jaro1 som zvedavý ako ti to dopadne a tiež by mi vadilo takéto jednanie (pokiaľ je to tak), ale na druhej strane podľa mňa sa na toto záruka nevzťahuje. Je to bežné opotrebenie.
08.12.2013 - 18:47:18
00
DOSTAL SOM PO PAPULI SÚKROMNOU SPRÁVOU.


Predmet: Aky bicykel si nekúpim


nechaj si tie mudrosti, nemam 15r.
pisal som to ironicky, to co tam napisal sa dalo zhrnut do jedneho odstavca..


Vôbec si to nemyslím.Dotyčný to popísal úplne zrozumiteľne a dokonca spisovne. Skôr si myslím, že si sa do neho skrátka chcel obuť, lebo si mal na to chuť. Ja som zase mal chuť dotyčného sa zastať. To je všetko. ... a tiež nemám 15 rokov, dokonca ani 33.
08.12.2013 - 19:38:44
03
ani naznakom som nespomenul zrozumitelnost ci nebodaj spisovnost, iba obsiahlost a to zbytocnu. tak ako som napisal tebe, dalo sa to zhrnut do jedneho odstavca.
nesudil som predajcu, ani kupujuceho. a hlavne sa nechcem s tebou natahovat ako pubescent, nikam to nevedie. Ty si aj tak pripadnu chybu nepriznas - ja to viem a nepotrebujem tym zatazovat ostatnych a ty sa prosim zdrz zbytocneho navazania. mna tvoje komplexy nezaujimaju.
poslal so "sukromnu spravu" prave koli tomu, ze nejake nezmyselne debaty asi nikoho okrem zucastnenych nezaujimaju. ak mas neodolatelnu chut mudrovat, tak si zaloz temu
08.12.2013 - 19:51:27
00
andrej25 - snažil som sa o čo najvýstižnejšie opísanie priebehu reklamácie. Preto tá obsiahlosť. Ak toto vieš zhrnúť do jedného odstavca, nech sa páči, skús to predviesť. Ak ťa unavujú dlhé príspevky, nečítaj ich a nekomentuj.


Naposledy upravil jaro1 dňa 08.12.2013 - 20:14:47, celkovo upravené 1 krát.

08.12.2013 - 20:06:29
00
Trepes piciviny bez toho, aby si poznal fakty.

Root laskavo sa ovladaj tu sa riešia veci a nie nadavky dobre??
08.12.2013 - 20:12:27
04
Podla mna o ziadnu reklamaciu v tomto pripade nejde.
Zarucna doba a reklamacia sluzia ako ochrana kupujuceho pred vyrobnymi vadami tovaru. Toto je bezne opotrebenie, ktore vznikne pouzivanim bicykla - podobne ako aj opotrebenie u brzdovych dosticiek, plastov, retaze atd. Klzne puzdra ako aj loziska sa zvacsa po sezone menia u vacsiny odpruzenych ramov. Keby bol ten pan za pultom odbornik, tak ti nieco taketo povie hned a nebude ta navadzat na nejaku reklamaciu a ponukne ti platenu opravu priamo v jeho predajni. Ved je to servisny zasah, ktory vykonava kazda predajna, ktora predava akekolvek odpruzene bicykle. Pokial predajna nahradne diely nema, objedna ich napr. v Exime (Rock Shox), Slovkolexe (Fox) alebo ineho dodavatela, v tomto pripade podla fotiek asi priamo v Deme.
A kedze ide o opravu, ta moze alebo aj nemusi podla okolnosti trvat aj dva mesiace (myslim vo vseobecnosti), podla toho ako sa zucastnene strany dohodnu. Kedze si to riesil cez pana za pultom, tazko povedat ako a na com sa dohodli.
Viac sa k tomu vyjadrovat nejdem, nakolko dalsie podrobnosti nepoznam.
08.12.2013 - 20:23:06
00
jaro1 ospravedlnujam sa
chcel som aj upravit tvoj text na uspornejsiu verziu (preriedit kvetnate nic podstatne hovoriace vety...), ale vlastne by to neviedlo. tak len tolko, nech sa ti dari
08.12.2013 - 20:23:37
00
andrej25 - snažil som sa o čo najvýstižnejšie opísanie priebehu reklamácie. Preto tá obsiahlosť. Ak toto vieš zhrnúť do jedného odstavca, nech sa páči, skús to predviesť. Ak ťa unavujú dlhé príspevky, nečítaj ich a nekomentuj.

Pre tých čo neradi čítajú steny textu, navrhujem vytvorenie skrátenej verzie v nejakej takejto forme. Urobil som to veľmi rýchlo (lebo je to stupídne vytvárať niečo takéto), neručím za správnosť. A mám bordel v tom kto bol reg. zástupca, obchodník, zástupca, predajca... Plus odporúčam pomenovať veci od začiatku jasne a vecne, niekoho nebaví tŕpnuť celý text kto to asi tak môže byť.

Kód:
Vada na ráme Dema xxxx, ročník 201x: vybitý mosadzný čap, po viac ako jednej sezóne. Chcel som si to dať opraviť, nechcel som to reklamovať aby som bicykel mal rýchlejšie a mohol jazdiť počas peknej jesene.

U prvého zástupcu značky v meste som nepochodil, druhý bol ochotný a tvrdil že je to treba riešiť ako reklamáciu. Volal obchodníkovi, mailom som zástupcovi potom poslal foto a doklady. Do predajne som zaniesol rám. Po cca. mesiaci zavolal, že si po rám môžem prísť.

Po obhliadke nasledovalo zistenie: púzdra neboli vymenené, len pootočené aby nevykazovali vôľu. Očividne sa neponáhľali, nejakých 26 dní bol len niekde uložený a jediné čo spravili bola „oprava“ ktorá mohla trvať tak maximálne dvojciferný počet minút aj s vybalením a zabalením rámu.

Volal som späť do predajne, pýtal som si kontakt na regionálne zástupcu Demy, ktorému som potom vysvetlil čo sa stalo a chcel som aby zjednal nápravu. Bol ale na PN-ke, dohodli sme sa že zavolám nasledujúci týždeň v pondelok a on vezme rám cestou na poradu. Popri tom som ešte zavolal do Demy a dostal som k telefónu niekoho kto vybavuje reklamácie, ale on nebol zorientovaný takže ďalšie sklamanie. V pondelok som teda zavolal reg. zástupcovi, dohodli sme sa že v stredu zavolá a dohodneme si prevzatie rámu aby sa dostal na druhý deň na druhú reklamáciu. Nezavolal. Neskoro večer som do Demy napísal mail, chcel som aby sa toho ujal niekto kompetentný. Ráno mi potom zavolal reg. zástupca a dohodli sme sa na prevzatí. Mail od pána zodpovedného za reklamácie obsahoval ospravedlnenie a informáciu, že náprava nebude trvať dlho.

Trvá to už dva týždne a neviem kde je rám, neviem čo bude ďalej, prakticky som už rezignoval a počasie spôsobilo že si aj tak nejako nezajazdím keď príde teraz po x týždňoch od začiatku problémov.

Ľudia čo sklamali: pán xxx z Demy (neprofesionálny prístup, blabla)
Ľudia čo sklamali: pán xxx z Demy (blabla)
Ľudia čo nesklamali: pán xxx z predajne xxx (pomáhal s vybavovaním)
08.12.2013 - 20:48:39
00
jaro1: je to dobre tak ako si to napísal. Treba info o takých prístupov ku klientov, nie len predať ale aj opraviť treba. Mal som podobný ale to sa týkalo nohavic od CASTELLI v tej hornej TOP ale to nie tu.
To by som netvrdil že sa to nevsťahuje do reklamácie . Jednoducho je tam 24mesiacov záruka a dovidenia. Ak nie tak o tom treba zakaznika informovať pred kúpou čo sa sťahuje a čo nie. To ako keď si kupiš auto a do roka vytlčieš tlmiče po 4OOO km. Myslim si že maš plne právo odstupiť od kupy. Dodavatel nedodžal servisnu lehotu bez akehokolvek upozornenia. / choval sa jak mtrvy chrobák /
08.12.2013 - 20:55:18
00
Podla mna o ziadnu reklamaciu v tomto pripade nejde.
Zarucna doba a reklamacia sluzia ako ochrana kupujuceho pred vyrobnymi vadami tovaru. Toto je bezne opotrebenie, ktore vznikne pouzivanim bicykla - podobne ako aj opotrebenie u brzdovych dosticiek, plastov, retaze atd. Klzne puzdra ako aj loziska sa zvacsa po sezone menia u vacsiny odpruzenych ramov. Keby bol ten pan za pultom odbornik, tak ti nieco taketo povie hned a nebude ta navadzat na nejaku reklamaciu a ponukne ti platenu opravu priamo v jeho predajni. Ved je to servisny zasah, ktory vykonava kazda predajna, ktora predava akekolvek odpruzene bicykle. Pokial predajna nahradne diely nema, objedna ich napr. v Exime (Rock Shox), Slovkolexe (Fox) alebo ineho dodavatela, v tomto pripade podla fotiek asi priamo v Deme.
A kedze ide o opravu, ta moze alebo aj nemusi podla okolnosti trvat aj dva mesiace (myslim vo vseobecnosti), podla toho ako sa zucastnene strany dohodnu. Kedze si to riesil cez pana za pultom, tazko povedat ako a na com sa dohodli.
Viac sa k tomu vyjadrovat nejdem, nakolko dalsie podrobnosti nepoznam.

Celkom s tebou nesuhlasim ja som spravil cca 15000 km a v tedy klakli ložiska aj to len 2 kusy neaka čina na vahadlach :) ostatne boli cca ok taže dve sezony pohode ak maš priemysli v rame moja skusenosť. A to som skoro po každej jazde ak sa dalo vystriekal bajk na vapke mne to nerobi problem servis si robim sam.
08.12.2013 - 20:57:43
00
Root laskavo sa ovladaj tu sa riešia veci a nie nadavky dobre??

dakujem..uz som si myslel ze som sam komu vadi ked niekto prve co napise ze ti zacne len tak nadavat..ale to je to prave slovenske...
08.12.2013 - 21:09:25
00
Podla obrazkov odhadujem ze sa jedna o ram dema gobo? Je to v podstate low end celopero, tzn aj to tak beru, ze to ma muchy a nestoji im za namahu to riesit. Je to tak aj u aut, lacnejsie auta zvyknu mat chyby ktore servis riesit nebude, lebo sa od toho auta ani neocakavalo ze ten kto kupuje to najlacnejsie bude mat naroky na kvalitu.
08.12.2013 - 21:29:07
00
tu ide o 24 mesiacov a to nepusti. To je jedno či je to Čina , Korea alebo Nemci. Keď to predavaš tak miusiš aj znašať nasledky lacného tovaru.
08.12.2013 - 21:37:24
02
človeče rozmýšlaj. Ak si kúpiš auto, pôjdeš ho reklamovať keď sa ti po roku vybijú čapy? Je to opotrebenie spôsobené prevádzkou a na to sa záruka nevzťahuje. A to má predávajúci vedieť posúdiť!
08.12.2013 - 21:54:21
00
Je to Dema Gobo a ja som si vedomý toho že to nie je top produkt. Mojím potrebám a možnostiam plne vyhovuje. Zopakujem - celé je to o tom, že nemám pocit že im záleží na zákazníkovi. Ak by pri prvej reklamácii zavolali, že na tento diel sa bohužiaľ reklamácia nevzťahuje, lebo je to súčiastka podliehajúca opotrebeniu, ale my vám to vymeníme, nebudeme vám vrámci zachovania dobrého mena účtovať prácu, ale púzdra stoja x peňazí, určite by som súhlasil. Na začiatku som aj tak toto chcel riešiť opravou. Za opravu , ani keď je zadarmo, však nepovažujem pootočenie vadnej súčiastky. A ani ďalší postup pri druhej reklamácii nie je celkom OK. Celé sa to ťahá od 16.10. takže moja mierna nervozita :-) je asi namieste. Počkajme si však na vyjadrenie druhej strany.
V piatok som bol u predajcu ktorý mi sprostredkovával prvú reklamáciu a chcel som si objednať nové púzdra, ktoré som reklamoval, do zásoby, keďže veľa nevydržia. A vraj sa môj rám posiela na východ. Tak počkám.
Nedalo mi nedoplniť - som prekvapený názormi niektorých, že sa navážajú do predajcu. Ten z toho nemal absolútne nič,okrem starostí. Bicykel som nekupoval uňho.


Naposledy upravil jaro1 dňa 08.12.2013 - 22:19:36, celkovo upravené 1 krát.

08.12.2013 - 21:57:39
01
keyboard_arrow_up