Novinky RIDE na sezónu 2015

PR článok 02.10.2014   Haibike Ktm Cube Novinky Sezona 2015 Ride Elektrobicykle

Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...

Nové pobočky v Bratislave a v Košiciach

Naša firma si vďaka svojmu profesionálnemu prístupu získala za tri roky svojej existencie množstvo spokojných zákazníkov a fanúšikov. Máme trvalú ambíciu poskytovať čo najlepšie služby, byť k záujemcom čo najbližšie a chceme, aby sa kvalitné e-biky a služby vo väčšej miere dostali aj k zákazníkom na západné a východné Slovensko. Preto v roku 2015 otvárame nové pobočky v Bratislave a v Košiciach, kde budeme vykonávať aj certifikovaný servis. Aktuálne informácie sledujte na http://www.ride.sk.

Mapa

Ponuka produktov na sezónu 2015

• elektrické bicykle KTM, CUBE, Haibike, GoCycle
  • elektrické pohony BionX
  • integrované elektrické pohony Bosch, Panasonic a Yamaha
  • e-bike osvetlenie Supernova
  • kompletná ponuka produktov na http://www.ride.sk/produkty-a-sluzby

Značky

Nová značka Haibike

Slovenskí zákazníci už vedia oceniť kvalitu v oblasti e-bikov. Naša exkluzívna ponuka najlepších svetových značiek zatiaľ nikoho nenechala na pochybách. Vzhľadom na pozitívnu odozvu sme sa však rozhodli nasadiť vám do hlavy aj nového chrobáka a v roku 2015 doplniť e-bikovú stajňu o ďalšieho profesionála – nemeckú firmu Haibike. Do pár dní sa v katalógu na našom webe objaví kompletná ponuka.

Nové modely e-bikov

V RIDE nájdu zákazníci najširší výber typov e-bikov: horské celoodpružené aj pevné, crossové, fatbiky, cestné, dámske a detské.

KTM

• prichádza na scénu s prvým sériovo vyrábaným detským 24 e-bikom Macina Mini ME a dopĺňa ponuku o fatbike Macina Freeze
  • obnovuje model Egnition s novým rámom a iným motorom a zaraďuje pre veľký úspech
  • imitovanej edície do sériovej výroby model Macina Lycan GPS+

CUBE

• rozširuje ponuku o špeciálne dámske modely Acces WLS Hybrid
  • vytvorilo nové karbónové hardtaily, z ktorých Elite Hybrid HPC SLT vyhral tohtoročnýEurobike Award

HAIBIKE

• ako prvý vytvoril novú radu ebikov s motormi Yamaha – SDURO
  • ponúka štandardne širokú škálu modelov XDURO – od cestných až po enduro

Pozrite si pár fotiek niektorých z týchto krásavcov

Niektoré modely 2015 už máme skladom. Ak ste si z nich už vybrali, chcete si model predobjednať a mať ho tak medzi prvými, prípadne si ho chcete prísť pozrieť a vyskúšať, napíšte nám.

Ponuka služieb na sezónu 2015

Značky
RIDE je certifikovaným servisným strediskom Bosch eBike už od roku 2012 a máme diagnostické zariadenia a náhradné diely na systémy od roku 2011 až do 2015.

Komplexné e-bikové informácie na http://www.ride.sk

Aj v roku 2015 budeme priaznivcom e-bikov prinášať na našej stránke aktuálne informácie o dianí na scéne. Naša firma spolupracuje s významnými partnermi a na poli eletromobility sa bude aj v roku 2015 ako aktívny hráč zapájať do podpory inovatívnych technológií a projektov, zdravého životného štýlu, osvety a informovanosti na Slovensku.

Prekvapenie na záver

V zimnom období vám predstavíme ešte jednu špecialitu, ktorá je exkluzívnou lahôdkou nielen na slovenskom, ale aj na svetovom trhu. Sledujte http://www.ride.sk a všetko sa včas dozviete.

Fotogaléria

Detský elektrobike KTM Macina Mini ME 24 – cena 1 999 Eur

Elektro fatbike KTM Macina Freeze 26 Plus – cena 3 199 Eur
KTM Macina Freeze 26 Plus

Enduro elektrobike KTM Macina Egnition sa bude vyrábať v troch variantách v cenách od 3 999 Eur do 5 199 Eur
KTM

Crossový elektrobike KTM Macina Cross 9 je základný crossový model v cene 1 999 Eur (už je skladom)

Elektrobike s vynikajúcim pomerom ceny a výkonu KTM Macina Force 27 / 29 – cena 1 999 Eur (už je skladom)

Celoodpružený All Mountain elektrobike CUBE Stereo Hybrid 120 HPA Race – cena 3 899 Eur
CUBE

Karbónový elektrobike CUBE Elite Hybrid HPC SLT 29 – cena 6 199 Eur

Dámsky elektrobike CUBE Access WLS Hybrid Pro – cena 1 999 Eur

Elektrobike s pohonom Yamaha HAIBIKE SDURO AllMtn RC – cena 3 399 Eur

Cestný elektrobike HAIBIKE XDURO Race 28 – cena 5 999 Eur

Enduro elektrobike HAIBIKE XDURO Nduro PRO – cena 6 499 Eur
BIKE

Mestská kultová skladačka Gocycle G2R s automatickým elektronickým radením a ovládaním cez smartfón – cena 3 399 Eur
GoCycle

Viac o elektrobicykloch, ich výbere a používaní nájdeš v novej sekcii Elektrobicykle v skratke.

ujopista 03.10.2014 (14:06)

Chlapci, vobec tomu nerozumiete. EBIKOVANIE = BIKOVANIE + MOZNOSTI NAVYSE. Tie moznosti navyse su napr.: pri tej istej namahe zajdem dalej, vidim viac, idem rychlejsie, mam viac srandy a zazitkov, mozem ist s ludmi s roznou vykonnostou a ideme spolu, nemusime sa cakat, atd. Dalej napr.: dnes nemusim chytit infarkt na tretom kopci (Wilfonz, zamysli sa nad tym ), ale idem pri svojom optimalnom pulze, alebo to co by som uz tlacil, tak teraz este vyjdem. Resp. tam kam by ma na klasickom biku ani nenapadlo ist, tak teraz tam idem s radostou.

Wilfonz ujopista 04.10.2014 (10:25)

Si to s tebou na bajku rozdám kedy kolovek !!!

will 02.10.2014 (20:35)

tak biky su to vselijake, ale ten motor neni na zahodenie. Ten crossovy na dochadzanie do roboty by bol idealny. Clovek sa nespoti a vyvetra si hlavu. Akurat ho mat kde ulozit.
Ceny su vyssie ale tak je to so vsetkymi novymi vecami. Ale zase ten cestak, to je teda kreacia

cervo 03.10.2014 (13:22)

Pani, budte radi, ze mate zdravie a kondiciu na to sa dostat do lesa alebo troska dalej od domu na bicykli. Vela ludi toto nema. Pre nich su tieto bicykle, nie pre lenivcov a "pupkacov". Mnozstvu ludi umoznuje ten elektromotor uzit si zazitky na bicykli, ktore by inak nemohli mat.

Ursus 03.10.2014 (15:19)

Asi tak, ako pisu chalani vyssie. Rozmyslame o e-biku pre svokra, nakolko, rad by s nami chodil na vylety, ale uz nie je najmladsi. Kazdy kopcek mu da zabrat a e-bike mu umozni sa este ponahanat s vnucencami. Drzat tempo a uzit si vyjazd bez strachu, ze dostane infarkt. Nikto nikoho nenuti si tie masinky kupovat.

iron.hide 02.10.2014 (17:41)

co su to za prapodivne stroje na co su tie skatulky?

Keomatepo iron.hide 02.10.2014 (21:04)

Do tych skatuliek vcely znasaju med

Wilfonz 03.10.2014 (08:52)

Bajk , má bit bajk !!! Ked sadám na bajk ,tak sadám s tím ako si zamakám , či už do kopca alebo z kopca ! Toto sú bajky pre lenivcov !

slavo Wilfonz 05.10.2014 (12:24)

Mozes si na nom aj zamakat a prejist 2-3x taku dlhu trasu ako na beznom biku... Pripadne taky bike je dobry aj pre zeny, ktore sa tak budu moct ist bicyklovat aj na dlhsie trasy s partnermi... Je to clekom uzitocne a netreba e-biky zatracovat

Forx 03.10.2014 (19:09)

Ja tomu asi tiež nerozumiem, (alebo rozumiem celkom dobre EBIKOVANIE = ďalšia komerčná možnosť v cyklo priemysle).
Podstata bikovania je šport, pohyb, radosť z prekonávania vlastných hraníc.
Pri tej istej námahe zájdem ďalej, no nie vďaka "barličke", ale preto, že som zlepšil kondičku, idem rýchlejšie, no nie vďaka "barličke", ale pre to, že viac vládzem, keďže nepoužívam barličky, mozem ist s ludmi s roznou vykonnostou a ideme spolu, lebo sú to kamoši a berú ohľad, kým sa zlepším a potom im to natriem
A ten infarkt, to bol asi iba vtip, nie? Alebo by človeku z nábehom na infarkt nejaký doktor doporučil Ebike??
Cieľová skupina tohto produktu je veľmi úzka a myslím si, že to s nimi tak aj dopadne - ostane pár city modelov pre svokrov a svokry, na cesty do obchodu.
Toť môj názor na vec.

shamot 04.10.2014 (23:48)

Na všetkých týchto bicykloch treba pedálovať, práve tak ako na normálnych bicykloch. Ten motor len rozširuje možnosti. Keď niekto nevládze alebo sa mu nechce, zapne si asistenciu a motor pomôže, ale šlapať bude musieť tak či tak. Porovnávať to so skútrom je hlúposť. A pre tých, čo si chcú zamakať, tak no problem. Budú šlapať čo to dá ako na klasickom bicykli, len pôjdu rýchlejšie. Do 25km/h, potom motor neťahá. Ja naopak vidím v ebikoch veľkú budúcnosť. Keby som mal ebike tak so mnou môže chodiť na výlety po kopcoch aj oco alebo priateľka a nemusel by som sa medveďov báť sám.

shamot 05.10.2014 (15:19)

Mne to vychádza že cena ekibu je tak o cca 1000€ väčšia ako keby tam tá elektronika nebola. Baterka je najdrahšia, potom motor a ostatok. Podľa mňa je tých 1000€ naviac adekvátnych.

baiker 03.10.2014 (08:25)

Bajky pre lenivcov. A navyse otrasne!!!!!!!!

Peter83 05.10.2014 (10:25)

ceny ebikov su neskutočne prehnané.to si radšej.kupím drahší bike.na ktorom si poriadne zamakám,čo to vypotím.posuniem sa opät trochu ďalej zo svojou vytrvalostou

Macko70 30.12.2014 (17:16)

Jazdím na mtb od roku 1992, tento rok prvý na ebiku, žial len nejakých 1200 km (mám aj iné koníčky ... ) a ešte nikdy som si to tak neužíval ... A mudrlanti, čo na tom nejazdili, tak nech tu zbytočne nemudrujú a nepíšu pi.oviny ...

Forx 23.10.2016 (22:58)

... som si to tu po dvoch rokoch náhodou prečítal. Vtedy som to tipoval na slepú uličku vývoja, ale mýlil som sa. Podcenil som pohodlné masy, ktorým tento "e" segment cyklo priemyslu otvoril bránu do prírody...

Peter83 03.10.2014 (07:47)

toto vôbec už nemá nič spoločne z bicyklovanim.to už si môžeš kúpit skuter,za tie prachy.uplne znemožnili tvar bicyklov.no hnus..

Tom333 03.10.2014 (09:14)

Najsmutnejsie na tom je, ze na ride sk maju z KTM len cisto elektrobajky a pritom KTM ma take krasne mtbéčka až hrom. Je mi na grcanie a na elektrobiajky samozrejme kakám z vysoka nejsom esšte pupkatý patdesiatnik, aby som ich potreboval a navyse su to tazke 20 kg + kravy.

Wilfonz Tom333 03.10.2014 (09:27)

To si posral s tím 50tnikom Ja k nemu mam velmi blízko (k tomu 50nikovy(47r.)) síce nie som pupkatý !!! A po Ebajku netúžim !

Tom333 Wilfonz 07.10.2014 (09:23)

Ja som hovoril o pupkatých patdesiatnikoch, ne o vymakanych pánkoch v rokoch, tak klud