Demontáž orechu MTB komponenty

favorite0thumb_up3thumb_down
comment18.08.2012, 20:39

Povodne som chcel do tohto vlakna hodit otazku, ako servisovat orech, ale nakoniec po vlastnej skusenosti prikladam navod: Moj orech v naboji Author Xenon disc na priemyselnych loziskach uz po 8 tis. km hucal pri jazde na volnobeh. Po demontazi kolesa, kazety a vsetkych prachoviek som jemne...

comment18.08.2012, 19:40

Takze dnes pridavam jednu peknu rodinnu trasu Dunajskou nivou pre nas "trnavkarof", Ruzinov a iny vychod:-) rodinna.jpg Start je pri Tatrabanke na Galvaniho. Pokracuje sa do Krasnan na Peknu cestu, kde normalne chodim cez Rendez, ale dnes som nemohol odmietnut novo vyrovnanu cestu v...

Ložisko Holowtech II MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment18.08.2012, 19:23

@Andrej25 Nie, nie! Dnes som tam nahodil presne to iste Shimano Holowtech II, ale typ BB90 z rady XTR. Nic uz nevrzga. (BB51 stacilo 200 km v prachu a bolo po loziskach). Tieto loziska maju zase rovnake rozmery, ale su udajne z lepsieho materialu. Tiez som pekne improvizoval so sublerou, lebo podla...

Ložisko Holowtech II MTB komponenty

favorite0thumb_up0thumb_down
comment17.08.2012, 21:56

Tak mi po par Bielych Krizoch a jednej Viedni a spat zacalo zase pekne vrzgat v stredovej osi vzdy, ked na to riadne zatlacim. Stred za 10€ predsa len nebude to prave orechove. Na ilustraciu som rozobral Shimano (vpravo) aj FSA (vlavo). Rozdiely su jasne viditelne. Za najvacsi nedostatok...

comment17.08.2012, 15:47

S tym vlakom sa potom oplati ist aj spat za 13,- pre dospelaka a pojazdit Vieden. Ale zaujimava stranka v suvislosti s mostom je aj http://www.slovakrail.sk/index.php?id=cennik---maly-pohranicny-styk A toto je sice stare, ale stale aktualne: http://www.cestovanie.naseforum.sk/wien/wien.htm Resp....

comment17.08.2012, 14:07

Priemerku väčšinou rátame z brutto času a nie netto času. To by som mal aj ja priemer 2-3km/hod ak sa ráno po opici v prírode zobudím a pokračujem ďalej... Tak potom opacne, ci? Netto cas je v sedle a brutto celkovy cas vyletu. Ja som to ratal celkovo, lebo ma viac zaujima, kedy sa...

comment17.08.2012, 14:00

Co sa tych casov tyka, mna vcera za cely den nepredbiehal nik (toho borca som nastastie nestretol:-). Isiel som sustavne medzi 25-35 kmh. Lenze ked som si dal cestou pivo, kde tu pokukal prirodu, tak priemerka mi okamzite padla na 20 km/hod. Preto som na 80 km vyclenil preventivne 4 hodiny a...

comment17.08.2012, 13:27

Chcem ist asi rano tam, v opratom, nie spotenom:-) Nejake poriadky som nasiel tu: http://vieden.yw.sk/ Je tam odklik na obe trasy. Bicykel pri sebe sa mi tiez paci viac ako v nejakom spesninovom vozni ako to byvalo u nas. No a spat po hradzi a dufam, ze aj po vetre. Pravdepodobnost protivetra v...

comment17.08.2012, 13:10

Ta hradza je naozaj na MTB alebo cross. Od Hainburgu za ten bufet pred OMV. Za bufetom v zakrute som sa skoro vysypal, ked mi koleso zapadlo do 5cm vrstvy kamienkov.

comment17.08.2012, 13:03

no ja som mal 160km od Ruzinova a spät a pobehal som aj centrum. Moze byt. Ja som mal z Trnavky do Pratru nieco cez 70, takze ak si po centre spravil okolo 10, moze to tak vyjst. BTW: uvazujem, ci nespravit cestu tam vlakom. Nemate nejake dobre skusenosti s cyklovlakom, napr. z Petrzalky alebo z...

comment17.08.2012, 12:39

Zial to este nestaci. Musim trenovat. Na vylet do Viedne treba prejst 200 km aj s nejakym pojazdenim centra. Ale synator tvrdi, ze to da, takze sa chystame v najblizsich dnoch k Tichemu na Marillenknodel:-) Ci tam dojdeme...?

comment17.08.2012, 12:09

späť sa vraciam po B3 po druhej strane. Tam už je to jedno či to stočím na Hainburg a most cez Dunaj, alebo na Schlosshof a most cez Moravu. Veľký kilometrický rozdiel tam už nebude. To je pravda, ale uz samotne pouzitie B3 je slusna obchadzka. Pekne je to vidiet na...

comment17.08.2012, 09:11

A este som zabudol cisla (uz sa mi neda vtesnat novy obrazok do stareho prispevku): PM-DNV-H 36 km PM-WOL-H 24 km Rozdiel vo vzdialenosti od Pristavneho mosta po Moravsku hradzu je cca. 12 km pri pouziti znacenych tras. Cize pre staromestana, ruzinovcana atd. cestujuceho do Viedne a spat je to...

comment17.08.2012, 00:35

Jasne,chapem. Este prikladam jeden komplexny zaber, z ktoreho je vidiet, aka je trasa cez most v DNV velka obchadzka (a to som este nesiel cez oficialny Wolfsthal a do Viedne pouzil tu "spravnu" stranu Dunaja). Ta nedokoncena linka je koniec baterky v Holuxe, ktoru som den pred tym...

comment16.08.2012, 23:58

Tak som dnes dal Vieden a spat. Natocil som 150 km a to som bol iba v Pratri. Zacal som na Petrzalskej hradzi a isiel po betonke medzi Novym Mostom a Lafranconi, kde dnes frezovali akesi prechody a zakryvali plechmi. Potom som pokracoval rovno cez Pecniansky les po Treppelweg, kde je sice zakaz...

comment15.08.2012, 23:57

Dnes som si to odmeral - Centrálne trhovisko - Košická - Dostojevského - nábrežie - Karlova Ves - Devín - Devínska Nová Ves - cyklomost - 17,6 km. Ved ked ti nevadi jazdit medzi autami, resp. chodcami tak O.K. BTW: na Kosickej mi auto zrazilo syna. Testovaniu vodickych schopnosti...

comment15.08.2012, 12:28

Odkazy sú funkčné, čiže chyba, že sa ti to nedá otvoriť je niekde inde. Problem odstraneny: IE to zobrazuje, Firefox nie. Cast tej trasy poznam. Je to 5002-ka, napajam sa na nu cez Maly Slavin, Marianku a Zahorsku Bystricu. Pri VW je lepsie ist rovno, je tam chodnik vedla cesty. BTW:...

comment15.08.2012, 09:29

Tmavsi povrch pre chodcov je o nieco drsnejsi, ale zase tam stoji voda. O spadovani som uz pisal. Su na to normy, myslim ze to musi byt min. 1%. V tych rovnych usekoch je to ale v jednom smere 0%, resp. -0,1%. Ale aj tam kde je spad, narobi problemy uz troska snehu skrz tie obrubniky, ktore...

comment14.08.2012, 20:27

Ja keby som presiel 220 km tak uz by ma nevzkriesilo ani 220V. Sagan? Ty si?

comment14.08.2012, 20:19

Urcite mas pravdu, ale ja okruhujem z celkom pragmatickeho dovodu: Kedze v BA je vacsinou severozapadne prudenie, tak hore do Karpat to mam sice proti vetru, ale v stupani idem pomaly a som v zavetri. Potom klesam k Morave stale proti vetru, ale kompenzuje to spad. No a naspat po rovine idem uz po...

Formulár sa odosiela
keyboard_arrow_up