www.wilier.com

Články v kategórii 'Bicykle' (78 článkov)

Cestné bicykle pre tých najnáročnejších jazdcov

23.05.2019 1 893

Ak máte záujem o bicykel, ktorý ponúka tie najmodernejšie technológie a pritom neriešite cenu, máme pre vás niekoľko tipov. Následne už ale výhovorky na materiál strácajú akýkoľvek zmysel...
Špecifické dámske modely do 2 500 € - na cestu i mimo nej

16.05.2019 1 639

Svet hobby cyklistiky, ale aj tej profesionálnej, už dávno nie je len doménou chlapov. Na cestách a pretekoch totiž stretávame čoraz viac žien, ktoré sa chcú spoľahnúť na kvalitné bicykle.
Dostupnejšie cestné modely s elektronickým radením

09.05.2019 3 148

Doba napreduje, čoho dôkazom je stále väčšie využívanie karbónu a elektrického radenia. A práve táto dvojica figuruje v našom zozname ako priorita výberu. Veď povedzte sami, nechceli by ste mať doma rýchly a zároveň moderný „cesťák"?
XC hardtaily do 5 000 € - nízka hmotnosť a tuhosť

02.05.2019 3 761

Hľadáte poriadny pretekársky stroj, ktorý zvládne všetky náročné stúpania s ľahkosťou? Tak tieto XC hardtraily to spĺňajú.
Celoodpružené modely do 2 000 € - schopný základ pre každý terén (druhá časť)

25.04.2019 3 940

Ponuka výrobcov je v tejto cenovej kategórii skutočne veľmi široká, a tak pridávame výber niekoľkých ďalších modelov, ktoré sa dajú označiť ako naozaj schopný základ za dobré peniaze.
Celoodpružené XC modely pre náročných jazdcov

18.04.2019 5 758

Technologicky premakané horské špeciály, ktoré ponúkajú vysokú tuhosť, nízku hmotnosť a komfort, nie sú veľmi lacné. Ale povedzme si to priamo – stoja za to. Najmä ak ste skutočne náročný jazdec so záľubou v pretekaní.
Cestné bicykle do 1 000 € - s chuťou na tréning

11.04.2019 3 280

Niekedy sa hovorí, že nie sme natoľko chudobní, aby sme kupovali lacné veci, pretože je s nimi často viac komplikácií než úžitku.
Nová sekcia na webe venovaná aktivitám v MTBIKER centre

05.04.2019 3 803 13

O našom centre sme zatiaľ veľa nepísali, ale práve nadišiel ten čas, kedy sa vieme zodpovedne pustiť aj do tejto formy obsahu a bližšie vám predstaviť centrum a veci okolo neho.
Celoodpružené modely v cene do 3 500 € – výborný pomer kvality a ceny

04.04.2019 3 614

Komfortná jazda v teréne vďaka celoodpruženým modelom, ktoré vám dokážu priniesť poriadnu porciu zábavy. Tieto kúsky sa navyše pýšia nižšími hmotnosťami, s akými ste sa doteraz pri bicykloch tohto typu stretávali.
Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu

28.03.2019 3 383

Pri modeloch určených pre dámy treba jednoznačne zohľadňovať inú telesnú stavbu ženského tela a takmer každý výrobca dbá na to, aby vo svojej ponuke mal aj ženské varianty bicyklov.
 Cestné bicykle do 2 000 € - keď chcete začať takmer bez kompromisov

21.03.2019 6 385

Ak plánujete skočiť do cestnej cyklistiky, nemusíte hneď siahnuť po niekoľko tisícových kúskoch. A to ani v prípade, že požadujete kvalitu.
Enduro stroje do 4000 € – výzbroj pre náročný terén

14.03.2019 4 416

V súčasnosti sa enduro disciplína teší veľkej obľube a práve jej rozmanitosť láka stále viac ľudí. Bicykel musí zvládnuť všetky nástrahy, ktoré na vás v tomto teréne čakajú. Pozrime sa na kúsky, ktoré to hravo zvládnu.
Hardtaily do 800 € - aby jazdenie prinášalo radosť

07.03.2019 5 827

Pri výbere nás často ťaží tesný rozpočet. Riešenie je ale prosté. Jednoduchosť HT spolu so základnou výbavou poskytujú všetko, čo začínajúci cyklista môže na potulkách krajinou potrebovať.
Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza

04.03.2019 2 394

Byť odlišným alebo si len jednoducho zvoliť vzhľad bicykla podľa obľúbených farieb – takéto sny sa často týkajú „garážoviek“, či špeciálnych edícií. Bianchi ale zvolilo odlišnú stratégiu - dovolí vám prispôsobiť si bicykel vlastným chúťkam.
Gravel modely pod hranicou 3 000 € - pohodlie na cestách aj necestách

28.02.2019 3 814

Sny sa musia plniť. Univerzál, teda kompromis medzi cestou a horským bicyklom je možno jedným z nich. Navyše v kategórii, ktorá ponúka výborný pomer medzi cenou a vlastnosťami.
Zaujímavé modely v segmente trail a enduro

21.02.2019 6 800

Snáď najlákavejšie kategórie horských bicyklov prinášajú pôžitok z každého zjazdu, ale rovnako stále výborný pocit v stúpaniach.
Celoodpružené modely do 2 000 € - schopný základ pre každý terén

14.02.2019 7 258

Dopriať si komfort pri jazde v teréne vďaka celoodpruženému modelu nemusí nutne stáť vysokú sumu. Aj lacnejšie modely ho vedia poskytnúť viac než dosť a rovnako aj poriadnu porciu zábavy.
29 palcové hardtaily do 2 000 € – v jednoduchosti je krása

07.02.2019 7 420

Veľké kolesá, tuhosť rámu a prijateľná výbava sú kľúčové komponenty pre športovo založených jazdcov a to vedia splniť aj bicykle v tejto kategórii.
Celoodpružené modely do 3 500 € – zábava v horách a na trailoch

31.01.2019 6 340

Ak vám to financie dovolia a chcete využiť potenciál horskej cyklistiky do jej krajnosti, niet nad čím váhať. Celoodpružené modely so solídnou výbavou splnia to, čo si od nich budete sľubovať. V prvom rade zábavu...
Cestné bicykle na kotúčových brzdách do 2 500 €

24.01.2019 4 437

Kotúčové brzdy sa usadili takmer vo všetkých kategóriách a veľmi často výrazne zvyšujú univerzálnosť použitia. Pozrite si niekoľko modelov, ktoré zároveň kombinujú aj dobrý pomer ceny a ponúkaných vlastností.
Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd

17.01.2019 4 188

Zážitky sú bezvýhradne cennejšie než nástroj, ktorým sa k ním dostaneme. Aj s lacnejším modelom bicykla sa dá spoznávať okolie a výrazne zlepšiť kondícia.
Pluskové hardtaily do 2 500 €  - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom

Pluskové hardtaily do 2 500 € - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom

10.01.2019 4 501

Práve zima a náročné podmienky dávajú vyniknúť širším kolesám a hardtailom. Pritom zďaleka neutrpí ani ich univerzálnosť a možnosť využitia počas celého roku.
Test: KNOG Oi LUXE – štýlový a elegantný pán zvonček

22.10.2018 5 041 22

Väčšina z nás má zvonček na bicykel zafixovaný ako niečo guľaté, pretŕčajúce do priestoru, čo by si na horský bicykel pravdepodobne nikdy nedali. Zvonček Oi je však presným opakom a štýlovou výnimkou.
Mestské bicykle Electra – zamerané na ženy

19.08.2018 1 795

Keď si my ženy vyberáme bicykel, rozhodne nestačí, aby bol iba dobrý. Musí nás zaujať, musí to byť láska na prvý pohľad, proste srdcová záležitosť. A presne také sú bicykle Electra.