Kellys ebiky 2024 – na chuť si príde každý

Dalo by sa povedať. že slovenská značka priniesla malú revolúciu v segmente elektrobicyklov. Čo si pre nás pripravil Kellys pre rok 2024?

Túto značku poznáme v našich končinách dobre aj vďaka Rasťovi Baránkovi, ktorý jazdí na ebiku dosť často. Okrem kvalitného vyhotovenia a použitia nových materiálov tu máme aj veľké batérie. Tie atakujú hranicu 725 až 825 Wh, čo predlžuje samotný dojazd a možnosť vyblázniť sa o to viac v teréne. Poďme sa teda spolu pozrieť na ponuku pre sezónu 2024.

kellys elektrobicykle

Theos F70

Presunieme sa rovno na jeden z drahších modelov v ponuke, ktorý má rám vyrobený z hybridného termoplastu, alebo inak – z oceľ-karbónového kompozitu. Zdvih rámu je 170 milimetrov s tlmičom RockShox Super Deluxe Select R a vidlica RockShox ZEBB Select+ má zdvih 180 milimetrov. Motor dodalo Shimano s verziou EP8, ktorý má 85 Nm s batériou s kapacitou 725 Wh. Pohon obstaráva sada Shimano XT v 11-rýchlostnej verzii. Táto sada má na starosti aj brzdy so 4-piestovým modelom a 203-milimetrovými kotúčmi. Samozrejmosťou je teleskopická sedlovka od Limotec Alpha a plášte Schwalbe.

Ostatné komponenty dodal Kellys a Race Face. Tento nekompromisný stroj nájdete aj v MTBIKER shope v oboch veľkostiach M a L za cenu 5 999 € po zľave vo vernostnom systéme. Viac informácií nájdete na stránke výrobcu.

Theos R30

Konzervatívny bicykel s nižším zdvihom spadá skôr do all mountain kategórie. V tomto prípade tu nájdeme roboticky zváraný hliníkový rám so zdvihom 130 milimetrov, batériu s kapacitou 725 Wh a motorom Panasonic GX Ultimate s 95 Nm. Podvozok má na starosti RockShox s tlmičom Deluxe Select R a vidlicou 35 Silver TK so zdvihom 150 milimetrov. Pohon dodalo Shimano Cues s 10-rýchlostnou verziou a brzdami MT420/MT410. Aj keď máme nižší rad bŕzd, stále tu máme poriadne kotúče s priemerom 203 milimetrov. Nechýba ani teleskopická sedlovka Limotec Alpha so zdvihom 150 milimetrov.

Ostatné komponenty dodal Kellys zo svojej dielne a bicykel má obuté kvalitné plášte Schwalbe Nobby Nic Performance. Bicykel nájdeš v MTBIKER shope za priaznivú cenu 4 099 € v rôznych farebných prevedeniach a viac informácií k danému modelu ponúkne stránka výrobcu.

Theos F100

Posledným predstaveným modelom je Theos F100, ktorý má rám vyrobený z karbón-aramidového kompozitu. Trailovo založený ebike má zdvih 150 milimetrov vpredu a 140 milimetrov vzadu. O jeho hladký chod sa stará vidlica RockShox Lyrik Ultimate a zadný tlmič RockShox Super Deluxe Select+ RT. Radenie XT Di2 aj brzdy XTR má v réžii Shimano. Motor dodalo tiež Shimano s verziou EP8 a 85 Nm, batéria má kapacitu 825 Wh. Brzdové kotúče s priemerom 203 milimetrov dodal Galfer.

Keďže Kellys mal na zreteli hmotnosť, zvolili karbónové kolesá od Race Face, model Next R 31. Nechýba teleskopická sedlovka KS LEV-Ci, kvalitné obutie od Schwalbe a doplnky od Race Face.

Tento stroj môžete zakúpiť aj u nás v MTBIKER shope vo veľkosti M a L za cenu 10 999 €. Viac informácií nájdete na stránke výrobcu.

Tayen R90 27,5”

Na rad prichádzajú HT modely, ktoré sú stále v kurze aj kvôli nižšej hmotnosti. Roboticky zváraný hliníkový rám vo veľkosti S má v sebe ukrytú batériu s kapacitou 725 Wh a motor Panasonic GX Ultimate s 95 Nm. Vidlicu dodal RockShox s modelom 35 GOLD RL so zdvihom 120 milimetrov. 12-rýchlostný pohon M6100 dodalo Shimano, ktoré nájdeme aj na poste bŕzd s modelom MT420. Teleskopická sedlovka je dodávaná od firmy Limotec Alpha so zdvihom 125 milimetrov.

Ostatné komponenty dodal Kellys a plášte kvalitný nemecký výrobca Schwalbe s verziou Nobby Nic Performance. Bicykel nájdete aj v MTBIKER shope za cenu 3 399 € a ostatné informácie ponúka výrobca na svojej stránke.

kellys TAYEN R90 Pkellys TAYEN R90 P, kellys elektrobicykle

Tygon R50 29”

Za zmienku stojí aj lacnejší HT model Tygon, ktorý tiež tvorí hliníkový rám v troch veľkostiach, od M po XL. Vidlica má zdvih 120 milimetrov so vzduchovým modelom SR Suntour Raidon 34 LOR. Motor dodal Panasonic s verziou GX Ultimate 95 Nm, batéria má kapacitu 725 Wh. Pohon tvorí 10 rýchlostí od firmy Shimano s modelom DEORE M5120 a brzdami MT200. Na rozdiel od vyššie spomenutého modelu tu máme použitú pevnú sedlovku, ktorá sa dá časom nahradiť teleskopickou. Aj tu stále nájdeme kvalitné plášte od firmy Schwalbe s modelom Nobby Nic Performance, ostatné komponenty dodal Kellys zo svojej dielne.

V MTBIKER shope je dostupný tento model za 2 899 € po vernostnej zľave a plnú špecifikáciu nájdete na stránke výrobcu.

kellys TYGON R50 P, kellys elektrobicykle
Ponuka výrobcu Kellys je pestrá v segmente elektrobicyklov, ako aj klasických bicyklov. Aj keď ide o slovenskú firmu, vidíme stále priaznivú cenovú politiku oproti konkurencii s dostupnosťou najnovších inovácií pri výrobe rámov. Aj vďaka spätnej väzbe od tímových jazdcov dokážu tvoriť kvalitné bicykle, ktoré sa nezľaknú ani ťažšieho zaobchádzania v náročnom teréne. Viac informácií o ponuke modelov pre sezónu 2024 nájdete priamo na stránke Kellys.
Zdroj fotografií: www.kellysbike.com
flash_on
Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v sekcii Elektrobicykle v skratke.
redakcia

Marin 2024 - celoodpružené stroje vytvorené pre zábavu PR článok

Marin 2024 - celoodpružené stroje vytvorené pre zábavu

Ak hľadáš celoodpružený bicykel alebo elektrobicykel, určite nevynechaj ponuku značky Marin. Prekvapia nás v roku 2024 niečím novým alebo zaujímavým? Poď to zistiť.
Na návšteve v CTM - vývoj značky, novinky, význam Racing Teamu

Poďte sa pozrieť, čo nové si slovenská značka pripravila do sezóny a že aj detaily môžu hrať dôležitú úlohu.
Pestrá španielska ponuka z Baskicka – Orbea 2024 PR článok

Pestrá španielska ponuka z Baskicka – Orbea 2024

Táto značka si nájde fanúšikov, ktorí radi bojujú proti sekundám, alebo potrebujú poriadny stroj do ťažkého terénu.