Najnovšie články z kategórie Ktm

Elektrobicykle KTM – skutočne široký výber PR článok

Elektrobicykle KTM – skutočne široký výber

Nezáleží na tom, či potrebujete model do mesta a na dochádzanie, alebo pre výjazdy v horách a náročný terén. KTM má odpoveď v podstate na všetko.
Cestná kolekcia KTM – na preteky, tréning aj výlety PR článok

Cestná kolekcia KTM – na preteky, tréning aj výlety

Aj keď KTM svojím názvom evokuje hlavne bicykle do terénu, netreba sa nechať zmiasť. V ich kolekcii nájdete širokú škálu cestných modelov s rôznym zameraním.
Bicykle KTM – originálny dizajn PR článok

Bicykle KTM – originálny dizajn

Medzi značky, ktoré spoznáte vďaka charakteristickému dizajnu, patrí aj KTM. Dnes si predstavíme niektoré modely pre športovú jazdu a brázdenie väčšiny bežných terénov.
Novinky RIDE na sezónu 2015 PR článok

Novinky RIDE na sezónu 2015

Vďaka našim zákazníkom sa posúvame ďalej a zbierame cenné skúsenosti. RIDE bude tento rok opäť najväčším predajcom elektrobikov KTM a CUBE na Slovensku. Aj preto je veľká naša motivácia a chuť hľadať a ponúkať to najlepšie z najlepšieho. Na rok 2015 pripravujeme tieto novinky...
Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday PR článok

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday

V nedeľu 28.4.2013 sa od 10.00 do 17.00 pred horským hotelom Fuggerov Dvor budú dať vyskúšať elektrické bicykle KTM z ponuky RIDE s. r. o. Po vyplnení krátkeho formulára a preukázaní sa občianskym preukazom si záujemcovia nad 18 rokov budú môcť na vyznačenej trati zajazdiť na: