Pri tých čínskych sú na výber širky cca 21, 23 a 25mm, radšej by som asi volil 23mm nech je galuska dobre obalená.. Skladať myslíš výplet? Nie už chcem kúpiť hotové zapletené, nalepiť galusku už hádam zvládnem.
SKús hodiť info o aké kolesá sa jedná od kolegu, kludne aj do ss, diki.
18.12.2016 - 16:14:33
00
ehvie napísal:
Za mňa tiež jednoznačne Competition. Na bike-palast majú momentálne aj 22 mm aj 25 mm za 60e, čo je najlepšia cena, v sezóne boli 25 mm za 67e.
Lepím tiež Tufo páskou.
Pozor ale na to aké kolesá kúpiš, ak chceš používať 25 mm tak ráfik by mal mať primeranú šírku.


Posli link ja ich tam vidim za 90
18.12.2016 - 18:15:35
00
Asi myslel tieto: http://www.bike-palast.com/en/Racebike/Tires/Tubulars/Continental-Competition.html?listtype=search&searchparam=competition cena 59,90,-
18.12.2016 - 18:43:35
00
Hosť napísal:
..... pri defekte je to v pohode..

No u mna to az taka pohoda nie je. Zalezi to asi aj od ramu. Na SLR-kach mam nalepene Tufo Elite Ride 25 ktore su na Scotte Foil a po defekte galuska sucha o ram cize nudzovy dojazd len za cenu osuchania ramu
18.12.2016 - 19:07:29
00
Práve pre takéto prípady majú rámy limit šírky obutia (strelená špica, defekt ) . Preto tam treba dať také , aké tam patria .
Kto má skúsenosti s Tufo Elite S3 ?
18.12.2016 - 19:18:12
00
B-rh-positivo tiez ich zvazujem na dalsiu sezonu
18.12.2016 - 20:47:26
00
dezén majú ako Hi cc , tpi ako elite ride a hmotnosť je super, akurát km výkon ma zaujíma a to že majú "len" 23mm mi kvôli limite na mojom ráme vyhovuje :-)
18.12.2016 - 20:52:58
00
Treba ich otestovat a budeme mudrejsi. Ja ocavakam, ze sezonu vydrzia. Snad aj odolnost voci defektom a prerazeniu bude oki.
18.12.2016 - 20:57:33
00
Tufo uvádza , že majú dobrý km výkon , ale medzi tým čo je napísane a realitou môže byť rozdiel.
18.12.2016 - 21:04:14
00
Ja mam pri tych galuskach pocit, ze castokrat ide aj o stastie, na aku natrafis. Viacero kamosov malo problem, ze galda jednoducho stretlila tak, ze trebalo volat domov odvoz. Potom dalsiu galusku nevedeli dorazit.
18.12.2016 - 21:09:03
00
Tak sem tam sa dá natrafiť aj na nejaký kaz z výroby asi a potom to tak dopadne. Len nech nie na pretekoch :-)
18.12.2016 - 21:21:22
00
Už som takmer objednával Tufo Hi-Composite, ale pozerám ešte na nete nejaké porovnania s inými galdami a tuna chcel chalan poradiť medzi Tufo Hi-Composite a Continental Sprinter: http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?t=136131
Pre tých čo viete trochu po anglicky..na Tufe si tam dobre zgustli, tak teraz neviem...
18.12.2016 - 21:33:26
00
Hosť napísal:
Treba ich otestovat a budeme mudrejsi. Ja ocavakam, ze sezonu vydrzia. Snad aj odolnost voci defektom a prerazeniu bude oki.

Janci "sezona" je velmi vseobecny pojem. Kazdy ma iny km najazd za sezonu. Jazdim zatial len Elite Ride 25 mm. Zatial 4500-5000 km na zadnom, predne ma uz 14 000 aj este nieco vydrzi. Ale mal som aj Elite Ride co odisla do vecnych lovist po 170 km. Presiel som po niecom kovovom a strelila. Tmel uz nepomohol len "kamarat" na telefon.
19.12.2016 - 10:47:17
00
tak tak... myslel som moju sezonu, vzhladom na MTB :)
19.12.2016 - 10:48:46
00
Ja mam Bory od leta 2014, testoval som:
- Vredestein - 2 ks - po 500 km vždy defekt, odvalovanie subjektívne nič moc
- Conti GP4000s - 3 ks - bez defektov - ale každá z tých galusiek sa asi po 3000 km rozlepila, teda odlepil sa behúň. Ak by to nenastalo, tak vyzerali ešte celkom dobre. Odvalovanie subjektívne lepšie ako Vredestein
- Conti Competition - 4 ks - spolu 2 defekty - oba zalepené preventívnym Tufo tmelom. Po defekte sa na tom dalo jazdiť ešte tak 700 km, potom som to vyhodil. Odvalovanie a faktor zábavy na jednotku. Sranda že som poznal keď som dopredu dal 25 mm galusku na užšie ráfiky, ten wow efekt vo vetre sa akosi nedostavoval.

Hovoril som si, že skúsim Tufo, ale vzhľadom na to že používam pásku a lejem preventívny tmel ten finančný rozdiel zas nie je taký prevratný aby sa to nejako výrazne oplatilo.
19.12.2016 - 13:26:48
00
keyboard_arrow_up