MTBIKER rastie a otvára novú predajňu v Žiline

Po dvoch rokoch od uvedenia bratislavského showroomu prišlo „do rany“ stredné Slovensko a MTBIKER otvára svoju tretiu predajňu.

Všetko pre dvojkolesového miláčika tak bude Stredoslovákom opäť o niečo bližšie. 14. augusta sme totiž na žilinských Solinkách otvorili nové priestory. Moderná predajňa sa nachádza v biznis centre Hlavná na ulici Prielohy 1166/1D a pôjde ruka v ruke s už zabehnutými trendami tak, ako ich poznáte z Bratislavy. To znamená nielen výdaj tovaru, no i kvalitný a profesionálny servis, či sezónny tovar a základné „spotrebáky“ hneď k vyzdvihnutiu.

I tu platí, že pokiaľ si objednávku vytvoríte do 12:00 a objednané kúsky sú skladom, ešte v ten deň si môžete vyhradiť čas na návštevu predajne – tovar sem totiž pred „záverečnou“ vďaka nášmu rozvozu z trenčianskeho skladu určite dorazí. Tovar označený „V Žiline“ zas bude dostupný k okamžitému vyzdvihnutiu. V prípade, že si objednáte oblečenie, môžete si ho vyskúšať v kabínkach a rozhodnúť sa, či ho na seba najbližšie nahodíte na výjazd, alebo poputuje späť.

V prípade, že si cez náš MTBIKER shop objednáte bicykel, budete si ho môcť vyzdvihnúť poskladaný, nastavený a prichystaný na jazdu. Zároveň sa tu môžete pokochať i niekoľkými skutočnými „lahôdkami“ z cyklistického sveta, rovnako ako aj dostupnejšími modelmi.

Pri kúpe bicykla u nás je samozrejmosťou aj garančná prehliadka, ktorá je aj touto predajňou opäť o niečo dostupnejšia. Chalani v servise však s prehľadom zvládnu aj široké spektrum iných úkonov tak, aby vám už nič nebránilo užiť si ďalšie výjazdy.

Záverom by sme sa vám všetkým radi poďakovali za podporu a dôveru. Veríme, že naše nové priestory prídete navštíviť a budete sa u nás cítiť dobre. Všetky objednávky, ktoré budú mať ako výdajné miesto zvolenú predajňu v Žiline (týka sa aj tovaru, zakúpeného priamo v predajni), získajú zľavu 10 % z celkovej ceny – túto akciu však nie je možné kombinovať s inými zľavami a potrvá do 30. septembra. Zároveň pri „otváračke" nesmie chýbať oslava, ktorá sa uskutoční 26. 8. 2023 od 10:00 so sprievodnými akciami pre deti aj dospelých.... viac detailov už čoskoro.