Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Stary dobry DTSwiss 4.2. Chybalo este 8 niplov a je to dokola. Okrem umyvania nebudem radsej ani prezuvat. :!:
R.I.P.

Prílohy:

IMAG0121.jpg
IMAG0121.jpg 45.21 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 01.03.2015 - 11:48:59
03
Mal som niečo podobné. Bolo mi divné, že každú chvíľu mám defekt z vnútornej strany duše. Spôsobovala to tá pozdĺžna prasklina. Po nafúknutí sa ráfik pod tlakom roztiahol, čím sa roztiahla aj tá prasklina a defekt bol len otázkou času. Ani páska tomu nezabránila. Bol som prekvapený, keď som odmeral vonkajšiu šírku ráfika s nafúkaným a nenafúkaným kolesom.
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 12:10:08
00
Ja som to jazdil bez duse a na pocudovanie to tlak drzalo normalne. Boli tam dve vrstvy zltej NoTubes pasky a ta gumena paska. Mozno navod pre lto ako "opravit" ten jeho prasknuty Mavic.
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 12:49:34
00
Ej ha, uz davno som nedavala dole pasku na mojich dtswiss
inak toto je ich typicka vlastnost :(
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 12:56:06
00
myslienka za 500: klepkaj na sedlovku jemne zhora dole, do stran, trebars aj cez drevenu ci plastovu podlozku, aby sa odlepila a potom ju vytahuj von.nie ruckou kladiva, zbytocne by sa pokazila.
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 14:28:44
00
ja uz to neriesim :) mam proste integrovanu sedlovku :)
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 15:28:50
00
Stane sa. Sranda, ze to ostalo bez defektu.


To je novy wtb?
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 15:40:59
00
Nie nie, neprehanaj :D Dartmoor Rider.
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 16:06:06
00
Myslel som,ze si pokrstil:) Ja som rusil rafiky ked som mal duse. Maly nebadany defekt,pomaly pustal,potom prisiel velky suter a drrrrb,dusa precvaknuta,rafik ohnuty.
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 16:56:06
00
Stary dobry DTSwiss 4.2. Chybalo este 8 niplov a je to dokola. Okrem umyvania nebudem radsej ani prezuvat. :!:
R.I.P.

Tak to mam este vela-vela km na mojom rafku, este nie je ani po prvy nipel :D :D

Mal som niečo podobné. Bolo mi divné, že každú chvíľu mám defekt z vnútornej strany duše. Spôsobovala to tá pozdĺžna prasklina. Po nafúknutí sa ráfik pod tlakom roztiahol, čím sa roztiahla aj tá prasklina a defekt bol len otázkou času. Ani páska tomu nezabránila. Bol som prekvapený, keď som odmeral vonkajšiu šírku ráfika s nafúkaným a nenafúkaným kolesom.

Tiez som toto presne jeden cas riesil, dlho mi trvalo, nez som zistil pricinu.

Ja som to jazdil bez duse a na pocudovanie to tlak drzalo normalne. Boli tam dve vrstvy zltej NoTubes pasky a ta gumena paska. Mozno navod pre lto ako "opravit" ten jeho prasknuty Mavic.


Vidis .. to ma nenapadlo .. uz mam pasku, mozem to vyskusat. Otazka ci to mam skusat na klasickom smartsame, asi radsej nie :lol:
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 16:57:02
01
dnesna demolacia mojej polovicky, samozrejme pocas vyjazdu si "prerobil" prevody 2x10 na 2x4
zcela zdarma :lol: kazeta XT najazd cca 5000 km

Prílohy:

DSC_0382.jpg
DSC_0382.jpg 688.36 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 01.03.2015 - 20:01:46
01
To uz ani XT kazeta nic nevydrzi ? :x
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 20:05:46
00
http://www.mtbiker.sk/forum/post857843.html#p857843
Tiež mi praskla kazetka podobným spôsobom. Teraz točím druhú, tiež XT tak som zvedavý koľko vydrží.
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 20:47:11
01
to fakt vydrzia XT kazety tolko kilometrov?
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 20:52:58
00
To je tá optimalizácia zastarávania. Zákazník má na XT alebo dokonca na XTR? Super. Znížime kvalitu a nabalíme ho na nízku hmotnosť. A vymačkáme z neho posledný cent. ;-)
Zobraziť komentár 01.03.2015 - 20:56:43
06

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up