Zdroj: Facebook

Najlepšia slovenská krasojazdkyňa Nicole Frýbortová (SKP Kometa Brno) obsadila druhé miesto v celkovom poradí na druhom podujatí SwissAustria Masters v rakúskom Gisingene. V kategórii jednotlivkýň 22-ročná Slovenka dokonca zvíťazila.

Frýbortová využila účasť na nominačných pretekoch najlepších Rakúšanov a Švajčiarov na porovnanie sa s elitou pred decembrovými majstrovstvami sveta v nemeckom Stuttgarte (2.- 4. 12.). V súčte za svoje finálové vystúpenie získala 176,08 bodu, čo je hodnota nového slovenského rekordu. Z celkového víťazstva sa tešila štvorica reprezentujúca švajčiarsky klub RV Sirnach Melanie Schmidová, Jennifer Schmidová, Céline Burletová a Flavia Zubeová. Švajčiarky stanovili nový svetový rekord (225,65 bodu).

"Túto súťaž beriem ako prípravu na MS, kde sa môžem stretnúť s konkurenciou. V prvej jazde som pri jednom cviku urobila chybičku, neovplyvnilo to však posun do finále. V ňom sa mi podarilo zajazdiť bez chýb, do zostavy som zaradila niektoré taktické cviky, ktoré mi priniesli doteraz najvyššie bodové hodnotenie, aké na medzinárodnej súťaži v mojej kategórii získal slovenský reprezentant,“ cituje Nicole Frýbortovú portál Slovenského zväzu cyklistiky. "S výsledkom som spokojná, ale viem, že stále je čo zlepšovať,“ dodala Frýbortová.

Už v sobotu 8. októbra bude Frýbortová spolu s ďalšími slovenskými krasojazdkyniami v športovej hale v Komárne bojovať o titul majsterky Slovenska v tejto disciplíne.

Nicole Frýbortová a jej staršie ale veľmi populárne video na Youtube

[Foto na úvode: Facebook]

SITA
© 2024, Autorské práva SITA a.s. a uvedené agentúry.
Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto správy bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.

Van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose, Haring na 29. mieste a Keseg Števková na 28. mieste

Wout van Aert je novým majstrom sveta v cyklokrose. Dvadsaťjedenročný belgický reprezentant triumfoval v nedeľňajších pretekoch mužov-elite na domácom šampionáte v Heusden-Zolderi pred úradujúcim majstrom Európy Larsom van der Haarom z Holandska s náskokom piatich sekúnd. Jediný slovenský zástupca Martin Haring obsadil 29. miesto, za víťazom zaostal o štyri a pol minúty.
Svetový šampionát v sálovej cyklistike: striebro pre Nicole Frýbortovú, bronz pre štvoricu SR

Slovenská reprezentantka v krasojazde jednotlivkýň Nicole Frýbortová si vybojovala striebornú medailu na svetovom šampionáte v sálovej cyklistike v malajzijskom Johor Bahru. Slovenka mala na konci súťaže bodový súčet 168,53. Majsterkou sveta sa stala Rakúšanka Adriana Mathisová so ziskom 172,56 bodu.
Rozhovor: Nicole Frýbortová - krasojazdu nerobí každý a to sa mi na nej páči

Krasojazda nie je až tak rozšírená disciplína, ale ak to niekto vie, dobre sa na to pozerá. Na to, ako sa Nicole dostala ku krasojazde a na ďalšie veci okolo jazdenia, sme sa jej spýtali v nasledujúcom rozhovore.