SP: Polc vo Vigu neuspel, Prokop vyhral

HORSKÁ CYKLISTIKA-SP: Polc vo Vigu s technickými problémami
Preteky 1. kola Svetového pohára horských cyklistov vo Vigu (Španielsko)

VIGO 8. mája (SITA) - Slovenský reprezentant v horskej cyklistike Filip Polc obsadil na úvodných pretekoch Svetového pohára zjazdárov v španielskom Vigu 21. priečku v krose, v zjazde mu však patrilo po technických problémoch až 77. miesto. "Vo four crosse som si napriek ťažkým súperom veril, ale vypadol som už v šestnásťfinále. Zradila ma technika. V zjazde sa mi darilo až pokiaľ neprišlo finále. V meranom tréningu som išiel dokonca o tri sekundy rýchlejšie ako v kvalifikácii, kde mi patrila dvadsiata prvá priečka. V prvej polovici finálovej jazdy to bolo v poriadku, ale potom som v klopenej zákrute po skoku zlomil riadidlá," povedal Polc. Víťazom krosu sa stal český jazdec Michal Prokop, medzi ženami domonovala Američanka Jill Kintnerová. V zjazde boli najrýchlejší Austrálčan Michael Hannah a favorizovaná Tracy Moseleyová.

Four cross:
Muži: 1. Michal Prokop (ČR), 2. Roger Rinderknecht (Švajč.), 3. Kamil Tatarkovič (ČR), ... 21. Filip Polc (Gravity Group/SR)
Priebežné poradie SP: 1. Prokop 250 bodov, 2. Rinderknecht 200, 3. Tatarkovič 150

Ženy: 1. Jill Kintnerová (USA), 2. Sabrina Jonnierová (Fr.), 3. Anneke Beertenová (Hol.)
Priebežné poradie SP: 1. Kintnerová 250 bodov, 2. Jonnierová 150, 3. Beertenová 100

Zjazd:
Muži: 1. Michael Hannah (Austr.) 2:22,942 min, 2. Nathan Rennie (Austr.) 2:23,800, 3. Steve Peat (V. Brit.) 2:24,756, ... 77. Filip Polc (Gravity Group/SR) 3:48,274
Priebežné poradie SP: 1. Hannah 250 bodov, 2. Rennie a Peat po 180

Ženy: 1. Tracy Moseleyová (V. Brit.) 2:50,839 min, 2. Sabrina Jonnierová (Fr.) 2:52,604, 3. Emmeline Ragotová (Fr.) 2:53,208
Priebežné poradie SP: 1. Moseleyová 213, 2. Jonnierová 210, 3. Ragotová 152
SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.