Ako som sa prihlásil a stihol (ne)pripraviť na 1000 Miles

Ako som sa prihlásil a stihol (ne)pripraviť na 1000 Miles

4538 komentárov

stefanvanicky 01.07.2015   Pozvanka 1000 Miles Horska Cyklistika Expedicia

Už túto nedeľu štartuje kultová akcia dlhá 1 000 míľ, respektíve 1 609 km. Aké je to nechať sa očariť touto akciou, stihnúť okamžite vypredanú registráciu, natrénovať a nakoniec sa zbaliť na štart? O týchto, ale aj ďalších záležitostiach nám napísal Štefan, ktorý v nedeľu vyráža na dobrodružstvo menom Isoma 1000 Miles Adventure.

 

Prečo pravé 1000 Miles?


Z jednoduchého dôvodu. Osobne nie som cyklista, ktorý vydrží krátku vzdialenosť v rýchlom tempe, t.j. lokálne maratóny hlavne kvôli určitým problémom s hlavou. Čo ale zvládam s prehľadom, sú dlhé výjazdy bez časového ohraničenia, tam som jednoducho doma, a to bol dôvoď, prečo som po dvoch rokoch jazdenia po lokálnych maratónoch hľadal niečo, čo pre bežného cyklistu je svojim spôsobom výzva. Takou prvou výzvou bol pretek Spišských 333 extrém (MTBIKER reportáž 2014: Aké bolo bajkovanie na Spiš EXTREME 333?), absolvoval som oba ročníky s prehľadom v rámci časového limitu a tento rok si to zopakujeme do tretice. Ten pretek ma oslovil hlavne svojim čarom z krásnej prírody voľnosti, udávania si svojho tempa. V podstate bol štart, ciel, mapa, trasa, kontrolné body, čas a ja ako ten, ktorý rozhodoval o všetkom ostatnom. Keď som však prišiel do cieľa, ani som si neuvedomil, že mám v nohách 333 km a bolo mi celkom ľúto, že to končí, a že na ďalší takýto pretek si budem musieť počkať rok a tu vznikla tá myšlienka, skúsiť 1000 Miles.

Najskôr na webe


Pretek ako taký som spoznal hlavne z MTBIKER roku 2012, v podstate to bol rok, kedy som po 10-ročnej pauze v rámci cyklistiky opäť sadol na bike a po 10-tich rokoch som vôbec zistil, že okrem Medzinárodného maratónu mieru máme aj cyklistické maratóny, tak som ich začal študovať a ešte na konci leta 2012 som stihol absolvovať 3 rôzne maratóny na východe. Pretek 1000 Miles mi utkvel v mysli a študoval som trasu, čítal správy pretekárov a záver bol, že ľudia, ktorí to absolvovali, nie sú normálni.

Prišiel rok 2013 a keď odštartoval 1000 Miles, tak som v práci takmer nič neurobil, lebo 14 dní som bol nalepený na stránkach toho preteku a zimomriavky mi behali po tele minimálne 20 hodín a keď to skončilo, povedal som si, že by to chcelo vyskúšať. Súhra udalosti na Silvestra 2013/2014, keď mi spadol internet mi nedovolili sa prihlásiť včas, a tak som len v tichosti závidel prihláseným pretekárom. V čase pretekov som opäť sledoval dianie na trase veľmi intenzívne a po skončení pretekov som si povedal, že keby aj kameň tehlu mal, tak na ten pretek pôjdem, aj keby to malo byt nesúťažné. K celkovému rozhodnutiu zúčastniť sa prispel aj samotný organizátor Honzo Kopka, s ktorým som sa stretol v predposledný deň preteku v cieli v Novej Sedlici, ktorý o akcii v podstate nepovedal nič a všetko a ako bonus sme ešte v ten deň stihli posledných troch pretekárov na bikoch a vypočuli si ich zážitky. Po nich sa už len čakalo na prvého chodca a v zapätí posledného pretekára Petra Ozogana. Zabezpečil som si teda kvalitný internet, nový notebook, tablet, deň pred prihlasovaním si vyskúšal skúšobne prihlásenie a v deň s veľkým „D“ 31.12.2014 o 23. hodine som už bol tak netrpezlivý, že to moja partnerka nevedela vydržať a išla radšej do mesta sama. Ja ako pripútaný k notebooku som skúšal spojenie na server 1 000 míľ a očami tlačil hodiny k pol noci.

01.01.2015 o 00:00:01 hod stisnem refresh na stránke a nastalo 40 najdlhších sekúnd môjho života, nakoľko sa nedialo nič, biela obrazovka a nič. Nakoniec sa ukázala stránka s prihlasovacím formulárom, kde som mal predpísané moje údaje, čo ušetrilo kopec času a už som iba dopísal dva-tri chýbajúce údaje a odoslal prihlasovací formulár.


Fotogaléria z 1000 Miles, rok 2014

Po dvoch minútach nediania sa ničoho som na vedľajšom notebooku klikol na Outlook a ten začal sťahovať email, síce iba jeden jediný, ale to som vedel, že to bude potvrdenie o úspešnej registrácii na akciu 1000 Miles. Po pravde, kto by mi už len na Nový rok dve minutý po pol noci vôbec nejaký email posielal, však?

V tom momente obrovsky príval energie, šťastia a zimomriavok naraz, pretože jedna vec je byť prihlásený a druhá vec si uvedomiť, na akú šialenosť je človek prihlásený. Ďalšie dianie sa zas nieslo v takom kľudnom duchu, zaplatil som štartovné, kontaktoval Honzu Kopku, navštívil som jeho Zimný Snowbike Camp v Jizerskych horách a tam tu atmosféru z Míli bolo cítiť neskutočne, nakoľko tam boli štyria chlapi, ktorí to absolvovali a zrazu celý predlžený víkend sa točil o cyklistike a Míľach, Aljaške a zbieral som cenné skúsenosti, čí už to bolo ohľadom vybavenia alebo stravovania, bikavovania a vôbec celkovo správania sa v teréne.

Po Snow Campe som začal pripravovať všetky potrebne veci, ktoré sú vyžadované, ako napríklad povinná výbava, v nej sa nachádza napríklad:


  • Buzola/kompas, mechanický. Keď tak rozmýšľam, naposledy som to držal v ruke ešte na základnej skole.
  • Píšťala - doma som našiel jednu, tuším z nejakého hudobného festivalu.
  • Nôž (multifunkčný).
  • Povraz, pýtal som sa načo nám bude povraz? Honzo Kôpka odpovedal, že nikdy nevieš kedy, kde, ktorým kopcom ho budeš potrebovať vytiahnuť! Až ma striaslo.
  • Handru nasiaknutú benzínom v uzavretom obale pre prípad rýchleho rozrobenia ohňa, toto som už zažil na inom preteku tiež extrémnom.
  • Zápalky, zapaľovač.
  • Dezinfekčný prostriedok v prípade poranenia.
  • Peprovy sprej proti zvieratám, že vraj na medvede.
  • Čelovka, alebo iné svetlo na bike.
  • Spacák.
  • Izotermická fólia.
  • Cyklistická prilba.
  • GPS pristroj s doporučeným vytlačiť si aj mapu.


Ďalšie veci, ktoré nie sú v povinnej výbave, ale beriem si ich so sebou, sú napríklad


  • Cyklolekarnička.
  • Náhradná reťaz + mazanie.
  • Plášte budú fungel nové Tubelles, ale pre prípad náhradná duša a lepenie určíte pribalím.
  • Brzdné doštičky.
  • Multikľúč imbusový.
  • Pumpa na kolesá, pumpa na vidlicu a tlmič.
  • Baterky do GPS, osobne som objednal 50 ks Energizer Lithium 3000mA.
  • Sprej na prečistenie a premazanie vidlice.
  • Svetlo, samozrejme Niteye B20 s baterkovými setmi 8,4V/5600mA - 3ks.


Čo sa týka oblečenia


  • Krátky dres a krátke cyklonohavice.
  • Návleky na ruky a nohy.
  • Doporučenie od pretekárov, že si mám zohnať návleky na kolená, najlepšie windstoper.
  • Tenučkú bundu v prípade dažďa.
  • Návleky na tretry.


Otázka je, čo so stravou a všeobecne regeneráciou?


Tak ja, ako nezávislý distribútor Herbalife, si určíte beriem:
  • Proteínový kokteil ako náhrada jedla na raňajky.
  • Proteínové tyčinky.
  • Izotonický aj hypotonický nápoj.
  • Regeneračný kokteil vždy na konci dňa.




Balenia nie sú veľké ani ťažké, takže do vaku sa vojdú a okrem toho ako doporučenie od pretekára som dostal presné pokyny k čo najefektívnejšiemu stravovaniu sa v rámci obeda, vraj až to bude možné, tak určite každý deň sa mám zastaviť na polievku a jedlo. Technicky to má vyzerať takto: Vojdem do reštaurácie a hneď si pýtať vývar a niečo z cestovín + účet, zložiť si veci, ísť sa umyť, medzitým mám polievku na stole, zjem ju, prichádza druhé jedlo, hneď platím, zjem a odchádzam s poďakovaním.

Prečo vývar a niečo cestovinové? Aby to nezaťažilo organizmus a dodalo energiu. Keď sme pri tej energii, tu som dostal ďalšie doporučenie, dať do tela 1 g cukru každú hodinu bicyklovania, keď k tomu dáme do tela správne množstvo proteínu, tak to telo ten pretek zvládne ďaleko jednoduchšie, ako bez toho.



Mnoho bikerov určíte zaujíma, ako človek trénuje


Aj ja som sa na to pýtal chalanov na snowcampe, ale presný recept neexistuje, nakoľko to nie je o kilometroch, ale o hlave. Bol tam chalan, ktorý nerobil nič iné, iba 5 km do prace a z práce na biku a do cieľa prišiel za 10 dní. Taktiež chalan, ktorý sa na to pripravoval dôkladne a spolu za 10 mesiacov pred jeho štartom 1000 Miles najazdil cez 9 500 km a trať prešiel v dĺžke cca 1 400 km, takže ju poznal a do cieľa prišiel tretí v 8. deň preteku, takže rozdiel medzi trénovaným cyklistom a netrénovaným, bol dva dni. Ďalej tam bol chalan, od ktorého bolo počuť iba "vole vole", a ten vravel „hele vole na míle vole se nedá připravit vole“, a taktiež mi bolo povedané, že pokiaľ bicykluješ celý život, tak to, či prejdeš trať celú alebo nie, nie je otázka toho, či to zvládneš, ale toho, či to chceš zvládnuť. No samozrejme nemôže človek len tak vstať od počítača v práci, sadnúť na bike a prejsť 1 000 míľ, bol som si toho vedomí, takže som si zhotovil plán a tréningy, ktoré vyzerali asi takto.

Cez zimu to okrem Snow Campu u Honzu Kopku bola pešia turistika samozrejme z dcérou, posilňovňa a menšia korekcia váhy úpravou stravy. November 2014, 86 kg, január 82 kg, plán bol mať do štartu 76 kg. Kontrola prebieha pravidelne na prístroji Tanita BC550, ktorá okrem váhy meria iné veľmi dôležité údaje, ako množstvo svalovej hmoty, tukovej hmoty, vody v tele, celkovo metabolizmus, váhu kosti, atď...

Plán na najazdené kilometre bol každý deň urobiť ráno 50 km pred tým než pôjdem do práce. To znamená, o 04.00 sadnúť na bike a z Košíc vyraziť na Vysoký vrch a trasou 1000 Miles sa vrátiť smer Hrešia, Kostoľany nad Hornádom a späť do Košíc, druhy deň zvoliť smer opačný, čo znamená, že cez týždeň by to bolo 250 km najazdených v pracovných dňoch. A víkendy? Tu bol plán, že budem jazdiť Košice - Nová Sedlica – Košice, čo je po trase 1 000 míľ 169 km x 2 = 338 km a zase ďalší víkend trasa Košice – Poprad, čo je tiež v kilometroch dosť podobné. Súhrn najazdených kilometrov cez pracovné dni a víkendy by mal byť cca 550 - 600 km týždenne, čo je 2 400 km mesačne a do štartu to znamená najazdiť cca 7 000 km, samozrejme, nakoľko mám ešte rodinu a dcéru, takže dcéra tie moje kilometre môže okresať, ale to samozrejme nie je dôvoď na to, aby som menil svoje rozhodnutie štartovať na tomto preteku.

Dôležitá vec: Je úplne iné spinkať doma v posteli, ako spať niekde v lese a druhý deň pokračovať ďalej


Ďalšia dôležitá vec na čo ma upozorňovali chalani Milaři na Snowcampe u Honzu Kopku v Jizerskych horách je bivakovanie, v podstate vraveli všetci jedno: "je úplné jedno koľko kilometrov najazdíš, lebo pokiaľ jazdíš celý život, tak to prejdeš skôr alebo neskôr, ale trénuj tak, že si vezmeš všetky veci, ako kedy si štartoval 1000 Miles, vyraz v piatok po trase na západ a bivakuj už v piatok niekde okolo 70-teho kilometra za Košicami, alebo si vyskúšaj aj jazdu v noci a cez deň pokračuj ďalej, bivakuj potom v sobotu, v nedeľu pokračuj až dôjdeš na západné Slovensko a vlakom sa vráť naspäť, jedná sa totižto o to, že je úplne iné spinkať doma v posteli, ako spať niekde v lese a druhý deň pokračovať ďalej", čo samozrejme súhlasím a budem to takto praktizovať.

Mapa 1000 Miles




No toto ako plán vyzerá skvele, ale realita bola úplne iná, tento plán sa mi podarilo plniť prvé dva týždne, potom už nie, niekde vyššie som písal, že mam ešte rodinku, dcéru, že to človek musí skĺbiť a niečoho sa vzdať, ale realita bola taká, že tréningové plány sa zrútili na základe pracovných povinnosti a požiadaviek, takže z 50-tich kilometrov ráno to bolo sotva 20 km, výjazdy cez víkend neboli možné, nakoľko som bol v práci a keď som nebol v práci, tak sa trebalo už povenovať aj dcére, k celej tejto situácií prispel aj fakt a stres z kúpi bytu a sťahovania, balenia, rozbaľovania, robenia poriadku, atď... Proste, prišlo mi do cesty všetko, len nie to, čo malo, no aj tak ma teší, že z pôvodných plánovaných 7 000 km som odjazdil doteraz niečo málo viac ako 3 000 km a úseky, ktoré som minulého roku tlačil, toho roku zvládam s prehľadom zo sedla biku.

Ďalšia z vecí, ktorá ma teší, sú zmeny v postave, pred úpravou hmotnosti som mal 86 kg a cieľ bol dať dole 10 kg, no lenže po podrobnejšej analýze som zistil, že v mojom tele sa nachádzalo 60 kg svalovej hmoty a 26% tuku a dnes to vyzerá tak, že váha je opäť 86 kg, ale svalová hmota má váhu 70 kg a tuk tvorí 16%, čo je doposiaľ najväčší úspech u mňa. Taktiež ma teší, že som si stihol aspoň prejsť trasu smer Košice – Štrba – Košice, taktiež som stihol aj druhý smer Košice – Nová Sedlica – Košice aj keď tu sa priznám, obišiel som brody, tie som si chcel nechať ako premiéru na ostrý štart pretekov. Veľmi ma teší, že aj keď vplyvom pracovných povinnosti mi môj tréningový plán nevyšiel, zvládam s prehľadom jazdiť do 200 km denne, takže pokiaľ na míľach urobím 150 km denne, v cieli by som mal byť za cca 11 – 12 dní. To je môj cieľ, po ktorom si pôjdem.

Osobne si myslím, že tento môj prípad v príprave na míle nie je jediný z tých pretekárov, s ktorými budem na trase, preto som sa chcel o moju skúsenosť podeliť s ostatnými. Na záver posledná otázka, myslíte si, že som (ne)pripravený na šialenstvo menom Miles?
Držte mi palce. Štefan

Aktuálne informácie o preteku nájdete na http://www.1000miles.cz
 

Fotogaléria k článku

 

Páči sa ti tento článok?

Článok je zle napísaný
V článku sú chyby
Nepáči sa mi obsah
Nepáčia sa mi predstavované produkty
Iné
Odoslať

Podobné články

Isoma 1000 Miles Adventure

05.07.2015
Ostatné
Nová Sedlica (Slovensko)

Propozície, Pozvánka, Foto, Reportáže

Komentáre

Anthemmer 02.07.2015 (08:40)

3


... ci pána, ale tie hrubki !

 
katko Anthemmer 02.07.2015 (09:01)

0


a ty tiež

 
Anthemmer katko 02.07.2015 (09:11)

0


... to ja náročky, aby som zdôraznil o čo ide

 
katko Anthemmer 02.07.2015 (09:13)

0


tak trochu som si aj myslel

 
Luigi 01.07.2015 (21:16)

1


Obdivujem kazdeho kto to prejde a je jedno ci je to za 10 alebo 20 dni. Dufam ze vam bude pocasie priat a podla mapy trasa vedie nedaleko miesta kde byvam tak to budem sledovat Drzim palce kazdemu a co najmenej zdravotnych problemov.

 
froshy 02.07.2015 (10:16)

1


Na podobnu sialenost som sa dal tiez nahovorit. Je to skor o odhodlani a nie o tom ci mas alebo nemas kondicku.

 
Luigi froshy 02.07.2015 (13:57)

0


ano treba aj odhodlanie no kondicka je urcite tiez dolezita

 
johnnySVK 01.07.2015 (20:16)

0


No....ja pocitam uplne rovnako...150km denne, 11dni. Uz sa tesim ako ma realita preteku prefacka. Drzim ti palce. Vidime sa v Sedlici.....

 
baggio79 01.07.2015 (20:54)

0


drzim vam palce,uzite si to

 
fofo050 01.07.2015 (21:23)

0


Tak toto chce odvahu a čistu mysel. Ste blázny a krásny.
Držím Vám palce a dajte potom vedieť ako ste dopadli.

 
stefanvanicky fofo050 02.07.2015 (09:27)

0


Dik, urcite dame nejake foto, mimochodom beriem na bike aj Slovensku vlajku tak dufam ze sa Slovaci dame dohromady a jednu spolocnu foto dame pred startom

 
Lost 01.07.2015 (21:44)

0


je vidieť, že si sa na to pripravoval systematicky (narozdiel odo mňa ja som si dal do štartu od nového roku limit 5000km, z čoho som mi podarilo splniť niečo cez 4k, takže spokojnosť, avšak trénoval som tým spôsobom, že keď sa mi chcelo, tak som šiel, nejak som to veľmi nesilil mojím cieľom je prejsť aspoň 500-ku, keď už som sa na to dal a potom sa uvidí, ak celé, tak do 14 dní... inak tých batérií berieš pomerne dosť, ja beriem 26ks Raver Lithium Extreme, kt. sú na tom výdržou cca rovnako ako Energizeri...

 
tatranec 01.07.2015 (21:50)

0


taktiež želám veľa šťastia...budem vás sledovať on-line a držať palce...

 
johnnySVK tatranec 02.07.2015 (07:50)

2


ten pocet baterii ma tiez zaskocil....Ja beriem tiez tak nejako ako ty....cize 26ks....daco som si poslal na Finish 500 a daco si poslem v malych balickoch na CP1 a CP3...Tymto sa chcem prinutit na tie CPcka dojst ..A to ze som si do ciela Finish 1000 poslal ciste trisko, kratasy a slapky na prezlecenie ani nehovorim...No optimista som, co vam poviem

 
Lost johnnySVK 02.07.2015 (10:16)

0


na energizeri a aj tie raveri som čítal, že nejakých 15-20h by mohli vydržať pri nízkom jase, ale asi predsta len dokúpim ešte aspoň 2 páry na F500 nebolo nutné posielať batérie či? tam ich vezme organizátor (ak teda nemyslíš iný balík)... tiež som rozmýšľal, že si niečo pošlem do F1000, ale radšej som to neriskoval

 
johnnySVK Lost 02.07.2015 (13:12)

0


Ja som si ich na Finish 500 poslal v baliku cca pred 2 tyzdnami postou spolu s ostatnymi vecami - nahradnou retazou, nejakymi keksikmi atd....Takym istym sposobom som si poslal balik aj na Finish 1000 s cistymi vecami na prezlecenie.

Myslim, ze male balicky s baterkami zoberu aj na finish500 samozrejme ak potrebujes. Ja potrebujem len na CP1 a CP3

 
mullerm 01.07.2015 (22:00)

0


Stevo dobrý report,ty to určite dáš.Už máš skúsenosti z 333 extrém to je pre teba prínosom.Držím palce.

 
5mirro6 01.07.2015 (22:28)

0


stefanvanicky velmi pekne citanie,drzim palce a dufam ze to zvladnes a ze sa vidime na starte 333 na tvoju otazku ci to mas je moja odpoved jednoznacne hej,pretoze ako sme sa stretli v salamandry tak az mna si velmi nabudil svojim zanietenim ku tomuto preteku takze myslim ze tu plati to co je v clanku-kto to chce prejst tak to prejde

 
stefanvanicky 5mirro6 02.07.2015 (13:06)

0


Dik Mirec, urcite sa tam vidime

 
Peter1982 01.07.2015 (22:44)

0


super clanok drzim palce nech Ti to vyjde a tesim sa na dalsi report

 
alex8 01.07.2015 (23:55)

0


Kedze mne sa nepodarilo uspesne prihlasit tohto roku na mile, budem kazdy den, tak ako si opisoval v clanku, citat v praci novinky z preteku. Kazdopadne drzim palce a vidime sa na 333

 
todam 02.07.2015 (02:37)

0


rovnako verim ze to das a drzim prsty aby si si to uzil

 
Lavega 02.07.2015 (06:49)

0


Perfektné super napísané (y) Raz skusim aj ja, ale som ešte nedozrel....

 
Lavega 02.07.2015 (06:50)

0


Každý rok sledujem tieto preteky, na druhý den sa vyhecujem a sadam na bike... lenže po čase pridem na to že po 50-70km mi rapidne ubuda sil, musim este renovať

 
Lavega 02.07.2015 (06:52)

0


ŠTEVO, dufam daš članok aj po absolvovaní 1000mil.

 
Semanuel 02.07.2015 (08:54)

0


Pekny a ispirativny clanok. Vela zdaru a dufam rovnaky clanok ocakavam aj po samotnej akcii, ked sa das dokopy

 
stefanvanicky 02.07.2015 (09:22)

0


Dakujem za podporu, clanok bude po pretekoch urcite, a az sa mi vojde tablet do batoha tak aj nieco priebezne hodim.

 
katko stefanvanicky 02.07.2015 (09:23)

2


och vykašli sa na tablet...

 
Anthemmer katko 02.07.2015 (09:25)

0


stačí mobil

 
johnnySVK stefanvanicky 02.07.2015 (09:50)

2


za podstatu preteku povazujem myslienku "odrezania sa od civilizacie tak ako to len je mozne".....TAblet??...neblaazni.....pero a papier....Sak ti ludia to dako vydrzia....

 
ekmar 03.07.2015 (14:04)

0


Kolko vazi komplet zbalena batozina bez vody?

 
johnnySVK ekmar 03.07.2015 (17:09)

1


A co ked je to obchodni akce...Preco by mal nieco vobec robit pre druhych zadarmo...???Zdenda..nechapem o co ti ide...Vsetci co sa zucastnuju su stotozneni so vsetkym, co to obnasa...AJ co to stoji..Nikto ich nenuti.....Zucastnil si sa toho, dokoncil si zavod a nic ti to neprinieslo??:..Pytaj peniaze naspat...mozno ti ich Kopka vrati...podla mna hej...Ale musis byt velmi presvedcivy. Ak mu zavidis tie peniaze, kludne zorganizuj ty nieco podobne...a budes v baliku...Si ma pekne nasral...ty zavistlivy mudrlant...

 
ivan.p 07.07.2015 (11:56)

0


uz si aj vypadol? Vedla tvojho mena svieti 0km ...

 
todam 07.07.2015 (16:31)

0


chalani neviete pod akym menom mama hladat johnnySVK?

 
panZdenda 02.07.2015 (21:04)

-1


Je to šílenost, zejména, když člověk musí zaplatit 7000 Kč startovné. Ale když je někdo ochoten tuto částku zaplatit za to, že pojede bez jakéhokoliv zajištění, tedy, že většina těchto peněz skončí v kapse pana Kopky, tak proč ne .

 
5mirro6 panZdenda 02.07.2015 (21:12)

1


panZdenda neviem si predstaviť čo to obnáša, myslieť si že Kopka na tom zarába je dosť hlúpe,zabezpečiť všetko musí byť strašná drina a môžme byť radi že taká akcia sa koná a nemyslím si že je komerčne zameraná ale skôr od nadšencov pre nadšencov.

 
panZdenda 5mirro6 02.07.2015 (21:54)

2


Naopak, mně to připadá jako čistě obchodní akce. Generální sponzor + spousta dalších partnerů/sponzorů + cca 36000 Euro vybraných na startovném, s tím už by se dala zorganizovat i mnohem větší akce než závod pro 150 účastníků. Ale někteří lidé jsou snadno manipulovatelní, takže, když se jim řekne pár šikovně vymyšlených frází, např. jaké budou mít neobyčejně intenzivní zážitky (nejprovařenější fráze ze všech), tak ochotně převracejí kapsy naruby .

 
stefanvanicky panZdenda 23.07.2015 (10:51)

1


Tak a mame po zavode, mimochodom aj mna ste pekne nastvali tymi svojimi vyjadreniami rovnako ako spolu sutaziaceho johnnySVK, ja vam na to poviem len tolko, kedysi som si povedal ze az by sa mi na tento pretek nepodarilo prihlasit, tak tento rok to pojdem hoc aj nesutazne, no popravde povedane pokial by som to mal ist nesutazne tak to by som to vzdal uz davno.
Ale teda ak si myslite ze za vyzbierane prachy + sponzori sa da zorganizovat vacsi pretek takehoto formatu, tak kludne ho zorganizujte, dam vam typ, co tak 2000mill / 300 ucastnikov / 100€?
Ja osobne som ochotny Vam za to zaplatit aj 300€ pokial to zorganizujete, a az to budete mat kludne dajte vediet. Bude to dalsia vyzva pre mna a pre Vas taktiez, či?

 
Pridaj komentár