Aj širšiu
05.11.2016 - 08:03:33
00
-lunochod- napísal:
Jak je to se šířkou galusky x šířka ráfku? Na ráfek 21mm mohu dát pouze 21mm galusku, nebo lze i širší 23-25mm? Galusky jsem nikdy nejezdil tak se ptám :)


Dá sa samozrejme dať aj širšia a aj to bude držať. Problém u ráfkov s vyšším profilom je to, že sú aerodynamicky optimalizované na určitú šírku galusky. Pri použití širšej galusky teda nebude obtekanie vzduchu optimálne a k podivu je to aj cítiť. 22 mm galuska je ale ešte určite v pohode.
05.11.2016 - 09:06:11
00
tu je k tomu celkom zaujimava studia: https://silca.cc/blogs/journal
05.11.2016 - 09:13:14
00
V tvojom pripade ak mas rafik 21mm siroky, je idealne pouzitie (co sa tyka aero) 20mm sirokej galdy. Samozrejme mozes si tam dat aj sirsiu.
05.11.2016 - 09:14:24
00
Máte niekto skúsenosť s galuskami Continental Grand Prix 4000 SII? Sú rovnako skvelé ako ich plášťová verzia?
05.11.2016 - 12:58:43
00
Mám skúsenosti a neodporúčam. Mal som 3 ks a všetky asi po 3000 km popukali naboku. Dokonca jedna ktorú som mal vpredu tak na tej sa odtrhol behúň od plátna.
Oproti tomu Continental Competition sú super.
05.11.2016 - 15:51:47
00
Continental Competition přilepím čím, Tufo páskou? Lze použít Tufo tmel a Tufo nástavce ventilku? Jak dlouhý nástavec potřebuji na 50mm ráfek? Vybírám svoje první galusky :D
05.12.2016 - 20:19:09
00
Ano - Tufo páskou. Aj keď niekto hovorí že Tufo páska v horku povoluje. Ja používam pásku.
Ano - Tufo nástavce ventilkov. Nástavec mám 31 mm Tufo tu z e-shopu

Preventívny Tufo tmel žlťý funguje, aj Extreme červený funguje.
Inak zistil som že je rozdiel či je vpredu 22 mm alebo 25 mm, aspoň pre staršie Bory je lepšia 22 mm.
05.12.2016 - 20:32:05
00
Myslim ze competitiony maju vyberatelny ventil, v tomto pripade budu tie Tufo predlzenia ok, ja ich mam na Vittoriach. Cim lepit to je otazka na ake rafiky, aky tvar ma rafik a co este odporuca vyrobca. Ja osobne pouzivam Mastik aj na hlinkovych aj na Karbonovych.
05.12.2016 - 20:36:21
00
Ja mam pasku tufo.a conti comp.absolutna spokojnost.aj bez tmelu
05.12.2016 - 21:30:53
00
ehvie napísal:
Inak zistil som že je rozdiel či je vpredu 22 mm alebo 25 mm, aspoň pre staršie Bory je lepšia 22 mm.

Predpokladám že dôvodom je užšia stará Campa Bora oproti novej. Čo to robí, prosím daj viac info. Dík.
06.12.2016 - 06:26:16
00
Ano, ráfik je užší a aerodynamika je optimalizovaná na užšie galusky. Predtým som vpredu používal Continental GP4000 v šírke 22 mm a keď som dopredu dal Competition 25mm tak sa sčasti stratil ten pocit ľahkosti proti vetru.
Pri poslednej tohtoročnej jazde na galuskách som dostal dopredu defekt, počítam že to zalepené viac ako 500 km nevydrží, takže tam pôjde Competition 22 mm.
Ozaj a nezabudni si pozháňať starší galuskový ráfik a novú galusku na ňom nechať aj pár mesiacov vyzrieť. V návode píšu že 72h stačí ale lepšie je pár mesiacov.
Niekde dávno som čítal že Armstrong nútil mechanikov aby mu vozili so sebou sadu rôzne odležaných galusiek a keď to nejako poplietli tak to vraj poznal.
06.12.2016 - 07:49:57
00
Tak to robim aj ja
06.12.2016 - 08:05:17
00
Nezačal s tým Armstrong... Praktizuje sa to už snáď od 50-tych rokov minulého storočia. Avšak za čias mojej mladosti sme to nerobili, boli sme radi, ak po defekte sme sa dostali k novej galuske. Jazdili sa do mŕtva, po defekte sa lepili - vtedy boli ručne šité a s dušou.
07.12.2016 - 20:09:47
02
jj pamatam si ako moj starsi brat s kamosmi parali galusku aby si zalepili defekt na vnutornej dusi :) a potom to zas zasivali. to bolo cca 25 rokov dozadu v mojom pripade, ak nie viac...kua ale ten cas leti :D
07.12.2016 - 20:20:55
01
keyboard_arrow_up