Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov

V dňoch 23.6.2016 - 26.6.2016 sa na letisku v Liskovej pri Ružomberku uskutoční II.ročník Najväčšej výstavy stanov, kempingových potrieb a outdoor výstroje na Slovensku.

Príďte si užiť víkend plný zábavy a potešenia. Je to určené pre všetkých priaznivcov spánku pod holým nebom: či už bivakovaním na horách, na cyklotúrach s rodinou alebo s priateľmi v kempe, pri vode počas letných dovoleniek, počas letných festivalov až po expedičné stany a rodinné karavany.

Všetko na jednom mieste v reálnych podmienkach. Vyberiete si zo širokej ponuky stanov, spacákov, karimatiek a kempingových doplnkov v tých najlepších cenách na Slovensku, so zľavami až do - 60% .

Veľmi radi privítame rodiny s deťmi, pre ktoré sme pripravili množstvo atrakcií a sprievodných podujatí, ako sú ukážky policajných zásahov so psovodom, ukážky hasičskej techniky, ukážky požiarnych zásahov, vyhliadkové lety na vrtuľníku, výstava modelárov, motoriek, lietadiel, tandemové zoskoky, nafukovacie atrakcie, animátorske hry pre deti... a množstvo ďalších atrakcií.

Všetci, ktorí si zakúpia akýkoľvek produkt, budú zaradení do žrebovania o hodnotné ceny v sútaži: "Vyhraj svoj veľký rodinný stan Husky Boston".

AS / Najväčšia výstava stanov na Slovensku

Viac informácií nájdete na stránke: vystavastanov.sk.

Všetci bikeri si nájdu v ponuke outdoor eshopu adamsport.eu špecializovaný výber karimatiek, stanov a cyklospacákov pre svoje viacdňové cyklistické výlety a túry.

Odporúčané stany, karimatky a spacáky pre bikerov, teda váha a kvalita bez kompromisov: Camp Minima 2SL, Coleman Aravis 2, Terra Nova Voyager, Wild Country Coshee 3, Yate Blacthorn...

Spacáky – Husky Micro, Coleman Biker, Husky Cyklo mini, atď.

Karimatky – Coleman Touring Mat, Thermarest Evo lite, Yate X-tube, Thermarest Neo Air, ad.

Prečo Adam Sport?

1. Overený obchod – Sme tu pre teba.
  2. Garantujeme najnižšie ceny – Garancia najnižšej ceny.
  3. Odbornosť a profesionalita – Ochotne ti poradíme.
  4. Tovar skladom – viac ako 95% tovaru skladom k okamžitému odoslaniu.
  5. Viac ako 1 200 overených recenzií Adam Sportu z cenového porovnávača Heureka s 98% spokojnosťou zákazníkov.

Pozvánka: MTBIKER Sliezsky kráľ 2024 — tretia edícia tatranského „nárezu“

Sliezsky kráľ je medzi našimi pretekmi jedinečným podujatím. Nielen prekrásnou prírodou a náročnosťou trate, ale aj silnou zostavou, ktorá sa tu každoročne zíde...
Pozvánka: Mesiac august - ďalšia dávka maratónov

Letné mesiace nám dávajú o sebe vedieť vysokými teplotami a s nimi pokračujú aj maratóny v rôznych kútoch Slovenska.
Pozvánka: Mesiac júl - po maratóne sa schladiť na kúpalisku

Pomyselný vrchol cyklistickej sezóny je pred nami. Okrem letných horúčav a búrok máme na výber aj slušnú porciu pretekov.