visibility 791
comment 0
thumb_up0thumb_down

co je zle pri tom kauflande? ved sa tade jazdi, rovnako ci tam namalujes zelenu alebo nie.
Kaufland vyzerá takto:
kaufland patronka.JPG
Samostatná cyklotrasa nula bodov, cyklopriechod nikde, možná trasa vedie cez štyri priechody, z toho dva sú svetelne riadené (nie vždy zelená naraz) a dva nie.

Ak by sa spravila cyklotrasa "odnikiaľ nikam" hneď pri výstavbe Kauflandu, mohlo by to vyzerať nasledovne:
nakupak eindhoven.JPG
(Foto zo StreetView: https://goo.gl/maps/Cdd9DUHvRyxihetx8)
Teda plunulá cyklotrasa s jasnou prednosťou.

Takto bude pri výstavbe cyklotrasy potrebné celú križovatku prerobiť za prevádzky, čo je finančne aj technicky náročné.

Skor to co pokracuje od kauflandu az v podstate na krizovatke Patronka kde natlcieme stlpiky do chodniku a osadime znacku o spolocnej cesticke pre cyklistov a chodcov a voala, zrazu sme postavili nieco pre cyklistov.
Nemyslím si, že pri tomto úseku niekto tvrdil, že sa postavilo niečo pre cyklistov. Čisto sa len prejazd legalizoval a hlavne vôbec umožnil, lebo pred umiestnením stĺpikov sa na chodníku parkovalo a problém bol prejsť aj pešo.
Hoci podľa mňa takéto úseky, kde chýba poriadne napojenie na všetkých stranách, by sa nemali označovať spoločnou cestičkou, ale ako cestička pre chodcov + cyklisti voľno.

A uplne najinfantilnejsia myslienka je ze vsetkych cyklistov oficialne posleme po tom zjazde pred zastavkou plny kamenov a skal a je nam jedno ci je to dieta, dochodca, MTB, cestak atd.
Podľa mňa si práve deti a dôchodcovia radšej vyberú aj nedokonalú trasu s touto bodovou závadou, ako jazdu priamo po Lamačskej. To však neznamená, že súčasné riešenie je dobré. Inak, pokiaľ viem, namiesto toho rozbitého zjazdu by mala pribudnúť rampa, príprava je v nejakej rannej fáze.

co sa tyka Urban residence tak mne nevadi ze to tam je ale ze sa v dohladnej dobe nic na to nenapojilo a zjavne ani nenapoji a ked sa nahodou nieco take udeje tak to co tam uz je bude treba aj tak prerobit lebo za ten cas sa to uz dostane do nepouzitelneho stavu.
Napojí sa to čoskoro na pokračovanie pri Pri Mýte, akurát mi vyskočila vizualizácia na FB:
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/343316849_3065624696916093_1451004893612086633_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=c52XToqFqEYAX_M692y&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=00_AfCvYv1m1aiQrRXBOS2jjCuzax6SN9Bz_hUEZafu-ZCE2w&oe=645A1E15

Preco napr nemohol na druhej strane ten zeleny cyklopruh koncit az na krizovatke racianske myto? preco to ludi vypluje opat na jazdny pruh medzi auta? v tomto meste ludia nejazdia na bikoch lebo aj tie akoze cyklocesty su proste nebezpecne, ano prispievaju k tomu aj samotni vodici ktori su taki aki su
Na zvyšku ulice po Račianske mýto by sa cyklopruh zrejme nevošiel. Ale ak by si ho tam aj vyznačil, určite by sa hneď našiel niekto, kto by ti vyčítal, prečo končí pred križovatkou Na druhú stranu, to, že tam ten cyklopruh nie je, by malo byť podľa teba vlastne ok, lebo by sa na nič nenapájal a tak je ho lepšie vôbec nerobiť

Ber to tak, že v čase, keď cyklopruh vznikal, bol veľký boj, aby vôbec vznikol. Vtedy boli otázky, prečo vôbec robiť cyklopruhy či nejakú infraštruktúru pre cyklistov. Teraz, aj vďaka tomu, že tam ten pruh je, sú otázky, že prečo nepokračuje ďalej Takže minimálne na posun myslenia a vznik tlaku od verejnosti sú aj takéto nedokonalé riešenia lepšie ako žiadne.

comment Komentáre ku fotografii

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela

Foto na mape

Ďalšie fotky z tejto témy

Zobraziť všetky
keyboard_arrow_up