Unboxing: Fuji Gran Fondo 1.5 Satin Black/Orange 2019 - objavte komfort

Fuji prichádza aj tento rok s modelom Gran Fondo, ktorý je vyrobený tak, aby ste sa pri celodenných výjazdoch neustále pohybovali hladko a rýchlo.

Nezáleží na tom, či šliapete po strmých kopcoch alebo si vychutnávate pomalé rozbité cestičky, karbónový rám Gran Fondo s technológiou VRTech (technológia redukcie vibrácií) vám pomôže s drobnými nerovnosťami i vibráciami, vďaka čomu budete môcť jazdiť dlhšie s menšou únavou. K tomu mu napomáha tiež 11-stupňové prevodové ústrojenstvo a hydraulické kotúčové brzdy. Zvolené komponenty vás rozhodne brzdiť nebudú a navyše je aj cena tohto modelu na skutočne rozumnej hodnote.

• Rám: C10 high-modulus carbon w/ VRTech, integrated head tube w/ 1 1/2" lower, internal cable routing, PF30 BB shell, double water bottle mounts, oversized ETC chainstays, flat-mount disc system, 12 mm convertible thru-axle system w/ replaceable hanger & hidden fender eyelet
  • Vidlica: FC-440 carbon monocoque w/ VRTech, tapered carbon steerer, 12 mm thru-axle dropout, hidden fender eyelet
  • Kľuky: Oval Concepts 300, forged 6066 arms, Praxis rings, 50/34T
  • Stredové zloženie: Praxis PF30 conversion bottom bracket
  • Prešmykač: Shimano 105, braze-on mount
  • Prehadzovač: Shimano 105 GS
  • Radenie: Shimano 105 Dual Control Hydraulic, 11-speed
  • Kazeta: Shimano HG-700, 11-34T
  • Reťaz: KMC X11 w/ MissingLink
  • Kolesá: Oval Concepts 324 Disc, centerlock hubs, 100 x 12 mm & 142 x 12 mm thru axles, 700c 24/28H rims
  • Plášte: Vittoria Zaffiro Pro, 700 x 30, 60tpi, folding
  • Brzdy: Shimano 105 Hydraulic, 160/160 rotors
  • Brzdové páky: Shimano 105 Hydraulic
  • Hlavové zloženie: FSA, 1 1/8 upper - 1 1/2 lower, integrated
  • Riadítka: Oval Concepts 310 Ergo, 6061 alloy, 31.8 mm clamp, 133mm drop, 4 degree sweep
  • Predstavec: Oval Concepts 313, 3D-forged 6061 stem body, +/-7 degree
  • Sedlo: Oval Concepts 344, steel rail
  • Sedlovka: Oval Concepts 905, carbon & alloy, 27.2 mm diameter
  • Hmotnosť: 9.08 kg

Zabalený je, samozrejme, precízne, aby nedošlo k žiadnemu poškodeniu.

Predstavec s riadítkami OVAL disponujú dropom 133 mm.

Pri dlhých zjazdoch oceníte účinnosť hydraulických bŕzd SHIMANO 105 s kotúčmi 160/160 mm - práve kotúčové brzdy sa ideálne hodia pre tento typ bicykla.

O pohon sa stará kombinácia SHIMANO 105 s kazetou 11-34T a kľuky OVAL s prevodníkmi 50-34T.

Samozrejmosťou je aj vnútorné vedenie bowdenov a hadíc.

Karbónový rám ako i vidlica s technológiou VRTech znižujú vibrácie vozovky v porovnaní s bežnými modelmi údajne o 24,6 %.

Sedlo OVAL spolu s karbónovou sedlovkou dotvárajú celok.

Hmotnosť tohto karbónového rámu o veľkosti 56 s kompletnou výbavou sa zastavila na čísle 9,08 kg.

Model Gran Fondo sa ideálne hodí na dlhé výjazdy i pre tých, ktorí požadujú v prvom rade komfort. Rovnako ho však môžete vziať aj na šotolinové cesty v štýle gravel jazdenia a spoznať tak zase niečo nové. Cena predstaveného bicykla sa pohybuje okolo 2 299 € a spolu s jeho podrobnou špecifikáciou ho nájdete aj v našom MTBIKER shope.

Doručenie bicykla

Ak si objednáš bicykel na našom eshope alebo osobne v MTBIKER centre, je niekoľko možností, ako ti môže byť doručený. Jednou z nich je osobný odber v MTBIKER centre s poskladaním a garančným servisom zdarma, pričom viac informácií aj o ďalších formách doručenia nájdeš na tomto odkaze

Bezplatný dovoz až domov pre bicykle od 1000

Ak nechceš bicykel dostať v krabici a zároveň nemáš čas či možnosť prísť do nášho centra, alebo máš problém si bicykel odviezť domov, vieme ti ho doviezť my osobne. Po telefonickej dohode a platbe prevodom ti bicykel dovezieme zložený, vysvetlíme základné nastavenie a zodpovieme akékoľvek otázky.

Službu ponúkame zákazníkom v okresoch BA, SC, PK, TT, PN, HC, NM, MY, TN, IL, PU, PB, BY a v meste Žilina, po dohode aj inde. Dovoz robíme minimálne raz za týždeň v podvečerných a večerných hodinách, okolie BA a TT väčšinou v stredu. Služba sa vzťahuje len na objednávky bicyklov, pričom ak jej hodnota prekročí 1000 €, tak dodanie do 24-48 hodín získaš zadarmo. V prípade nižšej ceny bicykla je táto služba spoplatnená sumou 29,99 €.