Najnovšie články z kategórie Specialized

Bikecheck: Specialized S-Works Epic Ultralight - hmotnosť až na prvom mieste

Za 20 rokov modely Epic vystrelili na stupne víťazov viac pretekárov, než akýkoľvek iný celoodpružený XC bicykel.
Specialized MTB prilby a topánky – základ bezpečnosti a pohodlia PR článok

Specialized MTB prilby a topánky – základ bezpečnosti a pohodlia

Značka Specialized nepatrí len medzi výrobcov kvalitných bicyklov, ale nezabúda ani na dôležité doplnky, a to doslova pre každý štýl jazdy. Segment prilieb a obuvi patrí medzi kľúčové a na niektoré zaujímavé kúsky sa pozrieme.
Nový Specialized Epic FSR 2018 – XC full, ktorý opäť posúva latku smerom hore

Rok 2018 sa ponesie v znamení mnohých ultimátnych noviniek. O pozornosť všetkých moutainbikerov sa hlási nová generácia legendárneho pretekárskeho biku ovenčeného nespočetnými vavrínmi (nielen) v pretekoch svetového pohára. Zoznámte sa prosím, nový Epic FSR prichádza!
Specialized 2017 – cestná kolekcia americkej stálice PR článok

Specialized 2017 – cestná kolekcia americkej stálice

Menšie zmeny, kotúčové brzdy, ale aj pomerne zásadná zmena v kombinácii športovej jazdy a komfortu.
Specialized 2017 – veľa muziky v znamení lepších cien

Za posledné roky sme si zvykli, že Specialized každý rok predstavil kvantum noviniek na novú sezónu. Každý vývoj však niečo stojí a modelové rady 2015 a 2016 sa niesli v znamení cenového nárastu, najmä v segmente top závodných bikov s logom S-Works.
Specialized Epic HT: Nová čistokrvná XC raketa

Medzi najočakávanejšie novinky 2017 v portfóliu XC/maratón bezpochybne patrí model Epic HT. Epic ako model, ktorý sme poznali doteraz, už má na pretekárskej scéne čo to odjazdené a dôkazom sú napr. mnohé úspechy jazdcov Specialized Racing Team.
Test: Specialized Enduro Comp 650b - pevne stavaný a neskutočne tuhý

Ako iste viete, model Enduro od Špecializovaných vôbec nie je žiadna novinka. 17 rokov vývoja a rôznych podôb od prvého modelu ho priviedlo do súčasnej podoby. Keď som okolo roku 2006 prišiel do kamenného bikeshopu objednať nového Stupjumpera FSR a zbadal visieť na stene zelené Enduro – krásny masívny tank, nemohol som od neho odlepiť zrak.
Malý hľadač trailov

Dalo by sa povedať, že takto to dopadne, keď si na marketingu v Specialized všimnú video malej ružovej slečny, ktoré sme publikovali ešte v januári :). Oni však mohli použiť svoj rozpočet a trochu to dotiahnúť.
Specialized Roubaix a Ruby 2017 – ďalší posun v kombinácii pohodlia a rýchlosti PR článok

Specialized Roubaix a Ruby 2017 – ďalší posun v kombinácii pohodlia a rýchlosti

Kolekcia Roubaix nie je určená len výhradne pre tento slávny pretek. Odtiaľ prišla hlavne prvotná myšlienka - priniesť na trh bicykel pre ľudí, ktorý zvládne s prehľadom aj tie najťažšie cesty. Práve v nej sa už od začiatku Specialized snaží kombinovať dve tak trochu protichodné charakteristiky – rýchlosť a pohodlie. V roku 2017 posúva túto kombináciu opäť o čosi ďalej a vďaka modelu Ruby nepríde nakrátko ani nežnejšie pohlavie.
Test: Specialized Turbo Levo FSR Expert 6Fattie - ideálne využitie kolies 27+

Segment ebikov rastie míľovými krokmi a ak chcete využiť jeho možnosti naplno pre zábavu v teréne, prečo si nedopriať už riadnu mašinu? Široké plášte, poriadny tlmič s vidlicou 140 mm a silný pohon. A zábava sa môže začať!
Nový model Specialized Enduro - máme sa na čo tešiť PR článok

Nový model Specialized Enduro - máme sa na čo tešiť

Pozrite sa na najnovší model Enduro od firmy Specialized pre rok 2017. Najnovšie Enduro dostane novinky v odpružení a pár zmien, ktoré sa tykajú rámu, najmä tuhosti a spoľahlivosti. Avšak najväčšou zmenou je, že tento model je dostupný pre všetky veľkosti pneumatík. Áno, uhádli ste, aj pre 27,5+.
Test: Prilba Specialized Ambush - bezpochyby najlepšia prilba, akú som kedy mal

Poznáte to - deň plný práce, starostí, v hlave chaos a už sa neviete dočkať, kým nasadnete na svojho dvojkolesového tátoša a aspoň na chvíľu vymažete zbytočný obsah mozgu a necháte to dôležité usadiť... Zvlášť, keď vám donesie poštárka niečo nové na bike.