directions_bikeITA#2.1: Sega di Ala + Monte Baldo

Po včerajšom neplánovano plánovanom oddychu kvôli krupobitiu, ktoré nás privítalo (viď prvé foto) nám Miňo dnes naplánoval kráľovskú etapu v druhej destinácii. Prejazdy mali byť cez Monte Bondone, čo sme minulý rok neboli a Sega di Ala, čo sa išlo počas Gira, ale z opačnej strany, takže to bola trošku neznáma, kam ideme, ani google mapy sa tam nedostali 🤷🏻‍♂️😁
Začiatok náročný, opäť sa vymotať cez zákazy na hlavných ťahoch a hneď rozdúchať sa jednou fajnou stoječkou rovno za nosom, potom rovinami presun cez cyklocesty pomedzi viniče - nádhera a aj super kvalita samotných ciest. Po 40km cykloturistiky sme prišli pod prvé stúpanie Seba do Ala. Prvých 800-1000m prevýšenia, už ani neviem presne, veľký lesný stereotyp, taký typický pre danú oblasť. Potom ale sme vybehli už na nejaké sedielko a krásne výhľady všade dookola. Zrazu sa zjavil zákaz vjazdu, zhoršila sa kvalita cesty a prišlo aj na strade bianche 😅 Príjemné spestrenie nudného stereotypu 🤷🏻‍♂️😁 Šotolina sa striedala s asfaltom a betónom ešte nejaké 2km, až kým sme nevyšli po nejakej cestičke na najvyšší bod spevnenej cesty pri nejakej búde 😅🤷🏻‍♂️. Nadol sme sa vydali s malou dušičkou, kde na 2km hlásili nerovnosti na ceste podľa značky. Ak to boli nerovnosti, tak táto značka by sa mohla používať aj naše diaľnice, lebo tie neraz majú povrch v horšej kvalite 🤷🏻‍♂️🙂. Po 2km už prípojka na "serióznu" cestu a dole po trase Gira. Zjazd - čisté horské strechy... Značka 20% to jasné potvrdila. Hotové čierne tobogány. Krása. Dole vysmiati sme sa vybrali na druhé obdobné stúpanie (dnes obe okolo 1300-1400m prevýšenia na záťah) na Monte Baldo. Stúpanie krásne v kamennej stene, nádhera. Po odbočke z hlavnej cesty Garmin hodil brutálne bordovú farbu na profil, hovorím si somarina, ale keď som reálne zbadal a pocítil, kam bolo treba stúpať, tak veru neklamal. Výstup krásny a aj náročný. Hore žiadne veľké nápisy, podniky, predajcovia... Nič. Oproti Dolomitom alebo alpským passam mŕtvo - ani cyklistov nebolo veľa. Zjazd po širokej ceste, nádherný, rýchly s krásnymi výhľadmi až skoro ku chalupe. Je to tu krása, má to svoje čaro. Musím len doplniť že kvalita asfaltu priam dokonalá a Sega di Ala je zatiaľ ten najkrajší kopec, ktorý som v tejto lokalite išiel práve pre svoj pestrý charakter. V tomto smere bez problémov zjazdné. Ísť po tej šotoline smerom nadol by asi nebolo žiadne terno. Ešte nás tu čakajú 2 etapy. Zajtra sa ide miestna rondo klasika a pozajtra do nových končín na opačný breh. Stay tuned! 🙂

comment Komentáre ku aktivite

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
trending_up Vzdialenosť
144 km
schedule Čas
07:15:30
landscape Nastúpané
3 359 m

bar_chartŠtatistiky

Priemer Max
Rýchlosť 19,8 km/h 79,7 km/h
Výkon 159 W 793 W
Kadencia 74 rpm -
Tepová frekvencia 123 bpm 167 bpm
Energetický výdaj 4 862 kcal

cloudPodmienky

Priemerná teplota 26 °C

directions_bike Posledné aktivity bikera

thumb_up0thumb_down

directions_bike Počasie prialo 😁

trending_up 71,6 km
schedule 02:08:47
landscape 466 m
thumb_up0thumb_down

rowing WeightTraining - Afternoon Weight Training

trending_up 0,0 km
schedule 01:50:11
landscape 0 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike 🐍🐍🐍

trending_up 51,4 km
schedule 01:46:53
landscape 202 m

place Segmenty

Názov segmentuSegment ČasMôj čas Priemerná rýchlosť Priemerný výkon Priemerný tep Najlepší čas na segmenteNajlepší čas
pilcante ingresso autostrada pilcante ingresso autostrada open_in_new
3,43 km  -0.3 %
06:34
31,4 km/h
31,4 km/h 126 W 101 bpm 06:34
31,4 km/h
Pilcante-Centrale Pilcante-Centrale open_in_new
1,20 km  -1.2 %
02:17
31,6 km/h
31,6 km/h 120 W 101 bpm 02:17
31,6 km/h
segmento del Cardinale segmento del Cardinale open_in_new
1,62 km  -0.2 %
03:09
30,9 km/h
30,9 km/h 126 W 100 bpm 03:09
30,9 km/h
** SC AVIO 2023 ** TT Centrale - Vo' ** SC AVIO 2023 ** TT Centrale - Vo' open_in_new
2,20 km  -0.2 %
04:07
32,1 km/h
32,1 km/h 136 W 102 bpm 04:07
32,1 km/h
Vò-Borghetto Time-Trial Vò-Borghetto Time-Trial open_in_new
5,17 km  -0.2 %
31:50
9,7 km/h
9,7 km/h 39 W 92 bpm 31:50
9,7 km/h
borghetto ponte autostrada rivalta borghetto ponte autostrada rivalta open_in_new
5,03 km  -0.1 %
11:11
27,0 km/h
27,0 km/h 117 W 105 bpm 11:11
27,0 km/h
borghetto belluno ciclabile borghetto belluno ciclabile open_in_new
2,27 km  0.6 %
04:56
27,7 km/h
27,7 km/h 131 W 108 bpm 04:56
27,7 km/h
Belluno Ponte Autostrada Rivalta Belluno Ponte Autostrada Rivalta open_in_new
2,81 km  -0.6 %
06:25
26,3 km/h
26,3 km/h 104 W 103 bpm 06:25
26,3 km/h
Strada Provinciale 57 Climb Strada Provinciale 57 Climb open_in_new
0,51 km  16.3 %
02:55
10,4 km/h
10,4 km/h 231 W 125 bpm 02:51
10,7 km/h
Peri Fosse Greve TRIM 2016 Peri Fosse Greve TRIM 2016 open_in_new
8,93 km  8.8 %
52:39
10,2 km/h
10,2 km/h 238 W 137 bpm 44:56
11,9 km/h
peri-bivio corno peri-bivio corno open_in_new
15,48 km  8.4 %
01:33:11
10,0 km/h
10,0 km/h 227 W 137 bpm 01:33:11
10,0 km/h
intermedio meta peri fosse intermedio meta peri fosse open_in_new
4,72 km  8.5 %
27:54
10,2 km/h
10,2 km/h 236 W 134 bpm 24:04
11,8 km/h
Primo Km.Peri-Fosse Primo Km.Peri-Fosse open_in_new
0,97 km  9 %
06:05
9,5 km/h
9,5 km/h 241 W 129 bpm 05:24
10,7 km/h
inizio salita Peri-Fosse inizio salita Peri-Fosse open_in_new
0,34 km  8.7 %
01:41
12,2 km/h
12,2 km/h 238 W 127 bpm 01:41
12,2 km/h
Strada Provinciale 57 Climb Strada Provinciale 57 Climb open_in_new
1,56 km  11 %
09:09
10,3 km/h
10,3 km/h 236 W 136 bpm 07:46
12,1 km/h
Peri_Fosse_ Km 3-6 Peri_Fosse_ Km 3-6 open_in_new
3,01 km  8.2 %
17:24
10,4 km/h
10,4 km/h 234 W 137 bpm 14:49
12,2 km/h
Peri-Fosse 2 parte Peri-Fosse 2 parte open_in_new
4,05 km  8.8 %
24:27
9,9 km/h
9,9 km/h 240 W 140 bpm 20:36
11,8 km/h
Peri-Fosse dal 9° tornante-Fosse Peri-Fosse dal 9° tornante-Fosse open_in_new
2,26 km  9.2 %
13:47
9,9 km/h
9,9 km/h 246 W 142 bpm 11:31
11,8 km/h
muro Peri-Fosse muro Peri-Fosse open_in_new
0,74 km  10.5 %
04:54
9,1 km/h
9,1 km/h 260 W 144 bpm 04:00
11,1 km/h
ultimo km Peri Fosse ultimo km Peri Fosse open_in_new
0,91 km  8.9 %
05:20
10,2 km/h
10,2 km/h 242 W 142 bpm 04:25
12,3 km/h
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up