andrej25 - snažil som sa o čo najvýstižnejšie opísanie priebehu reklamácie. Preto tá obsiahlosť. Ak toto vieš zhrnúť do jedného odstavca, nech sa páči, skús to predviesť. Ak ťa unavujú dlhé príspevky, nečítaj ich a nekomentuj.
Pre tých čo neradi čítajú steny textu, navrhujem vytvorenie skrátenej verzie v nejakej takejto forme. Urobil som to veľmi rýchlo (lebo je to stupídne vytvárať niečo takéto), neručím za správnosť. A mám bordel v tom kto bol reg. zástupca, obchodník, zástupca, predajca... Plus odporúčam pomenovať veci od začiatku jasne a vecne, niekoho nebaví tŕpnuť celý text kto to asi tak môže byť.
Vada na ráme Dema xxxx, ročník 201x: vybitý mosadzný čap, po viac ako jednej sezóne. Chcel som si to dať opraviť, nechcel som to reklamovať aby som
bicykel mal rýchlejšie a mohol jazdiť počas peknej jesene.
U prvého zástupcu značky v meste som nepochodil, druhý bol ochotný a tvrdil že je to treba riešiť ako reklamáciu. Volal obchodníkovi, mailom som zástupcovi potom poslal foto a doklady. Do predajne som zaniesol rám. Po cca. mesiaci zavolal, že si po
rám môžem prísť.
Po obhliadke nasledovalo zistenie: púzdra neboli vymenené, len pootočené aby nevykazovali vôľu. Očividne sa neponáhľali, nejakých 26 dní bol len niekde uložený a jediné čo spravili bola „oprava“ ktorá mohla trvať tak maximálne dvojciferný počet minút aj s vybalením a zabalením rámu.
Volal som späť do predajne, pýtal som si kontakt na regionálne zástupcu Demy, ktorému som potom vysvetlil čo sa stalo a chcel som aby zjednal nápravu. Bol ale na PN-ke, dohodli sme sa že zavolám nasledujúci týždeň v pondelok a on vezme rám cestou na poradu. Popri tom som ešte zavolal do Demy a dostal som k telefónu niekoho kto vybavuje reklamácie, ale on nebol zorientovaný takže ďalšie sklamanie. V pondelok som teda zavolal reg. zástupcovi, dohodli sme sa že v stredu zavolá a dohodneme si prevzatie rámu aby sa dostal na druhý deň na druhú reklamáciu. Nezavolal. Neskoro večer som do Demy napísal mail, chcel som aby sa toho ujal niekto kompetentný. Ráno mi potom zavolal reg. zástupca a dohodli sme sa na prevzatí. Mail od pána zodpovedného za reklamácie obsahoval ospravedlnenie a informáciu, že náprava nebude trvať dlho.
Trvá to už dva týždne a neviem kde je rám, neviem čo bude ďalej, prakticky som už rezignoval a počasie spôsobilo že si aj tak nejako nezajazdím keď príde teraz po x týždňoch od začiatku problémov.
Ľudia čo sklamali: pán xxx z Demy (neprofesionálny prístup, blabla)
Ľudia čo sklamali: pán xxx z Demy (blabla)
Ľudia čo nesklamali: pán xxx z predajne xxx (pomáhal s vybavovaním)