Neviem mozno som mal stastie, ale: takze: vyplnil som reklamacny formular na bike (aj ked som reklamoval rukavice) po nemecky z DE stranky. Ano Canyon CZ/SK sa ozval, ignoroval som (canyon CZ/SK mi poslal mail, aby som s nimi komunikoval po SK/CZ, ignoroval som), vyplnil som dalsi formular zase po nemecky. Na druhy (ob den) mi uz pisal pan z centraly. A reklamaciu vyriesil za 2 dni bez natahovania a vyjednavania a o dalsie 2-3 som mal peniaze na ucte.

Co sa tyka otazok, odporucam tiez Facebook stranku Canyon (ale v nastaveniach canyon stranky si treba nastavit global) Komunikoval som s Angie, (poslednu otazku som cez messenger dal JUN 20TH, 5:22PM Angie ma kontaktovala JUN 21ST, 3:13PM, takze zhruba den).
Hadam to trochu pomoze.
Aj pri tom stave aky je, stale co sa tyka komunikacie je Canyon "v provnani" s YT Industries, ci PROPAIN top. )).

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up