To s tým samostatným 44T prevodníkom ma nenapadlo, tiež fajnová, ale v tomto prípade trošku hardcore úprava. Upozornenie na narážky o teórii a praxi neboli myslené v zlom, upriamil som na ne pozornosť len kvôli tomu, že to riešenie problému mi momentálne pripadá skôr pocitové, prípadne filozofické, hoci naozaj stačí len trochu matematiky. Pár testovacích jázd ťažko povie viac ako pár minút s kalkulačkou, pri určení najpoužívanejších prevodov v aktuálnom nastavení sa tie vhodné alternatívy dajú nájsť pomerne ľahko (úplne presné ekvivalenty ale samozrejme nie). Asi sa ale začínam strácať v tom, čo sa má zmenou dosiahnuť, lebo súčasné veľké skoky v prevodoch sa prechodom na krosové kľuky rozhodne nezmenšia. Ak platí pôvodná požiadavka a celkom náhodou nie je k dispozícii neobmedzený rozpočet a priestor na skladovanie nevyhovujúcich komponentov, plynulosť by som naozaj riešil najprv tou cestnou kazetou a pri pár testovacích jazdách skúšal skôr či 42T vyhovuje, alebo je najťažší prevod príliš ľahký a potom to upraviť buď výmenou prvého prevodníka za 44T verziu, prípadne previesť tú Jezusom navrhovanú úpravu (veľké rozdiely tam nie sú, takže tam mi rozhodovanie podľa pocitu pripadá vhodnejšie).

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up