Články v kategórii 'Cestny Bike' (116 článkov)

Séria cestných modelov Felt FR - s vetrom o preteky

17.04.2019 1 084

Porovnávať sa s tými najlepšími, dosahovať svoje maximá alebo len chuť sa do toho poriadne oprieť – vtedy je tu modelová rada FR a FRW od Felt.
Testovací deň ORBEA 2019 je úspešne za nami

16.04.2019 2 250 3

Máme tu apríl a s ním prichádzajú k nám do MTBIKER centra aj testovacie dni. Ako prvé k nám zavítali na odskúšanie bicykle od španielskej značky Orbea.
8 dní jazdenia v chorvátskej Baške Vode multimediálne

14.04.2019 5 145 13

Tento rok sme Jarné kilometre skutočne detailne zdokumentovali, tak sa poďte pozrieť, ako vyzerá jazdenie s priemerom 2000 výškových na deň.
Cestné bicykle do 1 000 € - s chuťou na tréning

11.04.2019 2 779

Niekedy sa hovorí, že nie sme natoľko chudobní, aby sme kupovali lacné veci, pretože je s nimi často viac komplikácií než úžitku.
Test: Lapierre Pulsium SL 500 Disc - komfort na prvom mieste

06.04.2019 2 663 33

Prečo si nedopriať trochu komfortu a neužiť si výjazdy o niečo viac? Práve to je filozofiou modelu Pulsium, ktorá sa v ňom kombinuje so športovými chúťkami.
Video: Súčasné trendy na cestných bicykloch a ich význam

30.03.2019 3 759 13

Za posledné roky sa vzhľad a rovnako ponúkané vlastnosti cestných bicyklov výrazne zmenili. Pozrime sa na niektoré hlavné trendy a čo vedia priniesť.
Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu

28.03.2019 3 076

Pri modeloch určených pre dámy treba jednoznačne zohľadňovať inú telesnú stavbu ženského tela a takmer každý výrobca dbá na to, aby vo svojej ponuke mal aj ženské varianty bicyklov.
 Cestné bicykle do 2 000 € - keď chcete začať takmer bez kompromisov

21.03.2019 5 811

Ak plánujete skočiť do cestnej cyklistiky, nemusíte hneď siahnuť po niekoľko tisícových kúskoch. A to ani v prípade, že požadujete kvalitu.
Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza

04.03.2019 2 252

Byť odlišným alebo si len jednoducho zvoliť vzhľad bicykla podľa obľúbených farieb – takéto sny sa často týkajú „garážoviek“, či špeciálnych edícií. Bianchi ale zvolilo odlišnú stratégiu - dovolí vám prispôsobiť si bicykel vlastným chúťkam.
ROTOR 1 x 13 – preteky v navyšovaní pastorkov nekončia!

01.03.2019 6 644 51

Zdá sa, že rok 2019 bude rokom, ktorý si budeme pamätať ako súťaž v predbiehaní sa v tom, kto príde s inovatívnejšou sadou na poli pohonu.
Gravel modely pod hranicou 3 000 € - pohodlie na cestách aj necestách

28.02.2019 3 704

Sny sa musia plniť. Univerzál, teda kompromis medzi cestou a horským bicyklom je možno jedným z nich. Navyše v kategórii, ktorá ponúka výborný pomer medzi cenou a vlastnosťami.
Unboxing: Fuji SL 2.1 Polar White  2019 – ľahší ako vzduch

25.02.2019 3 195 11

Fuji SL 2.1 je cesťák, s ktorým budete doslova lietať. Je určený všetkým, ktorí milujú cestnú cyklistiku – či už sa chcete stať kráľom pelotónu, alebo si užiť výjazdy na bicykli s vašimi kamarátmi.
Tip na výlet: Španielske pobrežie - z Barcelony na Gibraltár

22.02.2019 2 550 4

Dovoľte nám spríjemniť čakanie na letnú sezónu spomienkou na našu cestu po španielskom pobreží. O Španielsku sme snívali celý rok a v polovici októbra sa to naozaj splnilo. Máme pred sebou 16 dní a 1 000 kilometrovú výzvu.
Video: 10 vecí, ktoré si so sebou vziať na cestný švih

21.02.2019 4 485 34

Cestná cyklistika sa väčšinou spája s ľahkosťou a rýchlosťou. Na ktoré veci netreba zabúdať a ako si ich zbaliť tak, aby nezavadzali?
Video: Zostrojiť si bicykel a vyskúšať, čo to dá

15.02.2019 4 221

Rýchlosť ľudí vždy fascinovala a nie je tomu inak ani u cyklistiky. Zostrojiť si bicykel, vyladiť všetky detaily a skúsiť ako rýchlo to pôjde.
Video: Fuji Transonic Caja Rural DA Di2 - japonská strela

12.02.2019 2 880

Japonská značka Fuji nie je u nás veľmi známa, no rozhodne má čo ponúknuť aj náročným jazdcom a pretekárom.
Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 €

24.01.2019 4 363

Kotúčové brzdy sa usadili takmer vo všetkých kategóriách a veľmi často výrazne zvyšujú univerzálnosť použitia. Pozrite si niekoľko modelov, ktoré zároveň kombinujú aj dobrý pomer ceny a ponúkaných vlastností.
Motivácia jazdiť aj v roku 2019

22.01.2019 3 129

Začiatok roka sa spája s túžbou človeka zmeniť svoj život. Roky pribúdajú a my si uvedomujeme, že nemladneme, ale naopak, sme zasa o rok starší. Cítime preto v sebe potrebu zlepšiť sa.
Video: Cestný bicykel a jeho údržba v nepriaznivých podmienkach

19.01.2019 3 115 11

Zimné mesiace kladú trochu väčšie nároky na servis a údržbu a to najmä v prípade, že aktívne jazdíte. Na čo si dať pozor?
Zimák alebo ako vyskladať cestný bicykel na zimné výjazdy

19.01.2019 4 042 14

Pojem zimák označuje bicykel na používanie v zimných podmienkach, resp. mimo sezóny. Je to najmä z dôvodu, že bicykel a najmä jeho komponenty vtedy oveľa viac trpia a treba zohľadniť aj špecifické nástrahy zimného obdobia.
Spomienka na Petra Patscha – cyklista a cestovateľ

22.12.2018 3 290 6

Absolvoval 13 expedícií po celom svete stále s úsmevom a dobrou náladou. Hovoril, že z bicykla je svet oveľa krajší a prírodu si tak človek dokáže oveľa lepšie vychutnať.
Za teplom trochu skôr ako obvykle

17.12.2018 3 361 16

Vianočné sviatky klopú na dvere... Všetci sa tešíme na pokoj a pohodu, na obdobie, kedy sa všetok zhon na chvíľu zastaví a my budeme mať nielen viac času na svojich blízkych, ale aj sami na seba. A to je možno ten správny moment na plánovanie novej sezóny. Kde ju začnete vy?
Môj svet, alebo čo prináša kniha Petra Sagana fanúšikom cyklistiky

16.12.2018 9 191 6

Na túto knihu som bol veľmi zvedavý, pretože ma zaujímal pohľad do zákulisia najväčších pretekov a všetkého, čo človek vidí v televízii, alebo vo videách na internete.
L’Étape du Tour – prejdi si etapu Tour de France

12.12.2018 2 444

Čo ste robili tento rok 17. júla? Bol utorok, viacerí sme boli pravdepodobne v práci. Julian Alaphilippe po prvýkrát vyhral na Tour de France. V tento deň sa našli aj takí, ktorí ho sledovali a k tomu všetkému im bola trasa úplne známa.