky...pretože aj cesta má pre mňa svoje čaro...a ak je moc napršané a veľa blata, tak sa nebicyklujem...
24.09.2010 - 20:14:20
00
keyboard_arrow_up