Hľadanie zaujímavých trailov vo svete

122 komentáre

PR článok 28.01.2016   Specialized Horska Cyklistika Trail Usa Nemecko Novy Zeland

Jazdci pod patronátom Specialized cestujú po celom svete a natáčajú videá na predstavenie zaujímavých bike lokalít. Na jednom mieste je možné uvidieť výjazdy od Nového Zélandu až po Maui v USA.

Maui - jazdenie po tých najkrajších cestičkách v srdci ostrova

Cieľ bol pojazdiť traily v pralese v Makawao, ale po búrke nastali dosť nejazditeľné podmienky, takže nasledovala zmena plánu. Vďaka tomu si mohli jazdci vyskúšať aj parádne plávanie pri vodopádoch...

Nový Zéland - jedna z najkrajších destinácií sveta

Pozrieť si rôznorodosť vegetácie, zajazdiť si na trailoch cez dažďový prales, vidieť bublajúce bahenné jazierka a okúsiť horúce pramene liečivej vody. Nie nadarmo je Nový Zéland považovaný za jedno z najkrajších miest na svete.

Peru - návšteva po rokoch

S bikom Stumpjumper FSR za objavovaním trailov v regióne Puerto Inca. Pozrite sa na úžasné scenérie starovekého regiónu a prečo Matt Hunter tak veľmi obľubuje miestne traily.

Španielsko - zóna Zero

Zóna Zero je viac ako len miesto, je to aj zoskupenie zanietených trailových jazdcov, ktorí stavajú už viac ako 11 rokov enduro trate. Zóna Zero to je cez 1 000 km trailov po Pyrenejách s množstvom zaujímavých zákutí a prírodných scenérií - od malebných dediniek cez kamenisté kopce až po zelené lesy, to všetko a ešte oveľa viac.

Kanada

Spojené kráľovstvo Veľkej Británie a Írska

Nemecko

Viac o projekte Specialized Destination Trail nájdete na: http://www.specialized.com/us/en/news/destination-trail