visibility 487
comment 7
thumb_up0thumb_down

ok tak prikladam moje pdfko
Fb je brzdna sila ktora brzdi koleso (alebo tiez Ft) a teda iduci ram vdaka tomu otaca vidlicu momentom M1 s osou otacania B1, dalej monoblok sa snazi zastavit vnutorne nohy, preto dalsi moment M3 s osou otacania B3 (dajme tomu ze tam je vrch monobloku). A potom je tu este samotna sila ktora brzdi kotuc Fk1 a Fk2, ktore vytvaraju moment M2 s osou otacania B2.

Myslim, ze vidlici skodia pravie tieto momenty a teda cim vacsi kotuc tym sa so zvacsujucou Fb zvacsuju aj Fk1 a Fk2 a teda M1, M2 a M3

ad petergove sily..
uvaha:
L2=obrovske
aby mi ostala Ft staci mi Fb=velmi male (dajme tomu ze nula)
takze F=Ft => ked L2 je vacsie potom F je mensie. (ked zvacsim kotuc bude posobit mensia sila)
a potom ked F je mensie tak musi byt mensie aj Fz a Fk, to by znamenalo mensie namahanie vidlice dopracovali sme sa k tomu ze vacsi kotuc vam setri vidlicu ( ??? ) lebo krutenie sposobene silou Fk bude mensie (na mojom obrazku momenty sposobene touto silou su M1 a M3)

a este> ta sila Fz (ktora zrejme sposobuje Zanaranie vidlice (??)) je len fiktivna, v skutocnosti je presne opacna a nou posobi ram, preto lebo ram ide dopredu ale kedze vidlica nie je kolmo na smer sily trecej tak nejaka cast (cos alfa) trecej sily sa prenasa aj smerom takym, akym sa moze stlacit vidlica

ktomu 160vs203 pdfku> skor by bolo zaujimave nacrtnut taku istu situaciu len s podmienkou Ft160 = Ft203 aby sme pozorovali rozdiel Fk160 a Fk203 kedze o tychto dvoch silach je tato tema

comment Komentáre ku fotografii

thumb_up0thumb_down reply

tu retaz nechapem

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Takto sa mi pri radení nezahrýzla ešte nikdy. Medzi prešmykom a veľkou rozetou bola tak zachytená , že nešla vytiahnúť

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

som nevedel ze na biku je rozeta

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Tak teda veľkou pílou - SORRY

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

to si mal zo sebou toľko duší alebo lepiacu sadu? ja som dávnejšie nosil jednu dušu, ale po jednom výjazde a dvoch defektoch a následnom problematickom transporte domov, nosím duše dve a rýchlo lepiacu sadu. zicher je zicher

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

Dušu nosím iba jednu - ostatné dva som lepil

thumb_up0thumb_down reply
thumb_up0thumb_down reply

no možno by pomohlo radikálne riešenie - zbaviť sa duše vlastne duší oboch?!

thumb_up0thumb_down reply
Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up