ja v zime teraz jazdím Vittttoria 28 mm a spokojnosť, s dezénom, nie hladké, rozmýšľam či ich tam nenechám celoročne.
(na leto mám conti GP classic 25 mm ale na tieto SK "cesty" je to moc "tvrdé" :)
A je mi v podstate jedno či mám priemerku 28 alebo 30 ale ten komfort širších gúm je návykový.
tieto:
https://www.mtbiker.sk/shop/plaste-a-duse/cesta-a-trekking/cestne-plaste/vittoria-zaffiro-pro-iv-28-622-fold-full-black.html

    17.02.2020 - 13:10:04
    01
    scarinko Ked porovnavas top plast o 25mm a low end plast o 28mm, inak to ani nemohlo vyjst. Ake tlaky davas?

    desertfremen Nejde ani tak o sirku ako o rozsah tlakov odporucanych vyrobcom. Na jednom cestaku mam 25mm Rubino Pro III (7-9bar) na 8baroch, na druhom 25mm Zaffiro Pro G 2.0 (5-7bar) na 6,5baroch a Zaffiro je pohodlnejsie, a to aj napriek tomu, ze na cestaku so Zaffirom mam hlinikovu vidlicu. Na druhej strane, viac sa nadriem pri akceleracii a udrziavani rychlosti.
    17.02.2020 - 13:23:08
    00
    7-8 bar ak chcem vykon, ale z som siel aj na 3,5bar a dalo sa to :)
    17.02.2020 - 13:24:39
    00
    user_id napísal:
    Ake mas dojmy z jazdy na nich? Odvalovanie, jazda do zakrut, za mokra, odolnost proti defektom, porovnanie s inym plastami ?
    Pytam sa, lebo zatial nie je moc info na webe, nieto este testy.

    Mimochodom, MTBiker ich pridal do ponuky :-).


    s cestakom som spravil zatial len 300km +- a menil som komplet seriove kolesa za ine a tam som obuval tie 3ky . na nich mam tak 100km , tak ti neviem povedat a ani porovnat
    17.02.2020 - 14:12:41
    00
    Ked najazdis viac, budem rad, ked si na mna (alebo nas foristov) spomenies. :-)
    17.02.2020 - 14:19:35
    01
    Ahojte, vyberám nové plášte 25mm doteraz som mal hladké, uvažujem nad vzorom po krajoch. Pýtam sa či to ozaj prináša väčšiu priľnavosť v zákrutách, hlavne pri zjazde.dakujem
    23.02.2020 - 08:29:46
    00
    Osobne by som očakával opak. Prečo myslíš, že F1-ky jazdia na slickoch? Na tvrdom povrchu čím väčší kontakt, tým väčšia priľnavosť (za predpokladu rovnakej zmesi).
    23.02.2020 - 13:00:06
    00
    Na okruhoch je trochu ina kvalita povrchu ako na slovenskych cestach.
    23.02.2020 - 15:38:22
    00
    Cestné motorky tiež jazdia na slickoch - majú tam nejaké drážky na odvod vody, keby sa dostali do dažďa, ale aquaplaning sa bežných cyklistov netýka, tí sa ku kritickej rýchlosti ani nepriblížia.
    23.02.2020 - 17:38:35
    00
    Porovnanie Ultra Sport II a Ultra Sport III. Ziadna vyrazna zmena.
    https://www.bicyclerollingresistance.com/road-bike-reviews/compare/continental-ultra-sport-ii-2015-vs-continental-ultra-sport-iii-2020
    23.02.2020 - 21:30:50
    00
    Ahojte,
    Zvazujem nove kolesa na cestak - karbonove 40-50mm profil. Rozhodujem sa medzi galuskami (tubular) a plastami (clincher). Galusky su lahsie a ten model kt. pozeram aj cenovo dostupnejsi.
    Rocny najazd mam do 10tis. Na 99% po slovensku.

    Kolko Vam v priemere vydrzia galusky? (1tis km alebo 4 tis km?). Lepenie pasky "vyzera byt jednoduche", odporucali by ste galusky pre hobika?
    24.02.2020 - 08:53:19
    00
    Veloflex vlaanderen mi dala zadna tak 4000 km a predna viac.
    24.02.2020 - 09:01:23
    00
    cece, chvilu som pozeral ci som ten prispevok nepisal ja :) riesim uplne to iste a rovnake otazky ohladom galusiek
    24.02.2020 - 09:02:11
    00
    PomodoroRosso napísal:
    Ahojte,
    Zvazujem nove kolesa na cestak - karbonove 40-50mm profil. Rozhodujem sa medzi galuskami (tubular) a plastami (clincher). Galusky su lahsie a ten model kt. pozeram aj cenovo dostupnejsi.
    Rocny najazd mam do 10tis. Na 99% po slovensku.

    Kolko Vam v priemere vydrzia galusky? (1tis km alebo 4 tis km?). Lepenie pasky "vyzera byt jednoduche", odporucali by ste galusky pre hobika?


    Od leta 2014 do konca sezóny 2019 som pouzival galuskové Bory. Po pár slepých uličkách s galuskami (Vrededtein a Tufo) som skoncil s Conti Competition.
    Pokiaľ nebol defekt tak vpredu vydržali maximálne 15.000 km a vzadu aj 6000.
    Fungoval na ne Tufo Extreme tmel aj sa po defekte na nich dalo jazdiť ale okrem jednej výninky po 600-700 km bolo treba novú galusku.
    Galuskové kolesá sú citeľne ľahšie a povedal by som že galusky sa aj lepšie odhaľujú. Povedal by som že odolnosť proti defektom je lepšia ako u plášťov aj oprava defefektu tnelom na ceste je rýchlejšia.

    Ale pravdu povediac na druhej strane preliepanie galusky aj s čistením ráfika je otrava a tak človek podvedome plánuje výjazdy tak aby neviedli po horších cestách. Tu v okolí vznikli posledný rok rôzne asfaltky so šotolinovými spojkami tak som prešiel na plášťové Bory.
    Ano, sú ťažšie ale nemusím viac prehadzovať hliníkové plášťové a galuskové Bory.
    Ak by som ale jazdil len po dobrom asfalte, Bora Ultra 50 mm na galuskách by stále bolo top.
    24.02.2020 - 12:16:03
    01
    cize ak jazdis obcas aj nejaku horsiu cestu tak by si galusky neodporucal?
    mne vadi na galuskach toto
    nizsia vydrz, ovela
    vyssia cena
    zlozitejsi servis, nahadzovanie
    ak je kusok vacsia dierka tak kaput, tmel to nezalepi a ak nemas so sebou druhu tak daleko nedojdes

    mam aj plusy
    lahsie kolesa, o dost
    dobre ceny za kolesa, lepsie ako za plastove ale to je dane vahou
    asi lepsie odvalovanie

    nikdy som to nejazdil, len kamosi a obcas si museli volat odvoz kedze nahradnu galusku nevozia a tmel nepomohol
    na GP4000SII co som jazdil tak tie boli skoro neznicitelne, zadna mala okolo 10k a aj ked som ju rezol na boku tak sa dala podlepit a jazdit dalej, nakoniec som ju dal radsej prec, aj tak bola prebrzdena, predna fici dalej doteraz
    24.02.2020 - 12:31:31
    00
    keyboard_arrow_up