Články v kategórii 'Pp' (286 článkov)

Rukavice a návleky do chladného počasia

PR 02.03.2021 1 294

Všetci poznáme nepríjemné tuhnutie prstov na nohách alebo na rukách, studený vietor fúkajúci do tváre alebo chlad v týchto mesiacoch. Na to, aby ste takýmto situáciám predišli, potrebujete dostatočnú ochranu, na ktorú sa dnes pozrieme.
Hardtail modely s pohonom Sram - malý výber pre vás

PR 25.02.2021 4 469

Výber sady pohonu nie je jednoduchý. Každý výrobca má svoje špecifikum a bol to americký Sram, ktorý bol priekopníkom v jednoprevodníkových sadách. Práve tie nájdete na hardtailoch v tomto zozname.
Výbava pre jazdu v náročnejšom teréne

PR 23.02.2021 4 077

Náročný terén si vyžaduje aj trochu prispôsobiť vybavenie. Či už sú to plášte, ochranné prvky alebo prípadné drobnosti, ktoré vedia pomôcť.
XC rakety v top prevedení - zacielené na pódium

PR 18.02.2021 5 937

Sny mnohých z nás ostávajú často len nesplneným cieľom. V cyklistickom svete sú symbolmi takýchto cieľov tie najprepracovanejšie bicykle s inovatívnymi prístupmi a nekompromisnou výbavou.
Výbava a kozmetika na čistenie bicykla

PR 16.02.2021 4 105

Už sa blíži cyklistická sezóna a s ňou nás čaká aj dôkladná údržba našich bicyklov. Treba nielen dofúkať kolesá, ale ich aj priebežne čistiť a namazať, aby nám znovu robili radosť.
Dámske modely bicyklov do 2 000 €  - skutočne široký výber

Dámske modely bicyklov do 2 000 € - skutočne široký výber

PR 11.02.2021 5 119

Ženská cyklistika asi nikdy nemala lepšie podmienky pre rozvoj ako dnes. Výrobcovia ponúkajú celú paletu modelov výlučne určených a navrhnutých pre dámy.
Náradie a servis - tipy pre kutilov

PR 09.02.2021 6 067

Nič tak nezhorší náladu, ako keď sa vám niečo na bicykli pokazí a vy zistíte, že nemáte potrebné nástroje. Predchádzajte týmto nepríjemným stavom a zaobstarajte si kvalitné náradie nielen do dielne, ale aj na cesty.
AM a trail modely v dostupnej cene - čo prináša rok 2021

PR 04.02.2021 5 552

Hľadáte nového parťáka do začínajúcej sezóny? Máte radi utiahnuté traily, technické jazdenie a potrpíte si na moderných technológiách? Možno práve v tomto zozname si nájdete kandidáta.
Výbava pre outdoor - čo sa môže hodiť

PR 02.02.2021 3 384

Či už sa venujete horolezectvu, bicyklu, alebo si občas radi dáte turistickú prechádzku, vždy potrebujete mať so sebou dobrú výbavu, ktorá nesklame.
Gravel bicykle – štrkolety na túto sezónu

PR 28.01.2021 6 277

V očakávaní prichádzajúceho oteplenia a dlhších dní sa nejednému z nás vynárajú v predstavách obrazy slnkom zaliatej krajiny. Na objavovanie sveta nepotrebujete veľa a práve bicykel z kategórie gravel môže byť skvelá voľba.
Hardtail modely s pohonom Shimano

PR 21.01.2021 5 696

Medzi cyklistami sa vždy diskutovalo o tom, čo je lepšie. Niekto uprednostňuje karbón, niekto hliník, niekto 29“, iný zas 27,5“ kolesá.
Cestné a gravel modely do 5 000 € – kvalita v prvom rade

PR 14.01.2021 4 732

Mnohí z nás časom dali za pravdu porekadlu, že nie sme takí bohatí, aby sme si kupovali lacné veci. Predsa len, častokrát je lepšie investovať viac a byť si istý, že máte v rukách kvalitu, na ktorú sa môžete aj po čase spoľahnúť.