Y :l:
18.03.2011 - 19:17:21
00
aby sme už neboli OT 8) , dnes konečne prišiel nový cesťák :y: a 21-ročný starček :lol: môže už v pokoji užívať dôchodok :rofl:

btw: fotené narýchlo pred chvíľou mobilom keď som ho poskladal, takže posed a iné drobnosti budem riešiť neskôr...teraz mu pripíjam na veľa km bez nehôd a aj sebe :beer: :sun:

Prílohy:

Canyon Ultimate CF SLX 8.0.jpg
Canyon Ultimate CF SLX 8.0.jpg 342.74 KiB thumb_up0thumb_down

18.03.2011 - 20:07:25
00
nadhera :inlove:
kolko vazi?
18.03.2011 - 20:14:01
00
parada pecka super :) :y:
18.03.2011 - 20:14:49
00
Rám podľa môjho gusta. S nejakými vyššími karbónovými ráfikmi by to bol masaker
18.03.2011 - 20:48:22
00
veľmi pekný, nech ti slúži :y:
váha 7,1 kg podľa webu canyonu
18.03.2011 - 21:02:30
00
podla webu Canyonu 6,8kg :lol: , no má do 7kg aj s pedálmi...síce jedno široké koleso mám - ZIPP 404, ale to je na druhom bicykli...na tomto sú Mavic Elite a ešte vymením sedlo, aby bolo na oboch rovnaké...that's all folks :sun:
18.03.2011 - 21:18:48
00
konecne pradany bicykel :y: :l: a nie same dristy o kradnutych bikoch
18.03.2011 - 21:33:51
00
:y: Krása
Ak budeš meniť kolesá - tak tieto beriem :lol:
19.03.2011 - 06:31:51
00
Pekny 8)
19.03.2011 - 11:22:11
00
Je to tu zacanyonovane.
19.03.2011 - 13:17:51
00
tiez pozeram, ze za posledny mesiac uz treti canyon :D
19.03.2011 - 14:52:20
00
A o com je ten zivot?
Ak sa venujes cyklistike aj rekreacne a je to Tvoj konicek tak preco si nekupit nieco spickove na spickovej rade a neurobit si tym radost?


Mozno preto ze spickovy stroj na spickovej sade nie je urceny pre turistov, pretoze su to vsetko hlavne veci odlahcene, velmi spolahlive, ale na druhej strane urcene na castu vymenu a nie na to, aby ti to vydrzalo niekolko sezon. Rovnako zavodny ram ma hodne daleko od pohodlneho zvezenia atd atd. Mnoho ludi tu absolutne nepochopilo o com vyssie sady su. Chlapik si kupi bajk na Ultegre a cuduje sa ze ju treba rovnako nastavovat ako Tiagru alebo Soru. Je to k smiechu.
Je to podobna debilina ako ked si kupi bezec zavodne tenisky, len preto ze v takych beha zavody Bolt - vacsia kravina sa fakt uz naozaj spravit neda
20.03.2011 - 10:38:01
00
nemám pocit žeby XTR trebalo častejšie meniť než deore napr.. rovnako kamoši s cesťákmi jazdia 4 rokom Duru a stále tú istú.. ani jeden z tých komponentov nieje jednozávodový..
20.03.2011 - 11:04:39
00
Mozno preto ze spickovy stroj na spickovej sade nie je urceny pre turistov, pretoze su to vsetko hlavne veci odlahcene, velmi spolahlive, ale na druhej strane urcene na castu vymenu a nie na to, aby ti to vydrzalo niekolko sezon. Rovnako zavodny ram ma hodne daleko od pohodlneho zvezenia atd atd. Mnoho ludi tu absolutne nepochopilo o com vyssie sady su. Chlapik si kupi bajk na Ultegre a cuduje sa ze ju treba rovnako nastavovat ako Tiagru alebo Soru. Je to k smiechu.
Je to podobna debilina ako ked si kupi bezec zavodne tenisky, len preto ze v takych beha zavody Bolt - vacsia kravina sa fakt uz naozaj spravit neda


da sa suhlasit aj s tymto nazorom, toho chlapika myslis asi mna, Ultegru som nakoniec nastovat nemusel, ten zvuk bol nieco ine, co nemalo vplyv na nic..ziadna technicka zavada...jednoducho som nebol zvyknuty porovnat "zvuk cestaku" ked slapem, so "zvukom MTB".

ale zase suhlasim s inym nazorom, a to s tym, ze ked mam peniaze tak si kupim urcite karbonovy rám ako hliníkový
20.03.2011 - 11:49:02
00
keyboard_arrow_up