Unboxing: Ghost SL AMR LC 6.9 2019 - hltač trailov

Unboxing: Ghost SL AMR LC 6.9 2019 - hltač trailov

12 komentárov

redakcia 14.01.2019 24 fotografií   Trail Horsky Bike Unboxing Horska Cyklistika Ghost Full Mtbiker Centrum

Dôkazom toho, že kategória trail-bikov môže vždy ponúknuť niečo zaujímavé, je aj Ghost SL AMR 6.9. Jeho diabolská červená v sebe skrýva nespútanú túžbu vyraziť von.

 

Na obľúbené chodníčky sa v súčasnom období často pozeráte len cez monitory, zvečnené na fotografiách či videách. Chuť opäť pocítiť oporu v klopenke či zdolať preletom pár koreňov, stále narastá. Práve do tohto prostredia je určený nový Ghost SL AMR. 130 mm vpredu a vzadu, karbónový základ rámu, či 29“ kolesá vás prekvapia istotou a ľahkosťou aj v náročnejších podmienkach.



Položenejší hlavový uhol na úrovni 68 stupňov či 438 mm zadná stavba pomôžu jazdcovi zvládať príkre svahy kopcov - či už smerom nahor, alebo nadol. Nízka hlavová trubka, vo veľkosti L v rozmere 110 mm, umožňuje prispôsobiť si posed od agresívnejšieho k pohodovejšiemu.



Starostlivo zabalený bicykel je vizitkou dodávateľa.



Teleskopická sedlovka od Satori s diaľkovým ovládaním zmení pocit z jazdy najmä v strmších pasážach.



Vidlica RockShox Revelation RC so 130 mm zdvihom disponuje okrem iného zmenou kompresie či praktickým uchytením brzdovej hadice.



Naopak vzadu sa o hladký chod stará pružinový tlmič RockShox Super Deluxe RCT spolu so systémom odpruženia AMR.



Spoľahlivá sada SRAM NX Eagle s 12-rýchlostnou kazetou 11-50 a kľukami Truvativ Descendant.



Vysoký brzdný účinok ponúkajú „kotvy“ od TRP v prevedení G-Spec Trail so 4 piestikmi a 203/180 mm kotúčmi.



Legendárne plášte Maxxis Minion DHF II a SS vo verzii 2,3“ sú obuté na kolesách Rodi s Boost oskami a 30 mm šírkou.



Rám disponuje vnútorným vedením laniek, možnosťou použiť vodítko reťaze či ochrannými prvkami v spodnej časti. Je tvorený karbónovými vláknami, zadnú časť tvorí zliatina hliníka.



Kokpit nesie taktiež názov Ghost. 35 mm priemer a 780 mm na dĺžku uspokojí aj poriadnych chlapov. Ako celok je naozaj neodolateľný.



Cena daného modelu sa pohybuje okolo 2 999 € a nájdete ho aj v našom MTBIKER shope.

Fotogaléria k článku

 

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Komentáre

N/A 14.01.2019 (11:38)

Vyzerá veľmi použiteľne. Možno som to len prehliadol no nenašiel som údaj o hmotnosti ani na domovskej stránke Ghost. Pre porovnanie s konkurenciou.
Mohli by ste ho zavesiť na váhu?
Ďakujem.

 
init N/A 14.01.2019 (13:03)

Na domovskej stranke som nasiel vahu 14,8kg. Neuvadzaju pre ktoru velkost.

 
N/A init 14.01.2019 (13:31)

Máš pravdu, je to tam.
Vcelku dosť, či?

 
petocervik N/A 14.01.2019 (17:38)

Keď vezmem, že hliníkový KATO FS5 po priťažení najlacnejšou Kind Shock sedlovkou váži 15kg ...
Neviem či okrem pevných osí tým pádom vôbec niečo ponúkne.

 
LukeBikerider petocervik 15.01.2019 (17:07)

A to váha je jediným faktorom? Okrem toho, na rozdiel od Kato fs5 je tento model 29", 35mm tuhšia vidlica, pružinový tlmič, teleskopická sedlovka atd. To sú všetko komponenty s tradične vyššou váhou. Ľudia riešia pol kilogramu na výbave bicykla ako keby rozdiel pocítili a zvlášť na tomto type bicykla (nehovorím teraz o kolesách). Treba najskôr seba odľahčiť až potom riešiť materiál.

 
petocervik LukeBikerider 15.01.2019 (17:49)

Ja mám dojem, že marketingom priplácania za karbón je znížiť váhu. Ak to teda nie je kritérium, nie je potom lepšie siahnuť po hliníku a lepších komponentoch?
Súhlasím, že je smiešne gramáriť ak sa neodľahčuje samotný jazdec. Osobne váhu bicykla neriešim, keďže som skôr amatér a tým pádom to považujem za zbytočné. A schudnúť by som aj tak asi nevedel pri mojich 197cm a 66kg .

 
petocervik petocervik 15.01.2019 (17:50)

*oprava 187cm

 
LukeBikerider petocervik 16.01.2019 (17:16)

Tak nakoľko zadná stavba je hliník tak na hlavnom rámovom trojuholníku sa zasa neušetrí nejak extra veľa gramov. Skrátka by tam museli byť komponenty vidla a hlavne kolesá z vyššej triedy a to by riadne cenovo poskočilo. Hlavne ceny za odpružené jednotky sú nehorázne (alebo sú naše platy nízke?) Ten bajk je možno z ťažšieho sortimentu ale tak vidno že je stavaný na odolnosť a funkčnosť. Ten tlmič bars ťažký musí byť masielko.

 
N/A 14.01.2019 (13:39)

Pre porovnanie celokarbón Neuron CF 8.0 za podobný peniaz 13,2 kg v M-ku.

 
jakubgabris88 N/A 15.01.2019 (18:36)

Neuron je postatne viacej zameraný na XC max lahko trailove jazdenie, z osadenia je to aj adekvátne patrné. Len tlmič na ghoste váží o viac ako 500g viacej ale funguje o 100% lepšie ako to čo je na neurone.

 
N/A jakubgabris88 15.01.2019 (21:34)

100% je už fakt dosť...

 
jakubgabris88 N/A 15.01.2019 (22:19)

A to som bol ešte konzervatívny

 
Pridaj komentár