Lokalizácia
Formulár sa odosiela
čau Kaprák! díky za reakciu - slovo si dodržal - ty máš asi času aj navyše :) ok, dobre. pošli mi záručný list na [email protected] pridaj mobil
a ja ti ho objednám v NL a prinesiem aj osobne priamo do NMnV! ok? ;) alebo si už zohnal? alebo fakt nedáš zarobiť? tento super biznis je skoro za 50€.
Zobraziť komentár 24.07.2015 - 14:46:06
00
Fúha, takto sa správa personál Kaktusu k zákazníkovi? Dobre vedieť. Nebol som tam a vidím, že tam netreba vôbec chodiť.
Zobraziť komentár 24.07.2015 - 17:45:47
08
čau Kaprák! díky za reakciu - slovo si dodržal - ty máš asi času aj navyše :) ok, dobre. pošli mi záručný list na [email protected] pridaj mobil
a ja ti ho objednám v NL a prinesiem aj osobne priamo do NMnV! ok? ;) alebo si už zohnal? alebo fakt nedáš zarobiť? tento super biznis je skoro za 50€.


Radsej ten bycikel zanesiem Balazovi do srotu,ako nieco riesit s takymito zmrdmi...
Zobraziť komentár 24.07.2015 - 19:09:53
01
A prečo si vlastne nešiel tam kde si kupoval bike?
Zobraziť komentár 24.07.2015 - 22:07:52
00
Bike som kupoval jazdeny...
Zobraziť komentár 24.07.2015 - 22:29:41
00
Keby som sa ja choval ku každému zakaznikovi ktorý si u mna kupoval nieco male, tak by som bol zamestnaný jeden deň asi...
Zobraziť komentár 25.07.2015 - 10:26:28
00
Duse a plaste tiez predavate iba zakaznikom, ktori u vas zakupili bike, ci mozeme prist aj ostatni ? :)

dakujem pekne, ked 50 EUR je objednavka za drobne
Zobraziť komentár 25.07.2015 - 17:01:18
01
To je vazne hamba toto. Vie majitel akych ma niektorych zamestnancov? Treba sa jeho opytat ci je 50 eur malo.
Zobraziť komentár 25.07.2015 - 18:03:38
00
Fúha, takto sa správa personál Kaktusu k zákazníkovi? Dobre vedieť. Nebol som tam a vidím, že tam netreba vôbec chodiť.


Áno takto sa správa. Mám podobnú skúsenosť... respektíve dva konkrétne prípady. Po prvom som si myslel, že som možno vychytal zamestnanca, ktorý mal zlý deň. Po pár mesiacoch keď som tam bol po druhý krát a dopadol som podobne som si povedal, že do Kaktusu nikdy viac.

PS: nejednalo sa ani o dušu, ani o 50€ orech, ale o 200€ čo je už podľa mňa "peniaz" (aspoň pre mňa študenta).
Zobraziť komentár 26.07.2015 - 14:49:45
00
Inak pán "Marek" mi napísal SS, keď som mu dal mínusko na jeho príspevok:
Príloha:
pan_marek.png
pan_marek.png 14.67 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 26.07.2015 - 14:54:12
01
On bude na hlavu...
Zobraziť komentár 26.07.2015 - 15:15:56
00
TakeUrPills tu predsa nejde o hodnotu nákupu. Jednoducho ja by som takéhoto predajcu ignoroval. Sú iné obchody, treba nakupovať inde a nekomplikovať si život takouto firmou.
Zobraziť komentár 26.07.2015 - 21:14:15
01
Kvoli jednemu "pakovi" by som nezatracoval ostatnych ludi co tam pracuju.. myslim, ze v kazdej firme alebo aj inch organizaciach sa najdu taky typci, co naladu/imidz devastuju. Ono to skor vyzera, ze ma na haku ludi, takze na neho samozrejme treba ukazat.
Zobraziť komentár 26.07.2015 - 22:57:52
00
Zrejme to tak nejak bude. Nuž ja nemienim v predajni zisťovať, ktorý predavač je normálny a ktorý nie a ešte nejak zariaďovať, aby som prišiel do styku len s tými normálnymi...
Jednoduhšie je sa vyhnúť predajni celej a poriadky vnútri nech si robí majiťeľ.
Zobraziť komentár 27.07.2015 - 00:59:28
03
TakeUrPills tu predsa nejde o hodnotu nákupu. Jednoducho ja by som takéhoto predajcu ignoroval. Sú iné obchody, treba nakupovať inde a nekomplikovať si život takouto firmou.


Presne tak.Ja som minule kupoval segerky,pät kusov kazda v hodnote 2centy.A ten chalanisko ich hadam 10min. hladal a ked som odchadzal podakoval a poprial pekny den.A to islo o nakup v hodnote 10centov...
Zobraziť komentár 27.07.2015 - 07:52:46
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up