Hravé hardtaily do 2 000 €

Hoci sa zdá, že momentálne „fully“ držia vlajku MTB sveta, HT-čka ešte nepovedali posledné slovo. Veď pre radosť z bicyklovania väčšinou postačí aj hardtail do 2 000 € a dnes sa pozrieme na pár kúskov.

Kellys Gibon 50

Modelový rad Gibon patrí takisto medzi „vymetačov“ trailov. Už na prvý pohľad o tom napovedá najmä „podkopnutý“ uhol hlavovej rúrky a kratučký, 50 mm predstavec, 140 mm vidlica Marzocchi Bomber Z2 a teleskopická sedlovka KS RAGE-I o zdivhu 150 mm. Celok dotvára kvalitné radenie, pričom ide o mix komponentov Shimano SLX a Deore XT. Nenápadná čierna farba nič nepokazí a najmä vynikne nápis Gibon v červenej farbe na sedlových vzperách. Cena bicykla je 1 899 € a viac informácií nájdeš na stránke dodávateľa.

CTM Rascal 4.0

Presúvame sa do segmentu XC „rakiet“, tentokrát od slovenského výrobcu CTM. Hoci sa jedná o hliníkový bicykel, ponúka výbornú hmotnosť (12 kg) a takisto skvelý pomer ceny a výbavy. Stojí totiž na vrchole ponuky CTM-ka, čo sa „HT-čiek“ týka a nasvedčuje tomu najmä osadenie – kombinácia SLX a XT radenia spolu s vidlicou RockShox Recon Gold. Výzorovo pôsobí v čiernej farbe veľmi decentne a uhladene. Cena bicykla je 1 399 € a viac informácií nájdeš na stránke dodávateľa.

Orbea Alma M50

Orbea Alma M50 stojí skôr na začiatku radu karbónových strojov tohto španielskeho výrobcu. Nájdeme tu 12-rýchlostný pohon v réžii sady Shimano Deore a o predné odpruženie sa stará vidlica RockShox Judy Silver TK o zdvihu 100 mm – ideál pre XC disciplíny. Samozrejmosťou v tejto cenovej kategórii je aj interné vedenie kabeláže. Hoci tu nájdeme základné komponenty, devízou je cena bicykla, ktorá v tomto prípade činí 1 899 €. Viac informácií o ňom nájdeš na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Marin San Quentin 3

Model San Quentin 3 predstavuje nekompromisnú trailovú mašinu, ktorá sa však nezľakne ani ľahkého endura, či niekoľkých dirt skokov. Do tanca mu hrajú výkonné štvorpiestové brzdy Shimano, uhol hlavovej rúrky na úrovni 65°, či kratučká, 425-milimetrová zadná stavba, vďaka ktorej bude bicykel skvelo ovládateľný. A koniec koncov, všetci predsa dobre vieme, že červené bicykle sú najrýchlejšie. Cena tohto kúsku je 1 999 € a viac informácií nájdeš na stránke dodávateľa.

Rock Machine Blizz TRL 40-29

Dá sa povedať, že česká značka Rock Machine sa špecializuje na trailové biky a model Blizz TRL 40-29 nie je výnimkou. Ide o kúsok ako stvorený pre začínajúceho bikera, ktorý sa na kľukatých chodníčkoch ešte len „oťukáva“, no netreba sa báť, že bude bike zaostávať – nájdeme tu vzduchovú vidlicu SR Suntour XCM34, 9-rýchlostný pohon microSHIFT Advent a dokonca teleskopickú sedlovku. Cena bicykla je príjemných 1 149 € a nájdeš ho na našom MTBIKER shope, či na stránke dodávateľa.

Giant Fathom 29 1

Trailový bike Giant Fathom 29 1 so sklonom sedlovej rúry na úrovni 75°podrží bikera v strmých stúpaniach a naopak so 66° hlavovým uhlom a krátkym predstavcom poskytne dobrú ovládateľnosť na traile. Giant je typický tým, že často rieši množstvo komponentov vo vlastnej réžii, pri tomto kúsku je to 130 mm vidlica Giant Crest, teleskopická sedlovka, riadidlá, no napríklad aj kolesá. Jeho cena v peknej, jantárovej farbe je 1 729 € a viac informácií nájdeš na stránke dodávateľa.

Liv Tempt 0

Pri horskej cyklistike sa samozrejme nezabúda ani na nežné pohlavie. Hliníkový model Tempt 0 je ako stvorený pre začínajúce bikerky, ktoré si chcú byť isté, že ich prvý bicykel nesklame. O pohon sa stará overená, 12-rýchlostná sada Shimano Deore, doplnená niekoľkými komponentami z dielne Giantu. Výhodou je väčší sloping hornej rámovej rúry, čím sa bicykel s prípadným použitím teleskopickej sedlovky stáva skvele ovládateľným. Jeho cena je 1 119 € a viac informácií nájdeš na stránke dodávateľa.

Canyon Stoic 4

Tento kúsok patrí medzi čistokrvné trailové mašiny – svedčí o tom moderná, progresívna geometria, komponenty na čele so 140 mm vidlicou RockShox Pike Select a drobnosťami, ako je napríklad aj teleskopická sedlovka Iridium Dropper so zdvihom 150 – 200 mm v závislosti od veľkosti rámu. Na kolesách DT Swiss M1900 je osadená kombinácia plášťov Schwalbe Hans Dampf a Magic Mary Evo Super Trail, rám však pojme pneumatiky do šírky 2,6“. Cena bicykla je 1 799 € a viac informácií nájdeš na stránke dodávateľa.

Z hľadiska aktuálnej situácie si dovozca vyhradzuje právo meniť špecifikácie jednotlivých bicyklov na základe aktuálnej dostupnosti komponentov. Pre kompletné informácie o produktoch, prosím, navštívte stránky jednotlivých výrobcov/dovozcov. Za rozdiely sa ospravedlňujeme. Je to jediná možnosť, ako vám v aktuálnej sezóne ponúknuť bicykle.

Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu PR článok

Univerzálne hardtaily - do práce, na výlet a aj zábavu

Lesné chodníky, cyklotrasy, ale aj mesto či ťažší terén. Hardtail je ideálne riešenie, ak hľadáte dostupnú všestrannosť a jednoduchosť, nech už budete jazdiť kdekoľvek.
Hardtail do 1 000 € - s chuťou na výjazd PR článok

Hardtail do 1 000 € - s chuťou na výjazd

Nie vždy je to o veľkých zdvihoch. Zábava môže byť samozrejme aj na hardtailoch. Pozrime sa spoločne na niektoré zaujímavé modely v tejto kategórii.
BULLS 2024 - nemecká kvalita v priaznivej cene PR článok

BULLS 2024 - nemecká kvalita v priaznivej cene

Dnes sa pozrieme na nemeckú značku BULLS, ktorá je menej známa v našich končinách, ale rozhodne má potenciál zaujať.