Najnovšie články z kategórie Krasojazda

Sálová cyklistika - slovenské krasojazdkyne získali bronzovú medailu na ME

Na majstrovstvách Európy, ktoré sa konali 1.-2. júna 2018 v nemeckom Wiesbadene, vybojovali slovenské krasojazdkyne v zložení Dora Szabó, Henriet Dominová, Ester Kulichová a Panna Mihalicsová bronzovú medailu v kategórii štvoríc.
Frýbortovej slovenský rekord v Gisingene

Najlepšia slovenská krasojazdkyňa Nicole Frýbortová (SKP Kometa Brno) obsadila druhé miesto v celkovom poradí na druhom podujatí SwissAustria Masters v rakúskom Gisingene. V kategórii jednotlivkýň 22-ročná Slovenka dokonca zvíťazila.
Svetový šampionát v sálovej cyklistike: striebro pre Nicole Frýbortovú, bronz pre štvoricu SR

Slovenská reprezentantka v krasojazde jednotlivkýň Nicole Frýbortová si vybojovala striebornú medailu na svetovom šampionáte v sálovej cyklistike v malajzijskom Johor Bahru. Slovenka mala na konci súťaže bodový súčet 168,53. Majsterkou sveta sa stala Rakúšanka Adriana Mathisová so ziskom 172,56 bodu.
Rozhovor: Nicole Frýbortová - krasojazdu nerobí každý a to sa mi na nej páči

Krasojazda nie je až tak rozšírená disciplína, ale ak to niekto vie, dobre sa na to pozerá. Na to, ako sa Nicole dostala ku krasojazde a na ďalšie veci okolo jazdenia, sme sa jej spýtali v nasledujúcom rozhovore.
Slovenky skončili štvrté v krasojazde štvoríc

Reprezentantky Slovenska Alica Vinczeová, Dora Szabóová, Eszter Bagitová a Viktória Glofaková obsadili v krasojazde štvoríc na majstrovstvách sveta v sálovej cyklistike vo švajčiarskom Berne 4. miesto. Za predvedenie programu dostali od rozhodcovského zboru 114,62 bodu. Titul získali v nedeľu popoludní vo švajčiarskej metropole Nemky.
Alica Vinczeová: krasojazda je moja vášeň

Cyklistika je len jedna! To je len veľa spôsobov, ako sa ten bicykel využíva. Niekto jazdí štandardne kolesami na zemi, iný zas neštandardne až veľmi atypicky, napríklad tancuje. Mňa nedávno veľmi zaujalo práve to tancovanie, pre mňa osobne novinka, o ktorej som len nedávno počul prvýkrát. Aj preto vám prinášam rozhovor so šarmantnou Alicou Vinczeovou, úspešnou slovenskou reprezentantkou v sálovej cyklistike – krasojazde.
Slovenky v krasojazde štvoríc skončili štvrté

Slovenské reprezentantky obsadili v krasojazde štvoríc na majstrovstvách sveta v sálovej cyklistike v nemeckom Aschaffenburgu 6. miesto. Kvarteto Alica Vinczeová, Dóra Szabóová, Eszter Bagitová a Mercedes Szederová dostalo za svoju zostavu 130,20 bodu. Z titulu sa tešili nemecké krasojazdkyne. Slovensko v ďalších disciplínach na tohtoročných MS v Aschaffenburgu nemalo zastúpenie.