SP: Polc v zjazde aj krose medzi svetovou špičkou

Výsledky víkendových pretekov Svetového pohára v horskej cyklistike v škótskom Fort Williame

FORT WILLIAM 29. mája (SITA) - Slovenský horský cyklista Filip Polc obsadil počas víkendových pretekov Svetového pohára v škótskom Fort Williame dvakrát štrnáste miesto, čím opäť potvrdil príslušnosť vo svetovej špičke. Bývalý majster Európy v zjazde a pretekár tímu Gravity Group je v aktuálnom poradí tejto disciplíny na 21. priečke a v krose mu patrí po dvoch pretekoch devätnáste miesto. "V krose som vypadol vo štvrťfinále. V boji o semifinálovú miestenku som vypadol po súboji s neskôr druhým Lopesom a šiestym Athertonom. Doplatil som na jednu chybu," povedal Filip Polc a k vynikajúcemu výsledku v zjazde dodal: "Je to skvelé umiestnenie. Som veľmi spokojný, ale viem, že som urobil niekoľko chybičiek. Mohol som byť ešte vyššie." Na štarte zjazdu sa predstavilo viac ako 150 pretekárov.
Druhý slovenský reprezentant štartujúci v škótsku Lukáš Hanus obsadil v cross country spomedzi 144 štartujúcich 107. miesto. Bývalý juniorský vicemajster Európy stratil na víťaza jedno kolo. V ženskej kategórii Slovensko nemalo zastúpenie. Janka Števková si lieči zranené koleno.

Výsledky:

Cross country - 4. kolo:

Muži: 1. Julien Absalon (Fr.) 2:16:33 hod, 2. Jose Antonio Hermida (Šp.) +7 s, 3. Florian Vogel (Švajč.) +2:24 min, 4. Bart Brentjens (Hol.) +2:25, 5. Jeremy Horgan-Kobelski (USA) +2:26, ... 107. Lukáš Hanus (SR) +1 kolo
Aktuálne poradie SP: 1. Absalon 950 bodov, 2. Hermida 660, 3. Brentjens 625
Ženy: 1. Nina Göhlová (Nem.) 2:04:18 hod, 2. Marie-Helene Premontová (Kan.) +1:11 min, 3. Irina Kalentievová (Rus.) 2:20, 4. Gunn-Rita Flesjaaová-Dahleová (Nór.) 3:43, 5. Lene Bybergová (Nór.) 3:59
Aktuálne poradie SP: 1. Dahleová 900 bodov, 2. Sabine Spitzová (Nem.) 620, 3. Premontová 605, ... 45. Janka Števková (Max Cursor/SR) 106

Zjazd - 2. kolo:
Muži: 1. Samuel Hill (Austr.) 4:25,33, 2. Cédric Gracia (Fr.) 4:26,59, 3. Greg Minnaar (JAR) 4:27,64, ... 14. Filip Polc (Gravity Group/SR) 4:36,62
Aktuálne poradie SP: 1. Hill 352 bodov, 2. Steve Peat (V. Brit.) 330, 3. Gracia 292, ... 21. Filip Polc (Gravity Group/SR) 68

Ženy: 1. Tracy Moseleyová (V. Brit.) 5:12,05, 2. Rachel Athertonová (V. Brit.) 5:19,63, 3. Sabrina Jonnierová (Fr.) 5:20,94
Aktuálne poradie SP: 1. Moseleyová 463 bodov, 2. Jonnierová 365, 3. Athertonová 320

Four cross - 2. kolo:
Muži: 1. Michal Prokop (ČR), 2. Brian Lopes (USA), 3. Chris Kovarik (Austr.), ... 14. Filip Polc (Gravity Group/SR), 21. Matej Vitko (SR)
Aktuálne poradie SP: 1. Prokop 500, 2. Roger Rinderknecht (Švajč.) 220, 3. Lopes 200, ... 19. Polc (Gravity Group/SR) 15

Ženy: 1. Jill Kintnerová (USA), 2. Jana Horáková (ČR), 3. Tara Llanesová (USA)
Aktuálne poradie SP: 1. Kintnerová 500, 2. Sabrina Jonnierová (Fr.) 170, 3. Horáková 150

Pekné články nájdete na MTBS.cz:
SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.