directions_bikeITA#2.1: Sega di Ala + Monte Baldo

Po včerajšom neplánovano plánovanom oddychu kvôli krupobitiu, ktoré nás privítalo (viď prvé foto) nám Miňo dnes naplánoval kráľovskú etapu v druhej destinácii. Prejazdy mali byť cez Monte Bondone, čo sme minulý rok neboli a Sega di Ala, čo sa išlo počas Gira, ale z opačnej strany, takže to bola trošku neznáma, kam ideme, ani google mapy sa tam nedostali 🤷🏻‍♂️😁
Začiatok náročný, opäť sa vymotať cez zákazy na hlavných ťahoch a hneď rozdúchať sa jednou fajnou stoječkou rovno za nosom, potom rovinami presun cez cyklocesty pomedzi viniče - nádhera a aj super kvalita samotných ciest. Po 40km cykloturistiky sme prišli pod prvé stúpanie Seba do Ala. Prvých 800-1000m prevýšenia, už ani neviem presne, veľký lesný stereotyp, taký typický pre danú oblasť. Potom ale sme vybehli už na nejaké sedielko a krásne výhľady všade dookola. Zrazu sa zjavil zákaz vjazdu, zhoršila sa kvalita cesty a prišlo aj na strade bianche 😅 Príjemné spestrenie nudného stereotypu 🤷🏻‍♂️😁 Šotolina sa striedala s asfaltom a betónom ešte nejaké 2km, až kým sme nevyšli po nejakej cestičke na najvyšší bod spevnenej cesty pri nejakej búde 😅🤷🏻‍♂️. Nadol sme sa vydali s malou dušičkou, kde na 2km hlásili nerovnosti na ceste podľa značky. Ak to boli nerovnosti, tak táto značka by sa mohla používať aj naše diaľnice, lebo tie neraz majú povrch v horšej kvalite 🤷🏻‍♂️🙂. Po 2km už prípojka na "serióznu" cestu a dole po trase Gira. Zjazd - čisté horské strechy... Značka 20% to jasné potvrdila. Hotové čierne tobogány. Krása. Dole vysmiati sme sa vybrali na druhé obdobné stúpanie (dnes obe okolo 1300-1400m prevýšenia na záťah) na Monte Baldo. Stúpanie krásne v kamennej stene, nádhera. Po odbočke z hlavnej cesty Garmin hodil brutálne bordovú farbu na profil, hovorím si somarina, ale keď som reálne zbadal a pocítil, kam bolo treba stúpať, tak veru neklamal. Výstup krásny a aj náročný. Hore žiadne veľké nápisy, podniky, predajcovia... Nič. Oproti Dolomitom alebo alpským passam mŕtvo - ani cyklistov nebolo veľa. Zjazd po širokej ceste, nádherný, rýchly s krásnymi výhľadmi až skoro ku chalupe. Je to tu krása, má to svoje čaro. Musím len doplniť že kvalita asfaltu priam dokonalá a Sega di Ala je zatiaľ ten najkrajší kopec, ktorý som v tejto lokalite išiel práve pre svoj pestrý charakter. V tomto smere bez problémov zjazdné. Ísť po tej šotoline smerom nadol by asi nebolo žiadne terno. Ešte nás tu čakajú 2 etapy. Zajtra sa ide miestna rondo klasika a pozajtra do nových končín na opačný breh. Stay tuned! 🙂

comment Komentáre ku aktivite

Momentálne sa tu nenachádzajú žiadne komentáre

Formulár sa odosiela
Pridaj komentár
Formulár sa odosiela
trending_up Vzdialenosť
144 km
schedule Čas
07:15:30
landscape Nastúpané
3 359 m

bar_chartŠtatistiky

Priemer Max
Rýchlosť 19,8 km/h 79,7 km/h
Výkon 159 W 793 W
Kadencia 74 rpm -
Tepová frekvencia 123 bpm 167 bpm
Energetický výdaj 4 862 kcal

cloudPodmienky

Priemerná teplota 26 °C

directions_bike Posledné aktivity bikera

thumb_up0thumb_down

directions_bike 🏭➡️🏠

trending_up 4,9 km
schedule 00:11:30
landscape 22 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike Evening Ride

trending_up 54,9 km
schedule 01:47:11
landscape 191 m
thumb_up0thumb_down

directions_bike 🏠➡️🏭

trending_up 4,9 km
schedule 00:11:34
landscape 11 m

place Segmenty

Názov segmentuSegment ČasMôj čas Priemerná rýchlosť Priemerný výkon Priemerný tep Najlepší čas na segmenteNajlepší čas
finale Peri-Fosse finale Peri-Fosse open_in_new
0,38 km  10.6 %
02:42
8,4 km/h
8,4 km/h 235 W 143 bpm 02:08
10,6 km/h
peri-saloon peri-saloon open_in_new
2,78 km  7.1 %
14:35
11,4 km/h
11,4 km/h 229 W 134 bpm 12:10
13,7 km/h
Corno 1: inizio-Martelengo Corno 1: inizio-Martelengo open_in_new
0,80 km  4.3 %
03:31
13,7 km/h
13,7 km/h 201 W 127 bpm 02:48
17,2 km/h
Corno da Fosse (chiesa) Corno da Fosse (chiesa) open_in_new
6,49 km  7.9 %
37:17
10,4 km/h
10,4 km/h 234 W 141 bpm 37:17
10,4 km/h
Chiesa Fosse - Via Aliana Chiesa Fosse - Via Aliana open_in_new
1,11 km  5.5 %
05:10
12,9 km/h
12,9 km/h 219 W 128 bpm 04:09
16,0 km/h
Corno 3: Tommasi-tornante Corno 3: Tommasi-tornante open_in_new
1,67 km  8.9 %
09:53
10,2 km/h
10,2 km/h 249 W 144 bpm 09:53
10,2 km/h
saloon-bivio corno saloon-bivio corno open_in_new
4,04 km  8.1 %
23:16
10,4 km/h
10,4 km/h 238 W 145 bpm 23:16
10,4 km/h
Corno 4: tornante-fine bosco Corno 4: tornante-fine bosco open_in_new
1,53 km  8.6 %
09:25
9,8 km/h
9,8 km/h 238 W 148 bpm 09:25
9,8 km/h
Conca rulli - Passo Liana Conca rulli - Passo Liana open_in_new
1,12 km  5 %
04:41
14,3 km/h
14,3 km/h 210 W 141 bpm 04:41
14,3 km/h
discesa corno sega discesa corno sega open_in_new
2,39 km  -10.3 %
08:22
17,2 km/h
17,2 km/h - 96 bpm 08:22
17,2 km/h
discesa Sega - parte ripida discesa Sega - parte ripida open_in_new
9,96 km  -10 %
25:32
23,4 km/h
23,4 km/h 9 W 91 bpm 25:32
23,4 km/h
Riondera - Sdruzzinà Riondera - Sdruzzinà open_in_new
6,53 km  -9.9 %
11:35
33,9 km/h
33,9 km/h 9 W 84 bpm 11:35
33,9 km/h
cantina avio rocce cantina avio rocce open_in_new
5,13 km  6.5 %
24:45
12,5 km/h
12,5 km/h 235 W 144 bpm 24:45
12,5 km/h
Avio-Bivio lago pra stua Avio-Bivio lago pra stua open_in_new
10,49 km  7.9 %
57:07
11,0 km/h
11,0 km/h 237 W 148 bpm 57:07
11,0 km/h
Giazera-Mulino Giazera-Mulino open_in_new
1,58 km  7.5 %
06:22
14,9 km/h
14,9 km/h 228 W 140 bpm 06:22
14,9 km/h
Giazera-Terzo tornante Giazera-Terzo tornante open_in_new
2,86 km  6.4 %
13:16
13,0 km/h
13,0 km/h 235 W 144 bpm 13:16
13,0 km/h
Fontana avio - rifugio Prà Alpesina Fontana avio - rifugio Prà Alpesina open_in_new
16,57 km  7.3 %
01:24:03
11,8 km/h
11,8 km/h 238 W 150 bpm 01:24:03
11,8 km/h
Valle dei Molini v2 Valle dei Molini v2 open_in_new
0,52 km  7.7 %
02:33
12,4 km/h
12,4 km/h 242 W 145 bpm 02:33
12,4 km/h
Testpws Testpws open_in_new
5,59 km  8.5 %
32:41
10,3 km/h
10,3 km/h 238 W 149 bpm 32:41
10,3 km/h
Interval 1 Interval 1 open_in_new
2,61 km  8.2 %
14:54
10,5 km/h
10,5 km/h 241 W 148 bpm 14:54
10,5 km/h
Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up